Al die games hadden echter een royaal betere uitgangspositie dan Tekken 6.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de getoonde beelden wel echt warenEn veel games zijn trouwens de laatste maanden grafisch enorm verbeterd, dus dan verwacht ik dat bij Tekken niet anders.
Ik ook wel, de meeste mensen wel lijkt mequote:
Tja, dat is 1st gen PS3 t.o.v. 2nd gen 360, maar dat mag geen argument zijn. Het loopt nu nog vrij gelijk ja. Wat ze bij gamekings zeiden over framerate problemen en dergelijke...tja, bij GoW op de 360 is het net zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik lees (en hoor op gamekings (TGS report)) anders niet anders dan dat de graphics tot nu toe niet veel beter zijn dan die van de 360...
Maar ja het heeft geen zin om er over te discusieren, de één vind de 360 beter, de ander de ps3. Ik ben zelf dat blij dat ik van mijn wens om een PS3 in bezit te krijgen ben afgestapt na de laatste E3. Ik zit nu al een aantal maanden heerlijk te gamen op mijn 360 en als ik zie wat er allemaal nog aan komt, ben ik hier meer dan tevreden mee.
Whehe dat filmpjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Al die games hadden echter een royaal betere uitgangspositie dan Tekken 6.
Die game zag er grondig current-gen uit op E3 2006.
Namco had al gezegd dat het uiteindelijke spel er beter uit ging zien (dat mag ook welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zat laatst ook nogeens dat filmpje te kijken en ik snap ook niet dat mensen kunnen denken dat alles daaraan ingame isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Whehe dat filmpje
Wel triest als je die beelden van Motorstorm ziet hoe niet-ingame dat wel neit is
Rainbow Six: Los Angeles?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:07 schreef koentje.k het volgende:
Is er al wat meer bekend over de Achievments in GoW? of RS: LA?
geniaal ge-edit filmpje met altijd bij het stukje "tell me lies" zo'n baas van sony in beeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
en 30 euro armerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:43 schreef devv05 het volgende:
Keen, Wolfenstein, Quaken op Live Arcade![]()
Checkquote:
Bij Gamekings beweerden ze ook dat DMC4 naar de 360 zou komen, dus ik neem alles wat ze zeggen maar met een korrel zout.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik lees (en hoor op gamekings (TGS report)) anders niet anders dan dat de graphics tot nu toe niet veel beter zijn dan die van de 360...
Ik neem aan dat Capcom zoveel mogelijk geld wil verdienen...en de 360 heeft inmiddels een behoorlijke install base.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:48 schreef SToRM81 het volgende:
Bij Gamekings beweerden ze ook dat DMC4 naar de 360 zou komen, dus ik neem alles wat ze zeggen maar met een korrel zout.
Weet je, ik geloof er geen flikker van.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:39 schreef SToRM81 het volgende:
En over KZ2...Ik lees her en der geruchten dat Sony zo rond het einde van deze maand KZ2 gaat laten zien
Dat is waar ja, maar het omzetten naar 360 kost ook geld lijkt me. En die 100.000 xbox360 bezitters in Japan, daar gaan ze ook niet veel aan verdienen denk ik zo. Maar buiten Japan zal ie op de 360 wel goed kunnen verkopen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Capcom zoveel mogelijk geld wil verdienen...en de 360 heeft inmiddels een behoorlijke install base.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Anyways, Splint0r c3ll04z d00ble A-gent preview. Scheelt me vragen beantwoorden.
Dat kan als ik niet zou moeten werken en het scheelt af en toe een hoop geldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef Myers het volgende:
Waarom pre-orderen jullie al die games? Je kan toch ook gewoon om 9 uur 's morgens voor de winkel staan? Weet je zeker dat je 'em op tijd in huis hebt.
En pre orderen wil ook nog wel eens leuke bonussen mee brengen. Gratis Faceplates voor xbox games, dat je in de beta mag spelen, dat je bij guildwars een gratis wapen krijgt etc. En als je van 8 tot half 5 moet werken is het wel fijn het spel op je deurmat te vinden en nog goedkoper dan in de winkel dan dat je dan nog halsoverkop naar de winkel moetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:28 schreef Myers het volgende:
Waarom pre-orderen jullie al die games? Je kan toch ook gewoon om 9 uur 's morgens voor de winkel staan? Weet je zeker dat je 'em op tijd in huis hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |