Klopt, dat is de enige die nog werkt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:19 schreef venomsnake het volgende:
Naar http://www.africam.com gaan en daar onder South Africa op Nkorho Stream kliken en je hebt beeld.!![]()
Toch niet, blijft hangen op "preparing media"...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, dat is de enige die nog werkt...
Ja, heeft het tot een paar minuten geleden gewoon gedaan..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toch niet, blijft hangen op "preparing media"...
Hij is stiekum de camera negert.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar kan jij nog kijken dan?Hier is alles dood.
Ja, die doet het 15 seconden en dan springt ie op "preparing media" en is de pret over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:38 schreef EvilThijn het volgende:
www.africam.com en dan nkorho stream kiezen![]()
dat beeld is frozen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:38 schreef EvilThijn het volgende:
www.africam.com en dan nkorho stream kiezen![]()
Hmmz ja ik zie hetquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef venomsnake het volgende:
Deze doet het weer, niet onze poel maar wel leuk.![]()
Daar zit onze cameranegert nu.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef venomsnake het volgende:
Deze doet het weer, niet onze poel maar wel leuk.![]()
Staat nog op auto-cam, in de loop van de dag gaat er een negert die cam besturen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:52 schreef EvilThijn het volgende:
Op de kakadu cam zie ik wel hertjes maar die camera sucks![]()
Goeie infoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staat nog op auto-cam, in de loop van de dag gaat er een negert die cam besturen.![]()
heb dat hele forum van ze zitten doorspitten.
dan krijg je dit soort beelden
Overigens is die plas wel aangelegd, en is die cam tot half november beschikbaar.![]()
Die freezed na een halve minuut.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:07 schreef Impry het volgende:
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp
Deze link gewoon gebruikenWerkt prima bij mij.
Vergeet het maar, de gewone niet-wmp streams doen het al nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
Godver zeg. Ik wil 'm gewoon in WMP. Aargh.
Zie het ja...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die freezed na een halve minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |