help me even. het is nu toch donderdag 12 oktober?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
Was dat nou Duckie...ik zie dat je steeds meer schuim om je heen verzameld ?![]()
Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
help me even. het is nu toch donderdag 12 oktober?
Gelukkig kan ik goed relativeren en blijf ik wel altijd correct, itt anderenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Badmuts leek me meer van toepassing lately maar hee...een kniesoor ende zo...![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed relativeren en blijf ik wel altijd correct, itt anderen
owkee... senk joe!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
help me even het is nu toch donderdag 12 oktober?
...mwaajaa..I consider that a yes...![]()
Hoi Luciano!quote:
Volgens mij heb jij genoeg crediet opgebouwdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef luciano het volgende:
Zwaait
naar iedereen . Mijn vakantie bannetje heb ik goed overleefd ( rot hoor om een bannetje te krijgen voordat je naar Rome vertrekt , maar ik heb het overleefd
)
Ik moet touwens toegeven dat ik mijn plassertje plasser uit mijn broek heb gelachen om jullie , Ik had dan ook heel wat uurtjes nodig om weer wat bij te lezen , maar het was de moeite waard !
En misschien maar beter ook , want waarschijnlijk had ik met MIJN geluk tegen een maandban opgelopen ofzo , want ik was al bang dat ik helemaal niet meer terug mocht , want er stond niet eens een tijdsduur bij![]()
Denken jullie dat dit onder FB valt om hierover te reclameren ? Ik ben een beetje huiverig ........ geen idee hoe het komt .
dank je. voor wat betreft Jappie, zie quote: die is ook eten...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:59 schreef luciano het volgende:
Eet ze dan buuf .
Met Yvonne valt best te praten, geen centje pijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij genoeg crediet opgebouwd![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met Yvonne valt best te praten, geen centje pijn![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef luciano het volgende:
Zwaait
naar iedereen . Mijn vakantie bannetje heb ik goed overleefd ( rot hoor om een bannetje te krijgen voordat je naar Rome vertrekt , maar ik heb het overleefd
)
Ik moet touwens toegeven dat ik mijn plassertje plasser uit mijn broek heb gelachen om jullie , Ik had dan ook heel wat uurtjes nodig om weer wat bij te lezen , maar het was de moeite waard !
En misschien maar beter ook , want waarschijnlijk had ik met MIJN geluk tegen een maandban opgelopen ofzo , want ik was al bang dat ik helemaal niet meer terug mocht , want er stond niet eens een tijdsduur bij![]()
Denken jullie dat dit onder FB valt om hierover te reclameren ? Ik ben een beetje huiverig ........ geen idee hoe het komt .
Volgens mij hoef jij daar anders veel minder voor te doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat het een traditie worden om een ban te krijgen als je op vakantie gaat
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi ManuStudie alweer opgepakt?
![]()
Weet ik, moet een paar zinnetjes plaatsen en dan ben ik weer op internetvakantiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij daar anders veel minder voor te doen
Geloof me , met 2 zulke lieve mailtjes heb ik meer krediet opgebouwd dan alle azijnpissers en hielenlikkers en zuigers hier bij elkaar in het kwadraat !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef PC eend het volgende:
Kan er even iemand een poll openen: wanneer krijgt luciano zijn volgende ban![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:30 schreef Jappie het volgende:
Zo...dat was lekker![]()
Hier nog wat interressants gebeurd terwijl ik aan het eten was?
The Ego has landed...quote:
Waar wacht je dan op?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Geloof me , met 2 zulke lieve mailtjes heb ik meer krediet opgebouwd dan alle azijnpissers en hielenlikkers en zuigers hier bij elkaar in het kwadraat !![]()
Ik mis de optie 'Kan mij het schelen'.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poll: Wanneer krijgt Luciano zijn volgende ban?1 dag 1 week 1 maand niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poll: Wanneer krijgt Luciano zijn volgende ban?1 dag 1 week 1 maand niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
nee, ik ben ook alweer klaar. lekker bietjes....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook lekker gegeten inmiddels buuv...of moet je nog beginnen ?
Ook lekker idd...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, ik ben ook alweer klaar. lekker bietjes....![]()
nu moet ik eigenlijk nog alle zooi opruimen... kheb alleen niet zo'n zin....![]()
Ik merk het ook, hij doet het echt doelbewustquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:36 schreef luciano het volgende:
Ik denk dat ik mijn pijlen maar eens op Jappie ga richten met bashen , want hij heeft NOG STEEDS NIETS terug gezegd .![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Ook lekker idd...
Kheb net broccoli met karbonaadje op... mmmm
Afwas *check
keuken schoongemaakt *check
koffie en thee gezet *check
luciano hartelijk begroet NO CHECK YET !![]()
let the games begin![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |