Nee, die was producer. Denk wel aan Private Ryan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Spielberg?
En ik kijk weer nooit films.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
Het probleem is dat ik niets weet van techneuterij.
Nee, de bekendste regisseur acteert ook wel eens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:35 schreef erkel het volgende:
George Lucas?
De laatste keer dat ik naar de film ben geweest is 7 jaar terug ofzo, en op TV kijk ik alleen het Journaal en af en toe wat politiek bij Nova enzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:39 schreef Gooitzen het volgende:
Jullie willen toch niet zeggen dat je het nooit hebt gezien...
Maar de regiseur zit achter de schermen lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:43 schreef erkel het volgende:
Band of Brothers heb ik wel paar afleveringen van gezien
Daar moet je iets aan doen. Deze serie is sowieso zeer de moeite waard...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar de film ben geweest is 7 jaar terug ofzo, en op TV kijk ik alleen het Journaal en af en toe wat politiek bij Nova enzo.![]()
Nog een gedeelte ervan in ons kikkerlandje gefilmd, dat weet ik dan weer welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:44 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Daar moet je iets aan doen. Deze serie is sowieso zeer de moeite waard...
Klopt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Nog een gedeelte ervan in ons kikkerlandje gefilmd, dat weet ik dan weer wel![]()
Eindelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:49 schreef erkel het volgende:
Tom Hanks dan
Cidade de Deus vond ik heel goed, maar veel films vind ik wat tegenvallen, ik vind het vaak hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:44 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Daar moet je iets aan doen. Deze serie is sowieso zeer de moeite waard...
Ik wist helemaal niet dat hij daar ook in mee acteerdequote:
Hij acteerde ook niet in BoB, maar regisseerde, schreef en produceerde het wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij daar ook in mee acteerde![]()
maaruh vraag...zijn er nog meer dan jij en Bolkie?
Dit is ook geen film, maar een serie. Denk er eens over na, het is zeer de moeite waard! http://www.imdb.com/title/tt0185906/quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Cidade de Deus vond ik heel goed, maar veel films vind ik wat tegenvallen, ik vind het vaak hetzelfde verhaal.![]()
Gooitzen +2quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:01 schreef Gooitzen het volgende:
Tupac en B.I.G.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |