Ja die ken ik maar ik heb allemaal losse opjecten gemaakt, wat in het geheel dus die auto vormt. dus moet ik dan van alles gesloten opjecte maken.. ook kan je niet in het object een schaduw aanbrengen, omdat ik er dan over heen gaat... of er juist onderkomt, dus ik dacht, is er misschien nog een andere optie? waarmee je kan in kleuren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gebruik je Illustrator CS2?
Zo ja, dan zit daar een Live Paint functie in.
Werkt supermakkelijk
ik kad jou post nog niet gelezen, maar ik ken livepaint wel, daarom suggereerde ik het ookquote:
ik begrijp je vraag niet helemaal maar ik denk dat je met beter met hesjes kan gaan werken. en je huisige lijnentekening beter als template kan gebruikenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja die ken ik maar ik heb allemaal losse opjecten gemaakt, wat in het geheel dus die auto vormt. dus moet ik dan van alles gesloten opjecte maken.. ook kan je niet in het object een schaduw aanbrengen, omdat ik er dan over heen gaat... of er juist onderkomt, dus ik dacht, is er misschien nog een andere optie? waarmee je kan in kleuren?![]()
haha, okquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:06 schreef shi het volgende:
[..]
ik kad jou post nog niet gelezen, maar ik ken livepaint wel, daarom suggereerde ik het ook
Makkeljikst is, lijkt me, window > workspace > defaultquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:24 schreef boeiuh het volgende:
ik word helemaal gefrustreerd van Illustrator.. want hoe krijg je de statusbar en controlbar tevoorschijn? Ze zijn namelijk verdwenen en ik krijg maar niet gevonden hoe ik die balken weer tevoorschijn haal..
Tevens om door op tab te drukken kan je je workspace weg halen, en weer tevoorschijn toveren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:24 schreef boeiuh het volgende:
ik word helemaal gefrustreerd van Illustrator.. want hoe krijg je de statusbar en controlbar tevoorschijn? Ze zijn namelijk verdwenen en ik krijg maar niet gevonden hoe ik die balken weer tevoorschijn haal..
Hmm bij mij werkt ie gewoon, *wel OS X versie*quote:Op maandag 25 december 2006 15:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan in photoshop cs3 beta die kleuren niet zoeken op nummer zoals dit:
#FF22FF of een andere willekeurig code
Je krijg dus niet zo iets?quote:Op maandag 25 december 2006 15:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja ik heb OS X maar waar kan ik dat vinden dan? Want als ik dubbel klik op die zwart/wit gekleurde boxjes in die werkbalk krijg ik alleen zo'n ronde cirkel met verschillende kleuren en niet de optie om een code in te vullen.. (volgen jullie mij nog?)
van adobe gedownload en crack of elders vandaan? heb namelijk geruchten gehoord dat er is sommige versies geknoeid is, maar alleen geruchten, nog niet concreet ondervonden.quote:Op maandag 25 december 2006 16:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee en als ik op die eyedropper klik gebeurt er niets...
Mijn workspace is basic op dit moment..
Mmm zou het kunnen zijn lijkt me wel het meest logisch...quote:Op maandag 25 december 2006 17:29 schreef Eastwood het volgende:
[..]
van adobe gedownload en crack of elders vandaan? heb namelijk geruchten gehoord dat er is sommige versies geknoeid is, maar alleen geruchten, nog niet concreet ondervonden.
Hmmm.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Beste mensen, na enige tijd zonder voorkennis van Photoshop nog niets te hebben bereikt (ik zie niet eens als ik een layer toevoeg ofzo) bedacht ik dat ik dit topic eens zou doorlezen. Maar.... dit gaat me echt nog even boven mijn pet, hebben jullie misschien een (Nederlandse) handleiding van Photoshop? Mijn Engels is op zich prima maar met al deze termen vind ik het wel erg lastig.
Mocht iemand mij hieraan kunnen helpen: bedankt!
Photoshop heb ik idd in het Engels, alleen het leek me wel makkelijk om het ook eens in het NL uitgelegd te krijgen... nou, ik ga eens op zoek op die site, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmmm.
Om te beginnen heb je photoshop in het engels.
Dat is nummer 1 aanrader. Gebruik Photoshop in het engels..
Dan heb je www.good-tutorials.com, daar word *wel in het engels* stap voor stap dingen uitgelegt hoe je dingen kan maken. Hierbij worden ook veel plaatjes gebruikt. Aanraden![]()
Bedankt, alleen mijn originele foto is al zwart-wit, dus ik moet echt de kleur toevoegen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt een kleurenfoto nemen, die zwartwit maken door bijv. desaturate, en dan met de historybrush de kleur terughalen in de bloem
[edit] foutjequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
dan neem je toch effe een printscreentje van die chocolade hierboven, en pak je die kleur met je pipetje
quote:Op zondag 31 december 2006 01:06 schreef DarkManta het volgende:
Ik hoop je hiermee voldoende uitleg te hebben gegeven en ben benieuwd naar jullie creaties.
Photoshop on!![]()
netjes, alleen hij lijkt me niet zo "smooth"quote:
Ja dat kan nog wel meer jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef Eastwood het volgende:
[..]
netjes, alleen hij lijkt me niet zo "smooth"
hoeft natuurlijk niet per see, maar als je warme vloeibare chocolade hebt is dat toch wel lijkt mij?
verder netjes gedaan, ik ga het ook eens proberen![]()
Ook last van iddquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand hier heeft een plaatje gepost of avatar die staat op een beveiligde server!
Ik heb het van http://xs.to/quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand hier heeft een plaatje gepost of avatar die staat op een beveiligde server!
Yep, komt ook voor in sommige andere topics. Heb al een topic report geplaatst..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
SeekFam is de boosdoenerquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Yep, komt ook voor in sommige andere topics. Heb al een topic report geplaatst..
Er stonden inderdaad een aantal foto's op een server waarvoor ingelogd dient te wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
zo 1 heb ik dr ook net gemaaktquote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb het zelf al opgelost met Image - Adjustement - Hue - Colorize
oepsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
aan de onderkant vind ik 'm erg goed gelukt, als je rechts boven kijkt, zie je toch stiekem nog wat witte randjes
just so you know
zo, even ondersteunend plaatje gemaakt: [afbeelding]
Alleen daar zie ik het, verder nergens
Ik snap trouwens geen kloot van die historybrush, elke keer als ik 'm wil gebruiken, zegt ie dat er niks om om te 'history-brushen'
Haha, zo'n fok toetsenbordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oepsschoonheids foutje
nja bedankt dat je t ff aanwijst
probeer eens als je die history brush gebruikt om een 2e layer te maken en die dan zwart wit te maken(ctrl +shift + u ) en dan dus de history brush erover
nee, ik ben er nog even niet mee bezig geweestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef Jimbo het volgende:
is t al gelukt erik ?
zijn dr nogmeer mensen die nog ff wat gaan posten btw?
hmmm wilde ook een poging wagen, alleen het is een te kleine foto, bij dit soort dingen, is mijn mening, moet je wel een mooie grote foto ter beschikking hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef Jimbo het volgende:
ben btw bezig atm om deze vrouw :
[afbeelding]
een jaartje of 10 / 20 jonger te makenresultaten volgen
Nou jah, bij het ouder worden gaat de huid hangen en rimpelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Jimbo het volgende:
Ben inmiddels nog bezig
tot duszover een jaartje of 5 ? of meer,,, nja zeggen jullie maar...comment ectmss tips ect.. maar denk eraan.. ik ben dr nog aan bezig
ga nu iig ff een potje poolen in de kroeg
[afbeelding]
Links voor, Rechts tijdens de "make-over"
met die wangen ben ik het niets eens. Wel dat het word gelift, maar je ziet dat Jimbo de plooi naast de mondhoeken helemaal heeft weg gewerkt, terwijl jongere mensen dit ook best hebben. Verminderen zou ik zeker ook doen, maar helemaal weg trekken niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nou jah, bij het ouder worden gaat de huid hangen en rimpelen.
Dus wat chirurgen doen, zul jij moeten weergeven namelijk het liften van de huid.
De wangen zijn een goed voorbeeld om die weg te werken. Werk ook de rimpels weg en de ogen iets groter, omdat ogen kleiner gaan lijken door het hangen van de huid. Dus de oogleden gaan ook een beetje hangen.
Nee, ik bedoel dat uitgezakte vel bij de kaaklijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Eastwood het volgende:
[..]
met die wangen ben ik het niets eens. Wel dat het word gelift, maar je ziet dat Jimbo de plooi naast de mondhoeken helemaal heeft weg gewerkt, terwijl jongere mensen dit ook best hebben. Verminderen zou ik zeker ook doen, maar helemaal weg trekken niet.
Speel ook eens met de curves om de diepte van je kleur te bepalen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg dat choco maar niet realistisch voor elkaar
ga eerst eens ff alles checken onder edit >> shortcutsquote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Ik zit een beetje met problemen met min photoshoppen..
Hij reageert niet meer op Copy of Cut of al die knopjes als je het op de layer doet, maakt niet uit of het al een uitgeknipt ding hebt of een background ( zonder lock natuurlijk )
Ook kan ik mijn brushes enzo niet meer gebruiken.
Dit is in SC2 en SC3, weet iemand of ik perongeluk een knopje aan geklikt heb of weet ik veel wat..
Al vast dankje wel
Nha ben vrij bekent in photoshop, maar het zijn de brushes, healing brush, en de clone bush. die zit allemaal niet, ook alle andere opties enzo die ziet ie niet het is heel raar, hij ziet er wel uit alsof hem niet, dus je ziet wel de tool enzo, maar je zietn iet wat hij doet.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ga eerst eens ff alles checken onder edit >> shortcuts
brushes niet kunnen gebruiken is gek, Ikweet niet hoever je thuis bent in photoshop, maar controleer of je niet in een mask zit te werken. En anders even opnieuw laden vanuit je installatiemap (waarschijnlijk te vinden onder C:/program files/adobe/photoshop cs2/3//brushes enz. enz.) wijst zichzelf.
Zoals eer-ik inderdaag zegt je gradiet op een nieuwe layer zetten en dan met de blending modes spelen. Moet je zelf oordelen wat jou gewenste effect is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:51 schreef Onderbroek het volgende:
vraagje over een gradient achtig effect voor wolken.
ik wil mijn wolken in 2 kleuren over laten lopen zoals op het onderstaande plaatje:
[afbeelding]
ik heb via Filter -> Render -> Clouds wolken gemaakt...alleen ik weet niet hoe ik het gradient achtig effect moet maken zoals op het plaatje...
Ook zo'n soort glow in het oranje gedeelte vlak boven het gras wil ik hebben...
mijn dank is groot![]()
Jah ook in goud of glas, of ijs of de huid van een zebra, of steen kan allemaal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:10 schreef 907 het volgende:
Ivp chocolate, is het ook mogelijk om de foto in goud te krijgen? Je kan wel geel kiezien ipv bruin, maar dan heb je nog niet de gold-look zeg maar. Weet iemand hoe je dat doet?
in photoshop met de levels en het contrast spelen volgens mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:00 schreef Stienn het volgende:
Hoi, ik ben een ontzettende noob kwa photoshop. Nu moet ik volgende week een presentatie geven over ons project. Dat gaat om een woning waarvan ik dus een perspectief tekening heb gemaakt. Deze heb ik ingescand, nu is hij alleen niet zo mooi meer. Weet iemand hoe ik alle lijntjes weer strak kan krijgen? het gaat om het volgende bestand:
[afbeelding]
url: http://upload.helderop.org/upload/huisje.JPG
Denk het haastquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heeft hem vast op Nederlands staan photoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |