Ja, maar dan niet die van yokohamaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rnnz het volgende:
BAD Tour '88 dus ..![]()
Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
quote:Michael Jackson naar awardshow in Londen
Uitgegeven op zondag 29 oktober 2006 om 17:54:57
(Novum/AP) - Michael Jackson verschijnt volgende maand in het openbaar tijdens de uitreiking van de World Music Awards in Londen. Dat heeft de organisatie van het muziekevenement zondag bekendgemaakt. De King of Pop neemt dan de Diamond Award in ontvangst, de prijs die jaarlijks wordt toegekend aan artiesten die meer dan honderd miljoen albums hebben verkocht.
De aanwezigheid van de 48-jarige Jackson is opvallend, omdat hij nog maar zelden in het openbaar verschijnt sinds hij vorig jaar werd vrijgesproken van kindermisbruik. Na het proces verliet hij de Verenigde Staten en woonde hij vooral in Bahrein en Ierland. De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.
De World Music Awards, waarvoor de winnaars worden geselecteerd op basis van wereldwijd succes, werden vijftien jaar lang uitgereikt in Monaco. De afgelopen twee jaar vond het evenement plaats in de VS.
De show op 15 november in Londen wordt waarschijnlijk gepresenteerd door Lindsay Lohan. Verder worden optredens verwacht van Beyoncé, Mary J. Blige, Katie Melua en Andrea Bocelli.
De Diamond Award ging eerder naar onder anderen Celine Dion, The Rolling Stones, Britney Spears, Bon Jovi en Kanye West.
Viel me ook al op idd. Njah, we zijn waarschijnlijk een van de weinigen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Rnnz het volgende:
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.
Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
Thanks, zijn er wel weinig hoor..quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..
http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.
![]()
Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |