Die staat er al maandenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef Hapertje het volgende:
http://www.topeventticket(...)t-tickets-200695.htm
Een beetje voorbarig?
Maar die mensen zijn ook echt totaal obsessed. Die neverlandsprincess zit ook in Wacko about Jacko (die docu over die fans) en die werken gewoon, doen dingen op het gebied van MJ en sparen om naar de VS of Ierland te kunnen om 'm te zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD
Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
Vond ik ook al raar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef PimD het volgende:
25 jarig jubileum van Thriller, en dan even later in de tekst zeggen dat Thriller in december 1982 uit kwam [afbeelding]
Niks tegen jou hoor, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat als MJ ergens komt, fans gelijk een ticket naar London en een entree-kaartje kopen. Zou ik zelf nooit doen (en kunnen).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.
Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD
Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
Ach, dat doet hij waarschijnlijk niet eens..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...
dat moet hij niet meer doen.. dat doet afbreuk aan zijn verleden..
![]()
Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hoorde net Black Or White op de radio en zag YRMW op TMF.![]()
Gaat een beetje moeilijk als de beste man sinds 2001 geen hit meer heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezonden![]()
Helaas worden veel nummers uitgezonden op de radio tijdens programma's als greatest hits. Doe dat ook tijdens andere programma's![]()
Ja, dat vind ik dus debiel. Je zoekt in MJ en alles wat eromheen zit dingen waar je MJ niet voor nodig hebt. Zo hou je je wereld klein, denk ik. Maar goed, daar gaan we het nu niet over hebben. Sorry als ik je beledigd heb, zo was het nooit bedoeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.
Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
De hele TMF-awards heeft Michael al een keer beter gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaart weten we nu wel!![]()
Maar ik zag net een clip op TMF of MTV waarvan ik zeker weet dat Michael Jackson een grote bron van inspiratie was. Het lied heet "Superster"en je ziet een gast in MJ-Black-or-White-outfit [zwarte broek, wit t-shirt+blousje] op het podium rocken met een kerel met een gitaar.. ik vond het op de live-uitvoering van Black or White lijken.. ook een stukje rap erdoorheen in het midden, en op het eind gooit ie z'n petje in het publiek..
--> http://www.top-clips.nl/v(...)rster-ft-Dennis.html![]()
--> http://www.youtube.com/watch?v=6IUtzCU8mSw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |