Nou dat ook weer niet precies, ik ben wel eerst even langs de MED gefietst inderdaad...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinige die zonder vrees zijn computer vanmorgen heeft aangedaan![]()
Ik zat aan meer dubbelzinnigheid ind e TT te denken maar kreeg geen antwoord van die haarbal!quote:
quote:
Nix geen last gehad...gewoon aangezet ....ban? so be itquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet precies, ik ben wel eerst even langs de MED gefietst inderdaad...
Ik denk niet dat ze het nog eens op prijs stellen als er iemand komt huiliën over een sc-nametopicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Kan niet... Oh wacht even, je kan het vragen in de FB!
Ik vond het nog wat vroeg om de rest van de lyrics erachter te plakken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat aan meer dubbelzinnigheid ind e TT te denken maar kreeg geen antwoord van die haarbal!
ik was met mijn poes aan t spelen jahquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat aan meer dubbelzinnigheid ind e TT te denken maar kreeg geen antwoord van die haarbal!
lag ik me hier nog maar even een breukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ik scannie zeg schiet me opeens southpark te binnen...![]()
"Ow my god...they banned Skenny"![]()
Die had ik als startpagina ingesteldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet precies, ik ben wel eerst even langs de MED gefietst inderdaad...
op zich hadden wij er ook helemaal niets mee te maken, we waren er alleen bij toen die lamstraal hier in de SC om een bannetje kwam bedelen bij Flugel...Jammer dat ze er intuinde.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix geen last gehad...gewoon aangezet ....ban? so be it![]()
ach jou kennende maak jij dit topic toch in mum van tijd weer VOLquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nog eens op prijs stellen als er iemand komt huiliën over een sc-nametopic![]()
Leuk he...zo'n sluitend topic...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lag ik me hier nog maar even een breuk![]()
![]()
![]()
![]()
wat is de rest dan ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het nog wat vroeg om de rest van de lyrics erachter te plakken...![]()
Heej dayquote:
Kom je doen?quote:
goeienavond Day..quote:
wij kennen elkaar niet hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach jou kennende maak jij dit topic toch in mum van tijd weer VOL![]()
![]()
Kribs?quote:
Nee, nog steeds 1-0 met nog iets meer dan 5 minutenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
op zich hadden wij er ook helemaal niets mee te maken, we waren er alleen bij toen die LS hier in de SC om een bannetje kwam bedelen bij Flugel...Jammer dat ze er intuinde.
Maar nu ga ik er toch weer over beginnen. Is er alweer gescoord bij Oranje?![]()
Ben ook blij om jou te zien, schat!quote:
énig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |