quote:

Wie doen zich wel voor als grote club?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet veel geweest nee(3/4x dacht ik). Maar wij doen ons dan ook niet voor als 'grote' club.

Ja. Heeft wel vaak goed vol gezeten, en bij die die wedstrijden had je het serieus uitverkocht kunnen hebben als je niet die belachelijke kaartverkoopregeling had zoals die bij ons iedere match is!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:26 schreef Eilanden het volgende:
Is het bij Roda serieus pas 3 of 4x uitverkcht geweest?

Jij vindt Ajax geen grote club?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet veel geweest nee(3/4x dacht ik). Maar wij doen ons dan ook niet voor als 'grote' club.

Dat is dus ongeveer het halve stadion, bij ons is het altijd minimaal 2/3de vol.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee dan heb je dat niet goed begrepen.Maar goed, kijk leeg is de arena nooit, vaak minimaal wel 25.000/30.000 man.Maar het verhaal van dat de arena in mindere tijden leeg is komt omdat veel mensen elkaar napraten.Ik bedoel kijk naar de kuip in mindere tijden.

Wij = Rodaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij vindt Ajax geen grote club?![]()

OMG, ik neem aan dat dit geen serieuze reactie is?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer het halve stadion, bij ons is het altijd minimaal 2/3de vol.

Ik vond dat 'ook' nogal suggestief klinken, maar goed.quote:

Toeschouwersaantallen zeggen me niks, ging erom hoe vol het stadion zat. Jullie zijn een grotere club (met veel meelopers) waar dus ook meer publiek zit (als het goed gaat).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
OMG, ik neem aan dat dit geen serieuze reactie is?

Dat wij kon of Roda of KVM zijn als je goed leestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vond dat 'ook' nogal suggestief klinken, maar goed.

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toeschouwersaantallen zeggen me niks, ging erom hoe vol het stadion zat. Jullie zijn een grotere club (met veel meelopers) waar dus ook meer publiek zit (als het goed gaat).

Dus past het bij die oranje cliniclowns.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee de wave is ook voor carnavalspubliek![]()

Ga een hobby zoeken ofzo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus past het bij die oranje cliniclowns.

Dus je mag ook al niet negatief zijn over dat oranjevolk?quote:

Robbie stond in 95 nog met een Ajax vlaggetje te zwaaien.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blauw-wit lijkt ook zo op rood-wit. En FCDB lijkt op ajax.

Darkshine, je maakt je eigen nu wel een beetje belachelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er een topic is waarin iets negatiefs over ajax staat gaat het op slot.

Met een aansteker eronder?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Robbie stond in 95 nog met een Ajax vlaggetje te zwaaien.
Nee hoor, Wanneer worden spelers van Ajax op TV Beelden geschorst? ging dicht. Maargoed. Jullie flamen en een reactie erop kan men weer niet hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Darkshine, je maakt je eigen nu wel een beetje belachelijk

Ja man, en heb mn ajax tattoos laatst weg laten laseren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Robbie stond in 95 nog met een Ajax vlaggetje te zwaaien.

Tuurlijk wel, maar een heel topic niks anders doen dan alleen maar op arrogante toon die supporters afzeiken, wordt een beetje saai, vind je niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus je mag ook al niet negatief zijn over dat oranjevolk?

Ook nog eens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja man, en heb mn ajax tattoos laatst weg laten laseren.

Maar je vindt het zelf toch ook wel een beetje calimero dat er een topic als dat is?Ik bedoel Huntelaar had daar rood moeten hebben.Maar er wordt toch ook geen topic geopend voor van hooijdonk die bijna het hoofd van Kruiswijk er afslaat tegen groningen.Dus tja beetje bedenkelijk topic weer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, Wanneer worden spelers van Ajax op TV Beelden geschorst? ging dicht. Maargoed. Jullie flamen en een reactie erop kan men weer niet hebben.

Jawel hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Maar er wordt toch ook geen topic geopend voor van hooijdonk die bijna het hoofd van Kruiswijk er afslaat tegen groningen.Dus tja beetje bedenkelijk topic weer.

Heb je daar nog foto's van?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja had sjaak swart op mn rug staan.

Is dat zo?Maar goed doet niks af aan het feit dat het vrij calimero is om te denken dat het topic werd gesloten omdat het tegen Ajax is.quote:

Jepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:01 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is dat zo?Maar goed doet niks af aan het feit dat het vrij calimero is om te denken dat het topic werd gesloten omdat het tegen Ajax is.

Dus je loog?O o o wat een stoutheidquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jep
Ah heb hem gevonden: van hooijdonk...

Wel er was nog geen van hooijdonk topicquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoor. Geen woord aan gelogen.

Ok pak aan hier heb je hetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het moment dat ik het postte was hij er wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |