abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42683183
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:55 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

nogmaals, ik vind gastarbeiders met een visum een heel ander verhaal dan illegale vluchtelingen uit Zambia die uitgeprocedeerd zijn (of al jaren op hun afwijzing wachten).
Verdonk is louter bezig geweest met wetten UITVOEREN die de pvda heeft gemaakt maar nooit heeft uitgevoerd (Cohen faler)
Dan nog is Verdonk er verantwoordelijk voor.
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:49:26 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42686544
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:10 schreef akkefietje het volgende:
Hoewel het verstandig is dat mensen wat om handen krijgen is het onverstandig te suggereren dat ze daarmee een echte baan zouden kunnen krijgen. Dan worden net als bij de Melkert-banen onrealistische verwachtingen gewekt en dat resulteert alleen maar in frustratie bij de betrokkenen.
Maar dan verzetten ze wel werk voor hun geld en dat is beter dan dat ze alleen hun handje ophouden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42693096
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Maar dan verzetten ze wel werk voor hun geld en dat is beter dan dat ze alleen hun handje ophouden
Handje ophouden Je weet echt niet waar je het over hebt he.

Ben je wel eens in een asielzoekerscentrum geweest? Weet je hoe gaar die mensen zijn, hoe ze zich kapot vervelen. Ze mogen geeneens vrijwilligerswerk doen. Maar volgens jou zitten ze daar de hele dag hun handje op te houden
pi_42695368
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Handje ophouden Je weet echt niet waar je het over hebt he.

Ben je wel eens in een asielzoekerscentrum geweest? Weet je hoe gaar die mensen zijn, hoe ze zich kapot vervelen. Ze mogen geeneens vrijwilligerswerk doen. Maar volgens jou zitten ze daar de hele dag hun handje op te houden
Je hebt de lijn van de discussie gemist.
Het ging hierbij niet over asielzoekers maar over mensen in de bijstand.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:11:56 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42701696
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:16 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Je hebt de lijn van de discussie gemist.
Het ging hierbij niet over asielzoekers maar over mensen in de bijstand.
Idd, een die mensen in de bijstand kunnen zeker wel werken voor hun centen. Daarnaast zouden ze asielzoekers ook wel wat werk mogen laten doen is gelijk goed voor hun inburgering
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42702041
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het woord werken mag je daar niet gebruiken. Dat wordt daar gezien als een scheld woord.

Ben/word jij niet te oud voor deze onzin?
pi_42702072
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, een die mensen in de bijstand kunnen zeker wel werken voor hun centen. Daarnaast zouden ze asielzoekers ook wel wat werk mogen laten doen is gelijk goed voor hun inburgering
Vertel dat die partij van je dan maar
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:36:45 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42702168
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef knowall het volgende:
Ben/word jij niet te oud voor deze onzin?
Wijs mij dan een kraker / milieu activist of andere linkse actie knakker die wel werkt voor zijn geld?
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef SCH het volgende:
Vertel dat die partij van je dan maar
Als jij het Bos dan even verteld dat wordt het misschien nog wat met Nederland
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42702210
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wijs mij dan een kraker / milieu activist of andere linkse actie knakker die wel werkt voor zijn geld?
Wat dacht je van de meest bekende kraker/activist wijlen Louis Sévèke?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2006 18:41:22 ]
pi_42702253
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:36 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Word je zelf niet doodziek van dit soort posts?
quote:
Als jij het Bos dan even verteld dat wordt het misschien nog wat met Nederland
En van deze ook? Je anti-Bos gezeur is zo vervelend. Ik heb weinig met Bos maar jouw obsessie begint erg irritant te wordne.

Ik reageer gewoon op je opmerking over asielzoekers: ik zou willen dat ze mochten werken en jij blijkbaar ook - maar de VVD is daar de grootste tegenstander van omdat ze geen 'valse hoop' willen geven, geen eens vrijwilligerswerk.
pi_42702286
Ik ken trouwens mensen die in een kraakpand wonen en in mantelpakje of 3-delig naar hun werk gaan. Doe je ogen eens open, niet de hele wereld zit zo in elkaar als Martijn77 met zijn beperkte blik denkt.
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:13:12 #62
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42703013
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik ken trouwens mensen die in een kraakpand wonen en in mantelpakje of 3-delig naar hun werk gaan.
Uitvreters dus die goedkope woonruimte bezet houden terwijl ze zichzelf laven aan de hoorn des overvloeds?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42703500
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

Uitvreters dus die goedkope woonruimte bezet houden terwijl ze zichzelf laven aan de hoorn des overvloeds?
Mooi gezegd, maar gewoon idealisten met een baan die tegen leegstand zijn.
  zondag 15 oktober 2006 @ 22:14:07 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42707765
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef Napalm het volgende:

[..]

Daar moet de gemiddelde linkse kiezer toch een gruwelijke hekel aan hebben niet?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 oktober 2006 @ 23:22:53 #65
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42709366
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Daar moet de gemiddelde linkse kiezer toch een gruwelijke hekel aan hebben niet?
Tsja, de gemiddelde kraker ook maar SCH ziet het liever door een roze bril. Ik zie malloten waarvoor de halve stad dient te worden afgezet.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:59:39 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42723087
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef Napalm het volgende:
Tsja, de gemiddelde kraker ook maar SCH ziet het liever door een roze bril. Ik zie malloten waarvoor de halve stad dient te worden afgezet.
Idd en wat denk je van al die ontruimingen die van het gemeensschapsgeld betaald dienen te worden en de schade die een gemiddelde kraker toe brengt aan het pand wat hij / zij gekraakt heeft?

wie kan dat betalen? Ja, juist de maatschappij want van een kale kip kun je niet plukken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')