en dat van pony's?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ach, toen ik 14 was rook ik eens aan dat van mezelf
![]()
ik ben eerst wel een verse gaan halen jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dus je sprong terug onder de douche... hoe kun je je dan afdrogen als je niet eerst een nieuwe handdoek pakt?
En wie weet wat daar nog aanbungelt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben eerst wel een verse gaan halen ja, anders had ik me met pleepaier moeten afdrogen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
http://www.johnandjohn.nlBad form
Nee, ik ben geen vrouw. Er wonen hier wel een aantal vrouwen vandaar de verwijzing naar mijn mannelijke huisgenoten aangezien de vrouwen niet erg waarschijnlijke daders zijn in dit geval.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Deadl0ck het volgende:
Waarom schrijf je je opening post alsof je een vrouw bent?
Poezelige gezichtje... overbodige verwijzingen naar mannelijke bewoners, (Duh, ik ken geen vrouwen die sperma producerenr....) .en de mannetjes van het huis.... Als je er zelf ook een was, zou je dat niet zo specefiek neer zetten.... hooguit: De rest van de mannen.
Nu wel jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:52 schreef Repeat het volgende:
heb jij ook van die tyfusharde handdoeken?
[afbeelding]
Nope. Het overmatige gebruik van verkleinvoorden, bijvoegelijke naamwoorden, gedettaileerde beschrijving, en overmatige en onnodige verwijzingen naar "de mannen" in plaats van "De andere mannen" blijven bij mij het gevoel oproepen dat jij geen man bent... of op zijn minst jezelf niet als man ziet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vrouw. Er wonen hier wel een aantal vrouwen vandaar de verwijzing naar mijn mannelijke huisgenoten aangezien de vrouwen niet erg waarschijnlijke daders zijn in dit geval.
Die mogenlijkheid had ik inderdaad over het hoofd gezien, thanks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Metal_Mart het volgende:
ben je er qua geaardheid wel ontvankelijk voor.
Ach, dat heet dat artistieke-vrijheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Deadl0ck het volgende:
[..]
Nope. Het overmatige gebruik van verkleinvoorden, bijvoegelijke naamwoorden, gedettaileerde beschrijving, en overmatige en onnodige verwijzingen naar "de mannen" in plaats van "De andere mannen" blijven bij mij het gevoel oproepen dat jij geen man bent... of op zijn minst jezelf niet als man ziet.
En trouwens, na even nagedacht te hebben... het kan ook van een vrouw zijn.... iemand afzuigen, mond vol, naar de badkamer rennen, hee handoek.... uitspugen, klaar.
Homosexuele huisgenoten had ik in het verleden, nooit problemen mee gehad en nee ik sta ook niet open voor die dingen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:03 schreef Metal_Mart het volgende:
Die jongen zal wel op je geilen. En als ik zo je OP eens bekijk, ben je er qua geaardheid wel ontvankelijk voor.
Ach, in dit geval gaven ze je niet echt de keuzequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Homosexuele huisgenoten had ik in het verleden, nooit problemen mee gehad en nee ik sta ook niet open voor die dingen.![]()
Ik vond het leuk geschreven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach, dat heet dat artistieke-vrijheid.
Ik had de hele handel ook wel samen kunnen vatten in "godverdomme iemand heeft z'n zaad aan m'n handoek gesmeerd."
![]()
Neenquote:
Da's wel erg kort door de bocht... Ik stel voor: "godverdomme iemand heeft z'n zaad aan m'n handoek gesmeerd, en ik kwam er pas achter toen ik het in mijn haar em gezicht smeerde na het douchen!"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach, dat heet dat artistieke-vrijheid.
Ik had de hele handel ook wel samen kunnen vatten in "godverdomme iemand heeft z'n zaad aan m'n handoek gesmeerd."
![]()
Je doet je best maar kerelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:18 schreef Deadl0ck het volgende:
Overgens, mijn complimenten dat je niet meteen begint te roepen en mekkeren als ik een beetje aan het rellen ben. (Overgens vind ik ook dat erg vrouwlijk aandoen..... misschien laag testosteron niveau?)
okee, ik zal ophouden....ontopic...
Da's mooi kut. In het vervolg altijd checken, of gewoon een nieuwe mee nemen.
Men weet hier dat je een probleem hebt als je aan mijn eten komt, dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Adfundum het volgende:
Ik zou mijn eten in de gezamelijke koelkast ook maar ff cheken als ik jou was...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
ok, dit riekt naar een lemming, alhoewel ik daar geen bewijzen voor heb.. nóg niet..
Het vetgedrukte stuk geeft naar mijn idee meer aan dat jij niet kan lezen. Ik zou helaas niet beter verwachten van een Limburger/woonwagenbewoner.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:53 schreef Maikuuul het volgende:
rofl
Topic met potientie
Zo vet, jij hebt iemands lul in je gezicht gehad > dus houd van sperma > betekend dat je van een beetje pijpen niet vies bent > homo bent > naar bossen langs de snelweg gaat om mannen van 60 te pijpen
ROTTE VUILE PAARDENPIJPER !
Toch wel. Die is gewoon keihard gepaald vanmorgen waarna ze haar donzige klats afveegde met jouw vodjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen vrouw. Er wonen hier wel een aantal vrouwen vandaar de verwijzing naar mijn mannelijke huisgenoten aangezien de vrouwen niet erg waarschijnlijke daders zijn in dit geval.
goed puntquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch wel. Die is gewoon keihard gepaald vanmorgen waarna ze haar donzige klats afveegde met jouw vodje![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch wel. Die is gewoon keihard gepaald vanmorgen waarna ze haar donzige klats afveegde met jouw vodje![]()
Niks lemming ik ben het je huisgenoot Je weet wel die ene met die platvoeten en staart +buidel Herken je me nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ah gut, je hebt er een lemming van gemaakt![]()
ben jij die klootzak die in de meterkast leeft?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niks lemming ik ben het je huisgenoot Je weet wel die ene met die platvoeten en staart +buidel Herken je me niet![]()
de kabelknagerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ben jij die klootzak die in de meterkast leeft?![]()
Nee onder jou bed Als je der niet bent kruip ik in je bed Handjes onder de lakens en fa..........quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ben jij die klootzak die in de meterkast leeft?![]()
ik heb hem maar in de biobak geflikkerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 05:22 schreef PPAUL het volgende:
ik neem aan dat je de handoek ritueel hebt verbrand om boze geesten tegen te gaan?
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
(Voor de christenen op fok; Ja, ik stond gewoon helemaal naakt te douchen)
Vanwaar die obsessie met de sexuele geaardheid van de TS?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef Deadl0ck het volgende:
Er valt een les te leren... meer dan een zelfs. Nooit je handoek laten slingeren, Altijd je spullen in gemeenschappelijke ruimtes controleren voor je ze gebruikt, en te veel opleuken zorgt ervoor dat je eruit ziet als een vrouw.
Klinkt ook fris.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Neenmaar ze zijn ook nog niet terug
![]()
Ik heb de handdoek maar even op de keukentafel gelegd, het zal de dader zeker opvallen.
Ik vrees dat Deadl0ck eigenlijk een vriendje wilquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vanwaar die obsessie met de sexuele geaardheid van de TS?
Dankquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:29 schreef Natalie het volgende:
Heb jij er wel eens aan gedacht om columns te gaan schrijven? Je schrijft hartstikke leuk, man! Moest erom lachen
Heb je die huisgenoten nog te pakken gekregen of tenminste wraak genomen ofzo?
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:17 schreef Adfundum het volgende:
Weet je nou wie de dader was?
* Adfundum blij is dat ie niet in een studentenhuis woont...
[afbeelding]
Euh neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je al een SOA in je gezicht? Enige blaasvorming te bekennen of luis in je baard?
ik ben geen wijf, dus nee geen kans.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:15 schreef type_29 het volgende:
Wees blij dat je niet eerst je kut had afgedroogd.
Anders was je nu misshcien wel zwanger.
Je bent misschien geen wijf maar wel een pussy!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben geen wijf, dus nee geen kans.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je bent misschien geen wijf maar wel een pussy!!!
Een echte vent had de dader allang achterhaald.
Schaamluis in die dikke baard van jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik ben geen wijf, dus nee geen kans.
Hihi leuk leukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Vlot deed ik mijn kleertjes uit en sprong onder het verkwikkende water. (Voor de christenen op fok; Ja, ik stond gewoon helemaal naakt te douchen. )
en vervolgens weer met dezelfde handdoek afdrogen zekerquote:Jullie berijpen dat ik daarna meteen weer terug onder de douche ben gesprongen, in de hoop zowel het lichamelijke als het geestelijke kwaad van me af te spoelen
Nee, ik weet nog niet wie het gedaan heeft. De lafaards zijn, aangezien het weekend is, allemaal met de staart tussen de benen naar hun ouderlijk huis vertrokken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef beertenderrr het volgende:
heb je de dader dan nu al te pakken?
btw, sperma in een washandje van je huisgenoten is ranziger![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef StefanP het volgende:
Vast wel. TS stelt de mannelijke huisgenoten in een rij op, om ze een voor een af te zuigen tot hij dezelfde smaak als in de handoek vindt.
En juist om dit soort geintjes haal ik mijn shampoo/douchegel altijd uit de douche cabine als ik in een studentenhuis ben.quote:Spuit een paar dagen achter mekaar wat in de shampoofles van je huisgenotenSucces gegarandeerd!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef petre86 het volgende:
Bedankt voor het lenen van je handdoek.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is knap graits water, waar kan ik dat krijgen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Na een goede 20 minuten onder het water, ik denk wel vaak aan het milieu maar het water is hier toch gratis,
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef spanks het volgende:
Overigens hetzelfde principe als het befaamde 'pik of kont' gebeuren: je vinger lekker door je zweterige aars halen of langs de knabbelrand van je eikel en dan onder iemands neus houden met de vraag: pik of kont?
Geen zin om allebij je posts te quoten maar jij bent echt een vies mannetje, TS z'n medestudenten ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef spanks het volgende:
Overigens hetzelfde principe als het befaamde 'pik of kont' gebeuren: je vinger lekker door je zweterige aars halen of langs de knabbelrand van je eikel en dan onder iemands neus houden met de vraag: pik of kont?
Liefst nog even lekker onder de neus wrijven, zodat de geur goed blijft hangen. Vooral aan te raden om na het sporten te doen als alles nog lekker nat is van het zweet.quote:
Ohecht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Geen zin om allebij je posts te quoten maar jij bent echt een vies mannetje, TS z'n medestudenten ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw ben je er al achter wie het was en is die al dood?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef spanks het volgende:
[..]
Liefst nog even lekker onder de neus wrijven, zodat de geur goed blijft hangen. Vooral aan te raden om na het sporten te doen als alles nog lekker nat is van het zweet.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Na een goede 20 minuten onder het water, ik denk wel vaak aan het milieu mijn geld maar het water is hier toch gratis,
die sitequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
Ach joh, pak die handdoek van je huisgenoot om het schoon te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef Demius het volgende:
En bedankt namens mn beeldscherm, toetsenbord en muis die nu door mijn neus besproeid zijn met cola.
Ik ook maar ik dacht toch echt dat de TS een vrouw was. Mannen hebben geen poezelige gezichten.quote:
Wassen? Ik zou de handdoek ritueel verbranden. Het zal altijd de handdoek blijven waar sperma aan zat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
jezus, heb je die handdoek nou nog niet gewassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |