quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:19 schreef ElisaB het volgende:
045casual heeft een ban, dus kan hier nu niet meer eageren. Die ban is in principe bedoeld als aansporing om op z'n minst even te reageren. Lezen kan ie nog wel, en als ie internet heeft, kan ie een hotmailaccountje aanmaken en ons even een mailtje sturen.
Verdere correspondentie verloopt voorlopig even per mail (ook met de koper en verkoper, waaronder Dagguzz)
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef schvvmert het volgende:
Ik weet niet of 't hier thuishoort maar dat regelen de Modjes wel.![]()
Het is in V&A een stuk vertrouwder dan op allerlei anonieme verkoopsites.
Zelf heb ik hier tot nu alleen positieve ervaringen.
Wat ik wel altijd doe is even de postgeschiedenis van verkoper kijken.
Daarmee krijg je toch een beeld in hoeverre 't vertrouwd is
Fok! is een groot forum met ook 1Day users etc....
ben het met schvvmert eens. op andere anonieme verkoopsites koopt en verkoopt het stroever.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef FredvZ het volgende:
De Vorige [V&A] Ervaringen is vol, hier verder
De laatste posts van het vorige topic:
[..]
[..]
Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef schvvmert het volgende:
Het is in V&A een stuk vertrouwder dan op allerlei anonieme verkoopsites.
Zelf heb ik hier tot nu alleen positieve ervaringen.
het is alleen jammer dat fok! niet zoveel mensen bereikt als bijv. marktplaats. Maar prima ervaringen tot nu toe hier hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
ben het met schvvmert eens. op andere anonieme verkoopsites koopt en verkoopt het stroever.
Mensen reageren niet of heel langzaam.
Hij vermeld hier een site waar ie ook zijn handel heeft:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:29 schreef MK1GTI het volgende:
Slechte ervaring met Muckster:
hier heb ik een paar spellen van hem gekocht. Hij kreeg al een keer opmerkingen over spullen die vies waren. Één van de spellen doet het niet en is smerig op de printplaat. Hij zou het geld terugboeken mailde hij maar ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord, ook na herhaling van mijn kant.
Geen stijl dus.
Het ging niet helemaal buiten Fok om.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:40 schreef Snever het volgende:
Een hele goed deal gesloten met Schvvmert. Hij heeft buiten fok! om een hele mooie en super snelle pc voor mij gebouwd voor een niet al te groot bedrag. Meneer kwam hem zelfs brengen en heeft een paar dingen uitgelegd over de pc en een bakje koffie gedronken. Hele goede zaken dus en compleet te vertrouwen.
Hulde voor deze user
me too....prima dealquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef Saekerhett het volgende:
Net een deal gedaan met AQuila360, perfect
38 euro overgemaakt, 5 minuten later kreeg ik de code voor een jaar Gold, en het werkt perfect, sta nu geregistreerd tot 11/2007
Bedankt en tot de volgende keerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de 2 x 512 MB geheugen van Bealeo gekocht en ik ben zéér tevreden over de afhandeling:
1. Het E-mailcontact verliep erg vlot en soepel.
2. Het geheugen was uitstekend goed verpakt in antistatisch zakje in een DVD-hoesen opvul-schuim.
Ook na ontvangst nog even contact gehad om aan te geven dat het goed werkte en kreeg binnen een kwartier antwoord.
Kortom... Zeer tevreden over Bealeo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |