abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42572822

--------------------------------------------------------------------------
Michael wie?

Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt; Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder "Don't Stop 'Til You Get Enough", "Off The Wall", "Rock With You", "The Girl Is Mine", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "Thriller", "I Just Can't Stop Loving You", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Man in the Mirror", "Dirty Diana", "Smooth Criminal", "Black or White", "Remember The Time", "Heal The World", "You Are Not Alone", "EarthSong", "They Don't Care About Us", "Stranger In Moscow" en "You Rock My World". Hee-hee!

Off The Wall

Released: August 10, 1979
Recorded: December 4, 1978 - July 7, 1979, Los Angeles
Genre: Disco/funk/R&B/soul
Length: 42:16 (Original Version)
Label: Epic
Producer(s): Quincy Jones, Michael Jackson

Thriller

Released: December 1, 1982
Recorded: April - November 1982
Genre: Pop, Soul, Funk, R&B, Rock
Length: 42:19 (Original Version)

BAD

Released: August 31, 1987
Recorded: January 5 – July 9, 1987
Genre: Pop, Funk, R&B, Rock
Length: 48:11 (Original Version)

Dangerous

Released: November 26, 1991
Recorded: June 25, 1990 - October 29, 1991
Genre: R&B, New Jack Swing, Pop
Length: 76:58 (Original Version)
Producer(s): Michael Jackson, Teddy Riley & Bill Bottrell

HIStory

Released: June 20, 1995
Recorded: 1978-1995
Genre: Disco, Funk, R&B, Pop, Rock, New Jack Swing
Length: Disc one: 71:38 - Disc two: 77:12
Producer(s): Michael Jackson, Jimmy Jam & Terry Lewis, Dallas Austin, David Foster, Bill Bottrell and R. Kelly (producers van de 2e CD met nieuw materiaal)

Blood On The Dancefloor

Released: 1997
Recorded: 1996
Genre: Pop, Rock, R&B, House
Length: 37:14
Producer(s): Michael Jackson, Jimmy Jam & Terry Lewis, Terry Riley

Invincible

Released: October 30, 2001
Recorded: 1999-2001
Genre: Dance, Pop, R&B
Length: 77:08
Producer(s): Michael Jackson, Rodney Jerkins, Teddy Riley, Babyface, & R. Kelly

En verder!

Bespreek hier alles over deze excentrieke legende, van zijn chimpansee tot de glitterende handschoen! Prop een veer in z'n kont of kraak hem tot de grond af, en laten we elkaars handen vasthouden en samen hopen dat er weer eens wat nieuw muziekmateriaal uitkomt, want zelfs Tupac brengt de laatste jaren meer albums uit
Shamone!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnnz op 11-10-2006 16:37:57 ]
pi_42572857
En hier weer verder over de Koning van de Popmuziek!

Vorige openingspost van DrDentz een beetje aangepast..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:00:19 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42573558
Shamone!

Vet hoe die southpark cartoon persiflage dat deed
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42573918
Stiekem ben ik toch wel heel benieuwd naar het nieuwe album van michael .

Hij is misschien nogal wereldvreemd, hij heeft wel fantastische muziek gemaakt zeg.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:10:13 #5
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42573936
Waarom maakt die flapdrol niet een nieuw album? Hij is kennelijk bijna failliet en loopt dan ongetwijfeld enorm binnen. Of een tournee. Hij heeft geld nodig en de wereld wil hem echt wel graag live zien. MJ is kennelijk geen marketinggenie zoals Madonna.
Ik heb al een boek.
pi_42574877
Hiiii hiiii!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42574895
Omdat die flapdrol niet failliet is. Geloof je nou echt dat hij failliet is? Die rechtzaak heeft hem veel geld gekost, maar failliet.. echt niet. Hij verdient nog steeds elke dag duizenden dollars zonder ook maar iets te doen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:55:17 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42575196
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:46 schreef Rnnz het volgende:
Omdat die flapdrol niet failliet is. Geloof je nou echt dat hij failliet is? Die rechtzaak heeft hem veel geld gekost, maar failliet.. echt niet. Hij verdient nog steeds elke dag duizenden dollars zonder ook maar iets te doen.
Die geruchten dan? Waar rook is is vuur lijkt me? Heeft hij niet recent weer wat rechten van zijn Beatlesmuziek verkocht? Ennieway: Michael, maak een nieuwe CD en ga op tournee. You'll make loads of cash.
Ik heb al een boek.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:40:47 #9
107144 Pido
pi_42576776
Michael Jackson zal en kan echt niet falliet gaan. Zie je dat al voor je? Kom op man, hij kan al leven alleen Thriller.

Verder mag die best opschieten met zn nieuwe cd en/of tour hoor, dat is niet.
pi_42579950
Inderdaad kom es terug van nooit weggeweest
You've just been F'd in the A
pi_42580857
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:40 schreef Pido het volgende:
Michael Jackson zal en kan echt niet falliet gaan. Zie je dat al voor je? Kom op man, hij kan al leven alleen Thriller.

Verder mag die best opschieten met zn nieuwe cd en/of tour hoor, dat is niet.
Waarom heb ik het gevoel dat er iets in je reply ontbreekt? Ik begrijp hem niet helemaal.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:56:42 #12
107144 Pido
pi_42587161
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Waarom heb ik het gevoel dat er iets in je reply ontbreekt? Ik begrijp hem niet helemaal.
Dat is het niet. Bitching.
pi_42589956
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:56 schreef Pido het volgende:

[..]

Dat is het niet. Bitching.
lol, ook deze is vaag

Anyway, wanneer denken jullie dat het album wordt uitgebracht? Wat is een slim tijdstip voor Michael om uit te brengen? Ik zelf zou zeggen aan het einde van het jaar, maar dat betekent dat het nog wel eventjes gaat duren. Hoewel ik dat inmiddels wel gewend ben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42592598
Ja, ik snap Pido ook niet helemaal.. Niets persoonlijks hoor

LATEST:

The three year custody battle between pop star MICHAEL JACKSON and ex-wife DEBBIE ROWE has finally ended after she agreed to a cash payment in return for giving up her parental rights. Rowe had filed for visitation rights and custody of the couple's children, PRINCE MICHAEL, nine, and PARIS MICHAEL, eight, which she voluntarily gave up in 2001. A source close to Jackson tells American publication Us Weekly that Rowe has given up all visitation rights in exchange for reinstated, bi-monthly alimony payments of approximately $750,000 (GBP417,000) a year. According to a source, "It was hard for Debbie, but she's broke." Jackson's attorney MICHAEL ABRAMS says, "Michael is satisfied with the results, and I believe Ms Rowe is satisfied."

De bitch.. :s
pi_42593680
Dat mens was altijd al achter z'n geld aan
pi_42596844
Die engo pedo hoort in een TBS-kliniek thuis, niet in een studio.

Dit topic hoort trouwens niet in MUZ maar in TRUTH.
pi_42598954
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PDOA het volgende:

Onzin

Maar anyway, waarom zeggen jullie alsof 't de normaalste zaak van de wereld is 'maak weer 'n nieuwe CD'? Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
pi_42599011
King of Pop
pi_42600228
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Onzin

Maar anyway, waarom zeggen jullie alsof 't de normaalste zaak van de wereld is 'maak weer 'n nieuwe CD'? Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
ONZ, dat kan natuurlijk ook nog ja.
pi_42601451
quote:

Je titel klopt wel zo te zien 'werkloze nietsnut'. Ga lekker ergens anders spelen
pi_42603242
quote:

Rot es ff heel gauw op aub

@Taurus: MJ is altijd bezig met muziek maken en teksten schrijven.. dat doet ie bijna z'n hele leven al. Dan mag je toch wel hopen dat ie na slechts 7 albums er nog wel een aantal bijplakt.

Hij heeft alleen denk ik wel goede begeleiding nodig, om fit te blijven en te kunnen dansen. Het dansen verleer je niet, maar het volhouden wel.. daar moet ie juist aan werken.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:04:08 #22
107144 Pido
pi_42609394
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

lol, ook deze is vaag

Anyway, wanneer denken jullie dat het album wordt uitgebracht? Wat is een slim tijdstip voor Michael om uit te brengen? Ik zelf zou zeggen aan het einde van het jaar, maar dat betekent dat het nog wel eventjes gaat duren. Hoewel ik dat inmiddels wel gewend ben
Sorry jongens. Was onder invloed zeg maar.

Ik bedoelde natuurlijk gewoon dat ik wil dat 'ie opschiet met z'n nieuwe cd en/of tour.

Had gister echt weer zo'n mooi Michael moment he. Was zo de Earth Song demo aan 't luisteren en 't was zo mooooooi
pi_42611553
Maar goed, het nieuwe album

Wie moet het gaan produceren, Teddy Riley?
pi_42611951
MICHAEL JACKSON 'READY TO TAKE OVER THE WORLD'

Michael Jackson is working on an "edgy street record" with a string of producers including Will.I.Am, it has been claimed.

According to the uncle of Ron "Neff U" Feemster, former producer with Eminem, 50 Cent, and Ne-Yo, Jacko has brought in some production big-hitters for the proposed album.

Feemster's uncle, Charles "Big Chuck" Stanton, told the Los Angeles Times that he'd been to the embattled star's new home to discuss the project and met "a musically focused and creatively fired-up Jackson."

Stanton said he is "ready to take over the world. He's got some hot records. Will.I.Am did one, Teddy Riley [did one]. We're giving Michael a lot of edgy street records. He's putting melodies to some hard party records."

There has been no confirmation from Jackson's
camp about the reports.

bron: yahoo
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42614748
Hmm, klinkt cool. Hoop wel dat ie zichzelf blijft qua muziek. En alsjeblieft Michael, PLEASE roep Quincy Jones er ook bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')