13, Ja shi ik zal even foto posten de echte en dan maak ik uiteindelijk wel die plastic wharp resultaatquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:05 schreef Incolumis het volgende:
tvp
en let niet op Drumpie, hij is 12, en snapt de dingen nog niet zo goed
die bovenste zijn een lettertype, welke weet ik helaas niet maar daar hebben we google voorquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:14 schreef Drumpie het volgende:
[..]
13, Ja shi ik zal even foto posten de echte en dan maak ik uiteindelijk wel die plastic wharp resultaat
Deze letters:
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06410/tiestodj.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
das kun je met een filter in photoshop doen,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef boeiuh het volgende:
hey mensen,
kunnen jullie mij vertellen hoe je de effecten over de foto van James krijgt in dit plaatje:
[afbeelding]
alvast bedankt!
Je kan wel custom kleuren palet maken (dat staat dan in de rechter toolbar), maar je kan niet 3 van die kleuren om tussen te wisselen doen (zover ik weet)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Piles het volgende:
Ook ff een vraagje van mij. Ik ben bezig met een design waarin ik vooral 3 kleuren gebruik. Nu kun je maar 2 kleuren op je palet zetten. Dit werkt een beetje lastig omdat ik steeds tussen 3 kleuren moet wisselen. Kan ik ergens kleuren "opslaan", en als ik dan een bepaalde kleur nodig heb deze snel naar het palet zetten?
3 kleuren om te wisselen is ook niet nodig, want dat doe ik dan wel met de Eyedropperquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Je kan wel custom kleuren palet maken (dat staat dan in de rechter toolbar), maar je kan niet 3 van die kleuren om tussen te wisselen doen (zover ik weet)
image >> adjustments >> Selective color ( en dan bij color aanklikken BLACKS, of welke andere kleur je dan ook wilt)quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Bron het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om een bepaalde kleur aan te wijzen in Photoshop en deze te vervangen met een andere kleur. Ik ken de optie "replace color" maar hiermee kun je geen zwart of wit vervangen met een kleur.
Thanx inderdaad dat bedoelde ik!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef shi het volgende:
[..]
image >> adjustments >> Selective color ( en dan bij color aanklikken BLACKS, of welke andere kleur je dan ook wilt)
dit forum is bedoelt voor vragen, tips, tuts en problemen in of over photoshop. Het is niet de bedoeling dat er verzoekjes geplaatst worden. Niet omdat ik het jou niet gun dat je plaatje gefixt word, maar om dit topic schoon te houden. Want als er één schaap over de dam is.... juist...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Drumpie het volgende:
Wie kan voor mij van dit plaatje:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06444/mohlogo06.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets maken met de zelfde tekst dan, maar meer in die moh stijl en heel mooi enzo:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06444/ghehehe.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |