Nope, ik heb (gelukkig) niks betaald.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[TK] Archos Gmini 500 (80 GB)
Is hier nog iemand met hem in zee gegaan?
Ik geef hem nog een kans. Mijn zaak is nog 'vers'quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:51 schreef whizzer2250 het volgende:
heb ook even gepost op opgelicht.nl (of hoe dat ook heet). Maar ja, ik zal de politie morgen even bellen met de belofte van Patrick en dat er nog iemand opgelicht is... Edvandeberg, doe aub aangifte! Mocht je dat doen, kan je dan even een referentie maken naar mijn zaak? Ik heb aangifte gedaan in Haarlemen mijn mutatie nummer is: PL 1222/06-096688
Zie je mailquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik geef hem nog een kans. Mijn zaak is nog 'vers'
Misschien dat hij, nu ik het zaakje weer aanzwengel, hier jou toch gaat betalen. Ik hoop het van harte, aangezien hij jou precies 3x zoveel schuldig is. En als hij mij niet terugbetaalt op korte termijn, heeft ie twee aangiftes bovenop de XP-licentiezwendelaangiftes.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef whizzer2250 het volgende:
kans? hij? Je hebt meer kans om de Amerikaanse lotto te winnen ook al doe je niet mee dan dat je geld van die pauper krijgt.
Hou je me op de hoogte over eventuele betalingen? Hij zou misschien jouw en mijn claim samen overboeken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef whizzer2250 het volgende:
das wel weer zo... Ik hoop echt dat die kerel eens in zijn leven wat goeds doet. Ik zal dus morgen contact op nemen met de politie om mijn aangifte ook weer een duw te geven...
Via welk mailadres krijg je contact? Via dat core-design adres krijg ik geen antwoord meer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:35 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik hou je zeker op de hoogte en mocht hij het overmaken naar mij dan krijg je uiteraard jou deel! Ik zal hem ook voorstellen dat ik mijjn aangifte intrek als ik mijn geld terug krijg.. Miss niet de beste oplossing maar hij heeft mij voor 135 euro opgelicht en dat is toch wel weer behoorlijk wat geld.
Sorry dat ik je reactie over het hoofd zag.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:51 schreef sjimz het volgende:
Mocht iemand nog wat juridische ondersteuning nodig hebben Pm me dan.
Ik wil laten zien dat de politie wel kan helpen!
En u heeft een pm terugquote:Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik heb de heer sjimz ondertussen gepm-ed
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel, zeggen ze altijd :pquote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb een uitstekende ervaring gehad met Gojira (Nee lutsers, niet zo..)
Ging om dit topique: [TK] Qtek S200 NL (Simlock vrij)
Snelle respons op mijn mails, duidelijke afspraken en redelijk (ook qua afhandeling etc.)
Toestel was ook echt in nieuwstaat, geen verzwegen beschadigingen etc.![]()
Laatste aanmaning gestuurd naar onze vriend Bilbao met cc naar Whizzer2250 en ElisaB.quote:Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik heb de heer sjimz ondertussen gepm-ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |