Ik loop op mijn handen en draai rondjes over het zebrapadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef FlowerMary het volgende:
En je nickname doet ook niet veel goeds vermoeden.
-webdesigner
-klein
wat nog meer?
Wat heeft dat te maken met je lengte?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:16 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik loop op mijn handen en draai rondjes over het zebrapad![]()
Ja nu door jouw post weet ik het niet meer goed in de context te plaatsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:17 schreef Logician het volgende:
Wat heeft dat te maken met je lengte?
Laat die arme jongen toch met rust. Hij is totaal de kluts kwijt. Niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met je lengte?
Kunnen we misschien even terug naar wat lange mannen zo aantrekkelijk maakt, en stoppen met het afzeiken van bepaalde users?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:20 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Laat die arme jongen toch met rust. Hij is totaal de kluts kwijt. Niks meer aan te doen.
kickboxers staan welbekend om hun magere uiterlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
*1.94 cm kickboxer meldt zich*
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zo lelijk bent.
quote:
Hoezo ben ik nou weer klein danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kunnen we misschien even terug naar wat lange mannen zo aantrekkelijk maakt, en stoppen met het afzeiken van bepaalde users?
Om maar niet te zeggen: hij kan er niks aan doen dat hij klein is, jij kunt er wel wat aan doen dat je onaardig bent.
Je wordt in bescherming genomen door een vrouw. Zwakker kan volgens mij niet eens!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer klein danZelfs de aardige users verneuken nog alles in het negatieve van mij
![]()
Minder lang dan sommige andere mannen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer klein danZelfs de aardige users verneuken nog alles in het negatieve van mij
![]()
Haha zwakker kan nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:39 schreef FlowerMary het volgende:
Je wordt in bescherming genomen door een vrouw. Zwakker kan volgens mij niet eens!
Posts op een website zijn natuurlijk ook het ultieme bewijs van iemands zwakte.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:39 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Je wordt in bescherming genomen door een vrouw. Zwakker kan volgens mij niet eens!
Vandaar dat ik 83 kilo weegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
kickboxers staan welbekend om hun magere uiterlijk.
Laat je toch niet zo opjutten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:40 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Haha zwakker kan nietHaha het is Fok
Haha bescherming nemen op internet
Haha mensen die over kracht spreken daar
haha
![]()
Een 'echte' vrouw wil een man die haar kan beschermen? Is emancipatie soms weer 'uit de mode' ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Scheelt 2 cmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |