Dat ben ik ook steeds, alleen zie ik geen popupje dat jij me toegevoegd hebtquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik moet je nog Forced-in sturen, maar dan moet je wel online komen enzow.![]()
Wild kereltje volgens mijquote:Matts guitar broke during Stockholm Syndrome, as he swung the guitar around his body the sound cut. The song resumed and Matt joined in again afterwards.
Matt + Gitaar + Atlanta + Citizen Erased =quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wild kereltje volgens mij![]()
Wel lullig....
OMGquote:Op woensdag 8 november 2006 09:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Matt + Gitaar + Atlanta + Citizen Erased =![]()
Ik ben steeds onlinequote:Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik moet je nog Forced-in sturen, maar dan moet je wel online komen enzow.![]()
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef Megalomaniac het volgende:
KoC Single artwork en tracklist:
[afbeelding]
1. Knights of Cydonia
2. Supermassive Black Hole (live at Campo Pequeno, Lisbon)
[afbeelding]
1. Knights of Cydonia video
2. Knights of Cydonia
3. The Making of Knights of Cydonia[4]
4. Gallery
[afbeelding]
1. Knights of Cydonia
2. Assassin (Grand Omega Bosses edit)
----------------------------------
uhhh waar is Assassin(Extended) ???????
Nou, FOK!kers @ Muse - 28 november, Brabanthallen s'Hertogenboschquote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef JX het volgende:
Jeuj, ik heb toch nog een kaartje voor de Brabanthallen weten te bemachtigen!!![]()
(zonder er het dubbelevoor te moeten betalen)
![]()
mensen die aan concertkaartjes willen verdienen![]()
![]()
![]()
Nou mag het wel heeeel snel 28-11 zijn![]()
Vergeten en zwaar ondergewaardeerd nummerquote:
Inderdaad, ik was hem ook helemaal vergeten, maar ben nu in een Hullaballoo fase (heb de rest té vaak geluisterdquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:47 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Vergeten en zwaar ondergewaardeerd nummer.
Oh jaNature1
En die ene Muscle Museum remix-achtig iets is ook vet.
Showbiz op Lowlands... Echt sad, iedereen leek alleen nummers van Absolution te herkennen.
HenkB. Tank en ik als enige helemaal los, want het blijft een briljant nummer.
En een verzoekje van mijn kant:
Hate this & I'll love you!!!!!!
0,0001% denk ik! (En ik zal 'm niet missen)quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Screenager is trouwens ook wel machtig briljant, hoe groot is de kans dat ze die spelen.
Wat moet ik me dan bij die Grand Omega Bosses edit. voorstellen? Dat klinkt best krachtig ook :Squote:2. Assassin (Grand Omega Bosses edit)
----------------------------------
uhhh waar is Assassin(Extended) ???????
Inderdaadquote:
Anagram van Debase Masons Grog, wat weer de werktitel was voor Assassin.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Wat moet ik me dan bij die Grand Omega Bosses edit. voorstellen? Dat klinkt best krachtig ook :S
Wel Bliss, staat op de dvd geloof ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ik me afvroeg, speelden ze bij CD2 van Hullabaloo, dat concert, helemaal geen Bliss en Plug in Baby?.
Kut, hij is ook nergens op P2P te vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel Bliss, staat op de dvd geloof ik.
Ik wil Easily, die site lijkt er ook uit te liggen
Kijk eens in je FoBo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel Bliss, staat op de dvd geloof ik.
Ik wil Easily, die site lijkt er ook uit te liggen
quote:
Oh dat klinkt erg fijn, want ik moet eerlijk zeggen dat DMG misschien nog wel gaver vond klinken dan Assassin!quote:Anagram van Debase Masons Grog, wat weer de werktitel was voor Assassin.
Jaaaaaquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef Innuendo het volgende:
Wil iemand nog kaartjes? Ik heb geen zin meer.
Ik wel misschien, hoeveel zijn het er?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef Innuendo het volgende:
Ik weet ook nog wel mensen die willen... mail me maar.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef Innuendo het volgende:
Jij kunt heul niet typen, jij bent vastgebonden!!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef Innuendo het volgende:
Tuurlijk heb ik wel zin! Mijn excuus voor deze zeer flauwe poging tot grappig doen, heb er nu al spijt van.
Laatste setlists uit Birmingham
01. Knights Of Cydonia
02. Hysteria
03. Map Of The Problematique
04. Butterflies & Hurricanes
05. New Born
06. City Of Delusion
07. Plug In Baby
08. Soldiers Poem
09. Invincible
10. Supermassive Black Hole
11. Time Is Running Out
12. Starlight
13. Bliss (extended)
***Encore***
14. Feeling Good
15. Sunburn
16. Hoodoo
***Encore***
17. Stockholm Syndrome
18. Take A Bow
De setlists zijn wel weer erg leuk vind ik zelf, blij dat Citizen Erased weer terug is, al lijken ze die nog niet elke show te spelen. Laat Hoodoo maar weg en doe maar CE wat mij betreft![]()
Als ze dit spelen in Antwerpen denk ik dat ik zal huilen. Ik moet al bijna huilen bij de gedachte dat ze het zouden spelen :S Ik ben helemaal geen huilerd!quote:15. Sunburn
Leuk, ik heb al mensen gemailed die er heel graag heen zouden gaanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef Innuendo het volgende:
Tuurlijk heb ik wel zin! Mijn excuus voor deze zeer flauwe poging tot grappig doen, heb er nu al spijt van.
Laatste setlists uit Birmingham
01. Knights Of Cydonia
02. Hysteria
03. Map Of The Problematique
04. Butterflies & Hurricanes
05. New Born
06. City Of Delusion
07. Plug In Baby
08. Soldiers Poem
09. Invincible
10. Supermassive Black Hole
11. Time Is Running Out
12. Starlight
13. Bliss (extended)
***Encore***
14. Feeling Good
15. Sunburn
16. Hoodoo
***Encore***
17. Stockholm Syndrome
18. Take A Bow
De setlists zijn wel weer erg leuk vind ik zelf, blij dat Citizen Erased weer terug is waarom lees ik toch altijd Citizen Erased waar City Of Delusion staat, tijd voor nieuwe bril. Laat Hoodoo maar weg en doe maar CE wat mij betreft![]()
Hij wordt heel regelmatig gespeeld, dus de kans dat jij gaat huilen is best grootquote:Op donderdag 16 november 2006 23:51 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Als ze dit spelen in Antwerpen denk ik dat ik zal huilen. Ik moet al bijna huilen bij de gedachte dat ze het zouden spelen :S Ik ben helemaal geen huilerd!
Nee, ik vind het gewoon lullig voor de mensen die dachten nog te kunnen gaan.. En kom nu niet aan met dat ze dan eerder hadden moeten zijn, want niet iedereen heeft daar tijd voor. Sommige mensen hebben nog een leven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:50 schreef Innuendo het volgende:
Och och wat zijn we weer snel gepikeerd! Excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |