Jij wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:01 schreef versabommie het volgende:
te laat!
Gaat vast lukken met jou voorover gebogen met je buik op een, keurig met een kleedje bedekte, tafelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
owww nou veel plezier met zoeken dan...(was dat van die OP al helemaal weer vergeten
)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat vast lukken met jou voorover gebogen met je buik op een, keurig met een kleedje bedekte, tafel![]()
OOOOOOOveral, maar vinden zal ik hemquote:
als je maar geen vork gaat gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
OOOOOOOveral, maar vinden zal ik hem![]()
Aleen om later de vonken mee van de muren te krabbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je maar geen vork gaat gebruiken![]()
Ik zit maar wat te dollen, ik meen het heus niet serieusquote:
Ben jij datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
knuffels terug, ik blijf maar kinetisch je hand raisen lukt dat nog een beetje
![]()
Dat kusje heb je al gegeven, bloedzuigerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:50 schreef Prospera het volgende:
Je vraagt erom in je sub, kusje of pleistertje erop![]()
Morgen meer kusjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kusje heb je al gegeven, bloedzuiger
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij dat![]()
Al 4 keer tand door mijn lip
Ja? Lekker rustig wel iig.quote:
Hier niet hoorquote:
leuk!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier niet hoorEen hoestende kleuter en ik zit weer eens op voor de rest van de nacht
![]()
zo te zien welquote:
Tis gewoon kut, werkelijk, heb zelf ook zo'n klotehoestje. Maar menneke wil dus niet meer alleen liggen, ligt nu bij mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
leuk!![]()
Ach gos 't menneke, ow en voor jou is t ook sneu natuurlijk![]()
Denk je dat ik weer zo erg zit te 'zuigen' dat het een ban waard is?quote:
Oeh, ga zo door en ik ga er ook een wakker maken, wil ook van die lieve kusjes en knuffelsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis gewoon kut, werkelijk, heb zelf ook zo'n klotehoestje. Maar menneke wil dus niet meer alleen liggen, ligt nu bij mijKrijg allemaal kusjes en knufjes
Tis echt een schatje, maar een bikkel ej
![]()
Mooi nummer dit![]()
Neuh, zal wel meevallen toch, maar denk niet dat je nog verder moet gaan nu. Maar goed, ik weet het ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk je dat ik weer zo erg zit te 'zuigen' dat het een ban waard is?
Slaap lekker, ik ga zo maar eens bikkeltje ergens stallenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Oeh, ga zo door en ik ga er ook een wakker maken, wil ook van die lieve kusjes en knuffels![]()
![]()
Ennuh sterkte met jullie hoestjes![]()
Slaap lekker dan maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga zo maar eens bikkeltje ergens stallen![]()
Ik had het bijna allemaal al gezegd, maar als ze opeens tegen mij gaat zeggen dat ze moeilijk alle offtopic kan gaan deleten, moest ik toch even zeggen dat ze mij kennelijk verkeerd begrijptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh, zal wel meevallen toch, maar denk niet dat je nog verder moet gaan nu. Maar goed, ik weet het ook niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:39 schreef demins het volgende:
Ha, eindelijk als eerste op! Goedemorgen langslapers!![]()
![]()
De huwelijkse plichten vervullen noem ik geen werk! Hoe 'hard' ie ook is...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
ik ben al een uur "hard" aan het werk![]()
Ik zal het hier eens in de vergadering opgooien en kijken hoe de directie er tegenover staat dat ik hier tussen 7 en 8 mijn huwelijkse plichten ga vervullen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:06 schreef demins het volgende:
[..]
De huwelijkse plichten vervullen noem ik geen werk! Hoe 'hard' ie ook is...![]()
Carry on!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal het hier eens in de vergadering opgooien en kijken hoe de directie er tegenover staat dat ik hier tussen 7 en 8 mijn huwelijkse plichten ga vervullen.![]()
denk dat-ie met het spoor komt, en verder met de rollatorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe....wat hij niet weet is dat hier alle toegangswegen zijn afgesloten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |