Daar vind ik dus helemaal NIKS aan, aan Anoukquote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Brammie1 het volgende:
helaas... maar anouk is ook leuk
ja echt friggin geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:27 schreef rena het volgende:
Ik heb er zo'n zin inIk droomde er vannacht weer over
Het was alleen een rare droom, ik stond vooraan en ineens ging Matt me lopen knuffelen
![]()
![]()
Hoeveel Muse concert dromen heb ik nou al niet gehad joh?
Het was ook best overdonderend moet ik zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:28 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me best eng als ie je ineens gaat knuffelen.
Dankjequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef soul114 het volgende:
[..]
Weet niet of je echt YouTube wil, maar een en ander is te vinden op muselive.com!
Ja, dat vind ik ook zo jammer. Ze worden zo onbereikbaar, een paar jaar geleden toen ze in 013 speelden kon je ze nog gewoon aanraken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:19 schreef rena het volgende:
Gave foto's![]()
Het klinkt heel stom, maar ergens vind ik het stiekem jammer dat ze nu zo groot wordenNatuurlijk gun ik het ze wel, maar toch is het jammer.
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind, ze zijn megapopulair, maar als ik tegen mensen vertel dat ik naar Muse ga zeggen ze steevast: Wie zijn dat?
Ik niet, bij mij in de klas kennen ze Muse welquote:
Gruwelijk goed ja, ik draai 'm gruwelijk grijs!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is Starlight trouwens toch een briljant nummer.
Bij mij ook, maar dat ligt meer aan mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik niet, bij mij in de klas kennen ze Muse wel.
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat ligt meer aan mij
Ruimteschip? Iets gemist?quote:Geweldig mooie show, en beter dan t 'mysterieuze ruimteschip'
M'n negroïde* buurmeisje op mijn kamer om haar bankzaken via internet te doen. Ziet alle plaatjes en posters van Matt, Brian Molko, Johnny Greenwood en Carlos D. tegen m'n muur. En ze zegt dat ze die rockers maar rare gasten vindt, behalve Matt, ja die kent ze wel, Muse is wel gaaf volgens haar.quote:Wat ik wel vreemd vind, ze zijn megapopulair, maar als ik tegen mensen vertel dat ik naar Muse ga zeggen ze steevast: Wie zijn dat?
Als je ze bitches noemt doen ze het nooit natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 08:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom spelen de bitches nooit Easily?. Tevens is House of The Rising Sun ook ziekelijk briljant, het begint met die intro al
>
Welke niet? Easily of House of the Rising Sun? Klik op preview om te luisteren (Da's geen preview maar het hele liedjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |