Ik wou het net zelf doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk ik maak de nieuwe omdat pcfreak te lui is![]()
Mwah, ik zou geen terminale ziekten in de TT zetten.quote:
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, ik zou geen terminale ziekten in de TT zetten.
Nee joh, gek, tis kwart voor vier.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Laat je fantasie er maar op los dan meid![]()
Ok!quote:
kleren mogen uitblijvenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok!
*kleren aantrekt en naar buiten rent..
Nee, ik ga wel slapen..
Gezellig !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleren mogen uitblijven
![]()
nb is dood
nu ben ik maar hier
met zo'n tt eerder gezwelligquote:
koeliejoeliequote:
X |__ |__quote:
wij winnen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
X |__ |__
__|_X |__
... |.... |X
Ik win![]()
ja, jij ook!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Gefeliciteerd !
ja en nu?quote:
Jottem !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu?
zijn we beide winnaars op fok![]()
mooi woord is dat toch ookquote:
mag het niet beide?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Zullen we gewoon voortaan hier posten ipv NB ?
nee en neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag het niet beide?
en kunnen we niet een plan bedenken zodat jottem het nieuwe ding word?
mag ik ja en neequote:
Dat NB dicht is hoeft niet te betekenen dat je elders mag baggeren natuurlijk. *wijst naar R&P.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik ja en nee
want jottem is het toch niet eigelijk
Wat is het verschil tussen dat wij hier slowchatten, of andere mensen ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat NB dicht is hoeft niet te betekenen dat je elders mag baggeren natuurlijk. *wijst naar R&P.
anders lees je het topic nog eens doorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat NB dicht is hoeft niet te betekenen dat je elders mag baggeren natuurlijk. *wijst naar R&P.
ja ook dat jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat wij hier slowchatten, of andere mensen ?
Zo bedoel ik het helemaal niet, het ging over een topic in erenpee waarin pezu had gereageerd :8.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat wij hier slowchatten, of andere mensen ?
waarin ik zou baggeren nietwaar?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, het ging over een topic in erenpee waarin pezu had gereageerd :8.
Karateschop.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef JDude het volgende:
Och gut, de baggerkinders hebben BeF ontdekt?
Sterker nog, de baggerkinders hebben BeF uitgevonden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef JDude het volgende:
Och gut, de baggerkinders hebben BeF ontdekt?
Niet, dat was een modje! Ken je klassiekersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sterker nog, de baggerkinders hebben BeF uitgevonden!
Dat is mazzel hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Karateschop.
Je verslapen voor je oppasbeurt, maar dat de afspraak waardoor je moest oppassen niet doorgaat, is dat helderziend?
Dus moderators zijn per definitie kwaliteitsusers? uchebiogarderemlofucheuchequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet, dat was een modje! Ken je klassiekers
Stik voorzichtig heh.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus moderators zijn per definitie kwaliteitsusers? uchebiogarderemlofucheuche
DirkH om precies te zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet, dat was een modje! Ken je klassiekers
Hallo, donkerharig klein opdondertje.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hallo, donkerharig klein opdondertje.
OP?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bijna, Havoc.
Het staat verdammt noch mal in de OP!
Ik heb er laatst een keer een spelfout uitgehaald die er denk al vanaf het begin van deze OP inzatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
OP?
die lap text in de eerste post die niemand leest bedoel je?
whehehehe, ach boeie, ik sta er toch niet met een quote in ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een keer een spelfout uitgehaald die er denk al vanaf het begin van deze OP inzat
Plezier!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
Hoi, tests overleefd, vertrek nu naar Aken.
Dag liefjes.
Dank je.. en op je berichtje: De 20equote:
Duidelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dank je.. en op je berichtje: De 20e![]()
*schietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef rompompom het volgende:
*voorzichtig om de hoek kijkt
Doe maar een fles whiskey.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
*biertje geeft aan Mt.
Prima, als er maar veel alcohol in zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje Jagermeister staan, is dat ook goed?
Aangevuld met een knuffel [afbeelding]
Jazeker!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Jawel!
*Spiritus aangeeftquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima, als er maar veel alcohol in zit.
Doe legoland de groeten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:31 schreef JDude het volgende:
Ajuus weer, ik ben naar Denemarken!
Zie de TS.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dit voor een kuttitel?
Het niveau van BeF daalt de laatste tijd.quote:
Met rasse schreden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het niveau van BeF daalt de laatste tijd.
Tijd voor kwaliteit.quote:
Ik ben er al.quote:
En ik.quote:
Een enorme vooruitgang al.quote:
Wie missen we nog verder?quote:
c_c en J, onder andere.quote:
C.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
c_c en J, onder andere.
Ow en Lits, die is hier ook steeds minder te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |