quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:58 schreef soul114 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor dit komt (gewoon) van muselive.
Met feest bedoelde ik dat ze Sunburn gedaan hebben.
Klinkt leuk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:01 schreef soul114 het volgende:
Hier 2 linkjes naar wat nummers van Lissabon & Madrid
http://board.muse.mu/showpost.php?p=2300250&postcount=83
http://board.muse.mu/showpost.php?p=2300199&postcount=51
.. en dan te bedenken dat die kerel nog 10 andere shows doet
Ja, ik ook...pffffquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef rena het volgende:
Allejezus, wat krijg ik zin in het concert van die linkjes![]()
![]()
![]()
Probeer duitsland eens. www.eventim.de 3 weken terug nog met gemak kaarten voor dusseldorf kunnen bestellen. Daarnaast: beter geregeld, leuker publiek, beter bier, betere sfeer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Grmbl, klote kaartjes die altijd uitverkocht zijn.
quote:Het zijn wel echte Britten, spierwit Vandaag bij de Q Awards. Weet niet of ze iets gewonnen hebben?
Volgens mij welquote:Muse have won yet another award. This time at the Q Awards for 'Best Live Act'
That's three Best Live Act awards in twelve months, each coming from Kerrang, Vodafone Live Music Awards and Q.
bedoel je chick?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Leonos het volgende:
Iemand foto van die check van Matt?
Vind ik niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:38 schreef TheArowana het volgende:
Ja dat is echt een heerlijke b-kant. Beter dan Easily vind ik.
Maar die Phones Control Volume mix van SMBH is ook echt erg wild.
Wat zou het b-kantje van Knights of Cydonia ookalweer worden? Van mij had het wel Glorious mogen zijn. Dat is ook een vreselijk sterk nummer. It roooockets through the universe/ It fuels the lies and feeds the curse/leeds/me/to/be/glorious
Gewoon ff singletje van Starlight halen.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:15 schreef T1andonly het volgende:
Easily vind ik ook een geweldige B-kant. Eigenlijk moet ik die allemaal eens in m'n bezit krijgen. Maar die zijn niet echt in 1 pakket te koop volgens mij.
48? In wat voor wereld leef jijquote:
daar wil ik ook nog heel graag heen, maar overal worden die kaartjes voor 3/4x de kostprijs aangebodenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef kweek89 het volgende:
Belgie misschien?
26 ! I can't wait
en de 21ste ook al naar The Kooks!
omg, waarom hoor ik dat nummer nu pasquote:Op donderdag 2 november 2006 12:38 schreef TheArowana het volgende:
Wat zou het b-kantje van Knights of Cydonia ookalweer worden? Van mij had het wel Glorious mogen zijn. Dat is ook een vreselijk sterk nummer. It roooockets through the universe/ It fuels the lies and feeds the curse/leeds/me/to/be/glorious
sorry, geen kaartje voor je :pquote:Op donderdag 2 november 2006 17:32 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
daar wil ik ook nog heel graag heen, maar overal worden die kaartjes voor 3/4x de kostprijs aangeboden![]()
Ik hoop dat ze Hysteria spelen,quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt leuk!![]()
Ik hoop echt dat ze MM ook in Den Bosch spelen![]()
Nee niet Belgie, maar Limburg, dus antwerpen of brabant maakt niet zo heel erg veel verschil voor mequote:Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef kweek89 het volgende:
Belgie misschien?
26 ! I can't wait
en de 21ste ook al naar The Kooks!
ze moeten nog komen, maar ze hebben al wel een award gewonnen. heb alleen even gemist welkequote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Brammie1 het volgende:
hoe laat is muse, of zijn ze al geweest?
Uitreiking is net geweest, nog geen optreden gezien.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Brammie1 het volgende:
hoe laat is muse, of zijn ze al geweest?
Best Alternative Actquote:ze moeten nog komen, maar ze hebben al wel een award gewonnen. heb alleen even gemist welke
dat dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
NU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |