Jij wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:01 schreef versabommie het volgende:
te laat!
Gaat vast lukken met jou voorover gebogen met je buik op een, keurig met een kleedje bedekte, tafelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
owww nou veel plezier met zoeken dan...(was dat van die OP al helemaal weer vergeten
)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat vast lukken met jou voorover gebogen met je buik op een, keurig met een kleedje bedekte, tafel![]()
OOOOOOOveral, maar vinden zal ik hemquote:
als je maar geen vork gaat gebruikenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
OOOOOOOveral, maar vinden zal ik hem![]()
Aleen om later de vonken mee van de muren te krabbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je maar geen vork gaat gebruiken![]()
Ik zit maar wat te dollen, ik meen het heus niet serieusquote:
Ben jij datquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:42 schreef Prospera het volgende:
knuffels terug, ik blijf maar kinetisch je hand raisen lukt dat nog een beetje
![]()
Dat kusje heb je al gegeven, bloedzuigerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:50 schreef Prospera het volgende:
Je vraagt erom in je sub, kusje of pleistertje erop![]()
Morgen meer kusjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kusje heb je al gegeven, bloedzuiger
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij dat![]()
Al 4 keer tand door mijn lip
Ja? Lekker rustig wel iig.quote:
Hier niet hoorquote:
leuk!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier niet hoorEen hoestende kleuter en ik zit weer eens op voor de rest van de nacht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |