quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef StefanP het volgende:
Vast wel. TS stelt de mannelijke huisgenoten in een rij op, om ze een voor een af te zuigen tot hij dezelfde smaak als in de handoek vindt.
En juist om dit soort geintjes haal ik mijn shampoo/douchegel altijd uit de douche cabine als ik in een studentenhuis ben.quote:Spuit een paar dagen achter mekaar wat in de shampoofles van je huisgenotenSucces gegarandeerd!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef petre86 het volgende:
Bedankt voor het lenen van je handdoek.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch wel. Die is gewoon keihard gepaald vanmorgen waarna ze haar donzige klats afveegde met jouw vodje![]()
Dat is knap graits water, waar kan ik dat krijgen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Na een goede 20 minuten onder het water, ik denk wel vaak aan het milieu maar het water is hier toch gratis,
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef spanks het volgende:
Overigens hetzelfde principe als het befaamde 'pik of kont' gebeuren: je vinger lekker door je zweterige aars halen of langs de knabbelrand van je eikel en dan onder iemands neus houden met de vraag: pik of kont?
Geen zin om allebij je posts te quoten maar jij bent echt een vies mannetje, TS z'n medestudenten ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef spanks het volgende:
Overigens hetzelfde principe als het befaamde 'pik of kont' gebeuren: je vinger lekker door je zweterige aars halen of langs de knabbelrand van je eikel en dan onder iemands neus houden met de vraag: pik of kont?
Liefst nog even lekker onder de neus wrijven, zodat de geur goed blijft hangen. Vooral aan te raden om na het sporten te doen als alles nog lekker nat is van het zweet.quote:
Ohecht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Geen zin om allebij je posts te quoten maar jij bent echt een vies mannetje, TS z'n medestudenten ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw ben je er al achter wie het was en is die al dood?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef spanks het volgende:
[..]
Liefst nog even lekker onder de neus wrijven, zodat de geur goed blijft hangen. Vooral aan te raden om na het sporten te doen als alles nog lekker nat is van het zweet.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
Na een goede 20 minuten onder het water, ik denk wel vaak aan het milieu mijn geld maar het water is hier toch gratis,
die sitequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
http://www.johnandjohn.nlBad form
Ach joh, pak die handdoek van je huisgenoot om het schoon te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef Demius het volgende:
En bedankt namens mn beeldscherm, toetsenbord en muis die nu door mijn neus besproeid zijn met cola.
Ik ook maar ik dacht toch echt dat de TS een vrouw was. Mannen hebben geen poezelige gezichten.quote:
Wassen? Ik zou de handdoek ritueel verbranden. Het zal altijd de handdoek blijven waar sperma aan zat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
jezus, heb je die handdoek nou nog niet gewassen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |