hehe, ikzelf denk niet dat ik het kan weerstaan. Ook bij YRMW destijds heb ik m maar gedownload. Ik kon het niet latenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincibleik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
![]()
Idd, tot 2000 was het nog goed te doen. In de Ghosts vid zag ie er gewoon supergaaf uit. Ook bij MJ Friends Munich was het nog goed te doen. Wel een heel klein mondje opeens, 2 jaar later juist weer supergroot, snap dr echt de ballen van..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.
Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.
Dangerous nog wel, maar al stukken minder, en bij het verschijnen van zijn volgende album was mijn interesse weg. Ik was zeg maar, muzikaal gezien, andere wegen ingeslagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Pido het volgende:
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |