abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:57:16 #51
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42642592
probleem is dat die 10kg schijven aanzienlijk kleiner zijn dan de 20kg schijven... helaas..

ik kan evt ook proberen om die van 10kg te gebruiken, maar dat ik dan de gewichten laat rusten op andere schijven zodat ze hoger komen te liggen...

twijfel twijfel... ben gewoon beetje terughoudend bij deadliften, omdat als ik het niet goed doe, ik er ook mijn rug mee kan verknallen..
pi_42642654
gisternacht teveel gezopen, kan ik vandaag niet trainen
Als je nou 's gewoon veel zou kunnen zuipen zonder de dag erna er last van te hebben, dat zou echt rieleks zijn... Misschien dat ik 't vanavond maar ff ga proberen nog.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_42643908
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:57 schreef Dacide het volgende:
probleem is dat die 10kg schijven aanzienlijk kleiner zijn dan de 20kg schijven... helaas..

ik kan evt ook proberen om die van 10kg te gebruiken, maar dat ik dan de gewichten laat rusten op andere schijven zodat ze hoger komen te liggen...

twijfel twijfel... ben gewoon beetje terughoudend bij deadliften, omdat als ik het niet goed doe, ik er ook mijn rug mee kan verknallen..
Iedereen kan deadliften, anders zak je iets verder door je benen. Doe het eens voor de spiegel (haaks erop) zodat je altijd kan zien of je houding goed is .

De diepte zou het probleem iig niet moeten zijn.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:30:50 #54
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_42645576
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:57 schreef Dacide het volgende:

Sommige (zieke) mensen gaan zelfs op een verhoging staan, zodat het gewicht nog verder zakt.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:11:27 #55
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42646963
heb dat één keer gedaan toen ik met een vriend van me in zijn gym ging trainen. Was echt heerlijk, voelde dat je benen inderdaad extra werden aangesproken
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_42647292
Mag ik even een schema laten doorlichten?

Ben 1,84m en 66 kg. Wil de komende zes maanden naar 72 kg.
Ben wat je noemt een hardgainer.
Heb anderhalf jaar geleden ook al eens een paar maanden intensief getraind, maar alles is weer weg.

Trainingsschema: zaterdag, dinsdag en donderdag. Grote spiergroepen. Meeste 3x8 reps zo zwaar mogelijk.
Dieet: ca. 2800 kcal per dag.

Shake na trainen: 250ml melk + 1 banaan + drie scheppen weight gainer.

Klinkt dat goed? Of moet ik het anders doen?

Tx!
pi_42647498
Maandag voor het eerst squats gedaan, gelijk vol erin en natuurlijk de training af maken met leg curls en extensions. Twee dagen echt zoveel last gehad van spierpijn en voel het nou nog hehe Stond voor woensdag eigenlijk deadliften op het programma, maar dat stel ik nog even uit totdat ik eerst normaal kan squatten zonder 4 dagen spierpijn te hebben.

Ik had nog een varaag over eiwit inname. Wanneer moet je extra ewitten tot je gaan nemen? Ik las over 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Dat zou betekenen dat ik 140gr eiwit moet eten. Ik eet normaal zoals de gemiddelde nederalnder, dus een snee of 8 brood per dag met beleg en savonds aardappelen met groente en yoghurt na. En 2 keer fruit per dag. Hiermee kom ik nooit aan die 140 eiwitten per dag volgens mij. Daarom mijn vraag zijn die eiwitten bij een 3dagensplit schema al echt nodig? En is dan zo'n pot whey aan te raden?
pi_42647994
Sommigen menen dat 1gr eiwit per kg lichaamsgewicht voldoende is, sommigen hebben het liever over 2,5 gr per kg VVM (zo'n 3gr of meer per kg dan). Het is maar wie je gelooft.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:54:27 #59
140141 ivosnivo
pi_42648357
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef Fred_Kroket het volgende:
Mag ik even een schema laten doorlichten?

Ben 1,84m en 66 kg. Wil de komende zes maanden naar 72 kg.
Ben wat je noemt een hardgainer.
Heb anderhalf jaar geleden ook al eens een paar maanden intensief getraind, maar alles is weer weg.

Trainingsschema: zaterdag, dinsdag en donderdag. Grote spiergroepen. Meeste 3x8 reps zo zwaar mogelijk.
Dieet: ca. 2800 kcal per dag.
2800 kcal lijkt me niet echt veel als je wil aankomen. Probeer zoveel mogelijk de machines te skippen en met losse stangen en halters te spelen.
quote:
Shake na trainen: 250ml melk + 1 banaan + drie scheppen weight gainer.

Klinkt dat goed? Of moet ik het anders doen?

Tx!
Is die shake nog vloeibaar?
pi_42651267
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

2800 kcal lijkt me niet echt veel als je wil aankomen. Probeer zoveel mogelijk de machines te skippen en met losse stangen en halters te spelen.
Ow? Hoezo hebben losse spullen betere resultaten?
quote:
Is die shake nog vloeibaar?
zeker! En nog lekker ook

Anderhalf jaar geleden had ik er één, die kreeg ik gewoon niet meer door mijn strot na verloop van tijd. Dat was pas echt pap:

3 koppen magere melk
½ kop room
2 rauwe eieren
4 eetlepels weight gainer poeder
1 banaan
2 theelepels lecithinegranulaat

Thankx for the advice ivosnivo
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:46:35 #61
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42651406
net eventjes geweest, door die k*tblaar geen deadlifts en rows voor mij voorlopig maar ik heb net echt van alles gedaan, met als hoogtepunten:

paar setjes fullsquats op 45 kg.
Hanging cleans van 40 en 45 kg.
Clean & Press, 50 kg, 2 keer 1 keer! (1 keer was al pr) Telkens de tweede rep niet gehaald. Dat cleanen vind ik veel makkelijker dan de press, daar failde ik twee keer.

Daarna wat apparaten voor de benen gedaan, al met al lekker. Maar die 50 kg clean en press vond ik zelf wel stoer, vind ik best een mooi gewicht. De vorm van mijn clean en press is om te janken maar dat komt omdat ik nog fatsoenlijk moet leren frontsquatten, dan durf ik pas echt onder dat gewicht te duiken.
met dank aan SF
pi_42656034
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:46 schreef J-Will het volgende:
net eventjes geweest, door die k*tblaar geen deadlifts en rows voor mij voorlopig maar ik heb net echt van alles gedaan, met als hoogtepunten:

paar setjes fullsquats op 45 kg.
Hanging cleans van 40 en 45 kg.
Clean & Press, 50 kg, 2 keer 1 keer! (1 keer was al pr) Telkens de tweede rep niet gehaald. Dat cleanen vind ik veel makkelijker dan de press, daar failde ik twee keer.

Daarna wat apparaten voor de benen gedaan, al met al lekker. Maar die 50 kg clean en press vond ik zelf wel stoer, vind ik best een mooi gewicht. De vorm van mijn clean en press is om te janken maar dat komt omdat ik nog fatsoenlijk moet leren frontsquatten, dan durf ik pas echt onder dat gewicht te duiken.
Je moet niet beginnen met powercleans, omdat squatcleans dan moeilijker aan te leren zijn. Ik zou gewoon squatcleans doen.. altijd.. 80-90% 1RM singles.. 8 sets oid, ik doe het als opwarming voor de rest v/d training.

Daarnaast neem ik aan dat jouw "press" een push press is?
pi_42658473
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je moet niet beginnen met powercleans, omdat squatcleans dan moeilijker aan te leren zijn. Ik zou gewoon squatcleans doen.. altijd.. 80-90% 1RM singles.. 8 sets oid, ik doe het als opwarming voor de rest v/d training.

Daarnaast neem ik aan dat jouw "press" een push press is?
Probeer eens het press-gedeelte in clean&press op een andere manier uit te voeren
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42658536
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:17 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Probeer eens het press-gedeelte in clean&press op een andere manier uit te voeren
Hoe bedoel je?
pi_42658616
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
ja ik kan het ook niet beter uitleggen
welke andere press-beweging zou jij nog kunnen doen na te cleanen?
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42658808
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:21 schreef Calyptus het volgende:

[..]

ja ik kan het ook niet beter uitleggen
welke andere press-beweging zou jij nog kunnen doen na te cleanen?
Split jerk bedoel je denk ik.

Dat doe ik eigenlijk altijd, omdat het eigenlijk niet eens een press is; de kracht komt uit je benen, en er valt weinig te pressen, je springt naar beneden eigenlijk. En door de explosiviteit schiet de barbell tegelijkertijd omhoog. Hoge squat = hoge jerk, al zijn je schouders zwak.
pi_42658905
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:26 schreef LedZep het volgende:

[..]

Split jerk bedoel je denk ik.

Dat doe ik eigenlijk altijd, omdat het eigenlijk niet eens een press is; de kracht komt uit je benen, en er valt weinig te pressen, je springt naar beneden eigenlijk. En door de explosiviteit schiet de barbell tegelijkertijd omhoog. Hoge squat = hoge jerk, al zijn je schouders zwak.
http://www.exrx.net/WeightExercises/OlympicLifts/SplitJerk.html

deze dus? Nog nooit gezien/van gehoord, los van clean&jerk Lijkt me wel iets om te proberen. Clean & jerks doe ik normaal niet
pi_42658969
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:28 schreef Calyptus het volgende:

[..]

http://www.exrx.net/WeightExercises/OlympicLifts/SplitJerk.html

deze dus? Nog nooit gezien/van gehoord Lijkt me wel iets om te proberen
Jup. "Clean & jerk" is het dan dus. Hoewel er meerdere soorten jerks zijn; split jerk is de meest gebruikte.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:26:30 #69
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42660575
Ik doe inderdaad clean & press, anders had ik hem wel clean & jerk genoemd. Ik doe af en toe wel een echte clean met frontsquat, ik neem aan dat dat die squatclean is, maar dit voelt nog niet goed. Ik heb ook het idee dat je, zodra je hoger in gewicht gaat, gedwongen wordt die frontsquat toe te voegen. Tot nu toe heb ik trouwens het idee dat ik precies train wat ik wil. Het is echt een explosieve oefening en een aanslag op een hoop van je spieren.
met dank aan SF
pi_42660622
Ga slapen gek .
pi_42660780
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef LedZep het volgende:
Ga slapen gek .
Maak 'k zelf wel uit

pi_42660895
Best saai zo, en ik moet nog 4 uur Half vijf douchen, eten, VEEL koffie drinken, werken
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:43:02 #73
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42661014
ik heb net bier gedronken

Morgen ga ik denk ik wéér. Ik geloof niet zo in over-training, ik pak morgen gewoon wat andere oefeningen. Strikte shoulder press, bench press, wat rows en iets voor de triceps en dan heb ik weer wat gedaan met een nutteloze zaterdagochtend.
met dank aan SF
pi_42661470
Je CZS is op die manier wel na een week of 4 dusdanig fucked up dat je een burnout krijgt. Niets mis mee als je op tijd deload, maar denk er wel aan.. too soon too much = less.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 03:26:26 #75
140141 ivosnivo
pi_42664273
Hebben jullie gisteren nog de Arnold Classics gezien op eurosport? Tering wat een sterke mannen zeg, Marius werd zelfs 4e, en sommige gewichten kon hij niet eens omhoog krijgen. Terwijl ie voor mijn gevoel enorm diep is gegaan voor deze wedstrijd, want zijn hoofd leek wel een keer zo groot
pi_42664292
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:26 schreef ivosnivo het volgende:
Hebben jullie gisteren nog de Arnold Classics gezien op eurosport? Tering wat een sterke mannen zeg, Marius werd zelfs 4e, en sommige gewichten kon hij niet eens omhoog krijgen. Terwijl ie voor mijn gevoel enorm diep is gegaan voor deze wedstrijd, want zijn hoofd leek wel een keer zo groot
Hmm niet gezien, wel van gehoord. Had die winnaar nu een WR deadlift?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 03:33:56 #77
140141 ivosnivo
pi_42664352
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:27 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hmm niet gezien, wel van gehoord. Had die winnaar nu een WR deadlift?
Nee maar die benedict deed wel mee. Die hele bolle kerel sedruna dedrikas (oid ) won voor de 4e keer op rij. Man het was echt een uitzending voor jou, ze gingen ook staand dumbeldrukken met 1 dumbel van 90kg. Allemaal gruwelijke oefeningen, en zwaarder dan normaal.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 08:58:37 #78
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42665164
ik heb het gezien ja, was übertof. Mariusz blijft echt geweldig om te zien. Op een gegeven moment moesten ze lopen met 500 kg in de nek. HIj deed er elf seconden over,weet niet hoeveel meter, maar die twee anderen 8 seconden ofzo
met dank aan SF
pi_42665281
2 vraagjes:

1. ik heb nieuwe handschoenen nodig: iemand nog suggesties/tips?

2. wat is een beetje een gemiddelde verhouding van SQ-BP-DL gewicht?
Squat zit ik nu op 3x12 85,6kg, BP 3x10 44,1kg (3-0-1-1), DL nog niet gedaan.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:37:01 #80
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42665353
stoere verhouding! Squat en Deadlift mogen heel wat hoger zijn dan je benchpress. Maak daar trouwens maar 'moeten' van
met dank aan SF
pi_42665506
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:26 schreef ivosnivo het volgende:
heb ik gezien ja, was echt mooi. Ik vind die benedict echt lachen als die z'n DL voorbereidt. Met z'n voeten stampen, die linker arm helemaal uitstrekken en dan met rechts ff op z'n borst slaan, naar die stang rennen enz enz

(trouwens jensen was ook echt leuk gisteravond, met die ontzettend domme Teasergirls...)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:03:15 #82
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42666325
hoe gevaarlijk was het trouwens toen Mariusz even een blok ijzer van 20 of 25 kg ofzo het publiek in mieterde
met dank aan SF
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:03:59 #83
140141 ivosnivo
pi_42669900
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:03 schreef J-Will het volgende:
hoe gevaarlijk was het trouwens toen Mariusz even een blok ijzer van 20 of 25 kg ofzo het publiek in mieterde
Ja dat filmpje kon ik al van internet, daarna was het ook meteen afgelopen .

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5820809

Vanavond weer iets, volgens mij herhaling.
pi_42672408
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:03 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja dat filmpje kon ik al van internet, daarna was het ook meteen afgelopen .
Deze ook?

zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:37:10 #85
140141 ivosnivo
pi_42673211
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:02 schreef Fred_Kroket het volgende:

[..]

Deze ook?

Ik zat te wachten tot er wat mis ging . Bij marius moest je een gewicht van 25kg volgens mij zo hoog mogelijk gooien, alleen gooide hij hem recht het publiek in omdat ie uit zijn hand schoot.
pi_42673428
Zo, ik heb zonet de meest hardcore training gehad die je je maar kunt voorstellen; in een oude boerderij volgestouwd met stoffige schijven en barbells, omringd door de meest gruwelijke figuren in de wereld van de krachtsport, onder toeziend oog van een 13x Nederlands kampioen PL en meerdere keren Nederlands kampioen OL, en Wout Zijlstra himself zwierf ook nog ergens rond .

Wat lichte squats / deadlifts / benches / OL gedaan.. techniek was goed tot zeer goed.. en een geweldige training. Het mooie is dat ik 4x per week GRATIS daar kan rondhangen . Tot april ga ik er ivm sportschoolabonnement wss maar 2x per week heen, maar daarna..
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:18:46 #87
140141 ivosnivo
pi_42674202
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef LedZep het volgende:
Zo, ik heb zonet de meest hardcore training gehad die je je maar kunt voorstellen; in een oude boerderij volgestouwd met stoffige schijven en barbells, omringd door de meest gruwelijke figuren in de wereld van de krachtsport, onder toeziend oog van een 13x Nederlands kampioen PL en meerdere keren Nederlands kampioen OL, en Wout Zijlstra himself zwierf ook nog ergens rond .

Wat lichte squats / deadlifts / benches / OL gedaan.. techniek was goed tot zeer goed.. en een geweldige training. Het mooie is dat ik 4x per week GRATIS daar kan rondhangen . Tot april ga ik er ivm sportschoolabonnement wss maar 2x per week heen, maar daarna..
Klinkt ruig, hoe kom je ineens bij die boerderij?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:34:35 #88
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42674650
bastaardszoon Is die ranzige achterstandsprovincie toch nog ergens goed voor

Maak even foto's om de jaloezie compleet te maken, zou ik zeggen.
met dank aan SF
pi_42675054
Heb Wout een emailtje gestuurd of ik es een keer kon komen, nadat ik een verslag had gelezen van Highland games die daar werden gehouden vorige week (kon helaas niet komen).. nu kan ik dus ALTIJD komen . Foto's komen er aan, zal volgende week ff met mp3 speler wat pics schieten.

Ik heb ook al materiaal voor farmer's walk, stones of strength en log lift zien liggen, dus dit kan echt niet meer stuk gewoon . Dit is een soort van hemel op aarde .

Verder zijn er ook wel een aantal apparaten van het ruige soort, een paar roestende pulleys en een deadlift machine (zo'n car deadlift ding).

December doe ik als alles goed gaat mee aan een Fries kampioenschap benchen.. even om wat ervaring op te doen, ga voor 90kg paused (1 sec stop onderaan). Volgend jaar PL / OL / highland / strongman wedstrijden hopelijk en hoogstwaarschijnlijk.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:56:08 #90
140141 ivosnivo
pi_42675175
Is dit allemaal bij je in de buurt dan? Of moet je eerst met de bus naar de trein?
pi_42675293
Ik woon in Sneek (of all places ), dit hele gebeuren is in Folsgare, een dorp zo'n 6km verderop. Klein halfuurtje fietsen dus .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:06:16 #92
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42675429
superstoer

Was je vorm van de OL ook goed tot zeer goed? Doe je goed als je dat jezelf geleerd hebt!
met dank aan SF
pi_42675569
Ik maak de fout de barbell omhoog te "zwiepen", maw ik houd hem niet bij m'n lichaam. Bij snatch is het gevolg dat de barbell naar achteren vliegt (terwijl hij recht omhoog moet) waardoor ik mijn balans verlies. Bij C&J is het gevolg dat ik nú nog wel kan voorslaan, maar naarmate het gewicht hoger wordt zal dat niet meer lukken.

However, ik was erg blij, want volgens "de guru" was mijn vorm iig beter dan sommigen op het NK (van mijn leeftijd). En de foutjes kunnen er nu zeer makkelijk uitgehaald worden natuurlijk, onder begeleiding.

Ik weet niet nog welke kant ik op wil gaan, PL / OL / strongman, maar de laatste twee spreken mij het meest aan. PL is leuk, maar OL vind ik 'mooier' en strongman is gewoon zó bruut dat je er van móet houden .

Nu ik een wedstrijdplan heb voor volgend jaar moet ik even zien wat ik met mijn BW doe.. wss ga ik voor de -82,5. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over BW aangezien ik toch niet veel aankom en zéker niet als ik precies genoeg eet om te kunnen trainen / herstellen, maar niet om 'op te zwellen'. Ecto body powerrrrrrr
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:11:55 #94
140141 ivosnivo
pi_42675571
Sterksteman kijken he.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:23:00 #95
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42675855
strongman is echt stoer ja, valt waarschijnlijk best te combineren met ol. lifts als je het recreatief doet, toch? Komende tijd ga ik echt proberen de techniek van het cleanen te leren. Daarna kijken of ik van mijn press een jerk kan maken. Is veel explosiever natuurlijk. Maar vooral veel frontsquatten nu.

Vandaag ook geweest met dat in gedachten. Weinig gewicht en veel verschillende oefeningen. Hanging cleans, front squat, shoulder press, full squat. En dat allemaal afwisselen. Ging heerlijk allemaal. Ik zal van mijn squat en deadlift eens een filmpje maken om te kijken of mijn vorm wel helemaal goed is.
met dank aan SF
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:30:25 #96
140141 ivosnivo
pi_42676027
Jezus zeg, die zydrunas moet gaan gewichtheffen, hij duwt gewoon 205kg boven zijn hoofd zonder zijn benen te gebruiken.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:31:46 #97
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42676054
echt geniaal, ik schakel net in
met dank aan SF
pi_42676618

Vandaag op Aalo-dag 1 kregen we te horen wat je allemaal moet weten en kunnen voor je examen fitnessdocent.
Jadiejaniksaandehandbladieblagoedtedoenjadiejadiejadiejaprimakomtinordeen
VIJFENTWINTIGKEEROPRDUKKEN op handen en tenen
.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:01:06 #99
140141 ivosnivo
pi_42676693
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:11 schreef LedZep het volgende:
verhaal
Hoe is het nu met onze Wout? Is het nog steeds een beest? Ik kwam laast volgens mij Simon Soelaiman tegen (zal binnenkort als ik in groningen ben is vragen of het hem is), en die zag er totaal niet groot meer uit.

Ik ben van plan om met een collega binnenkort in Duinrel te gaan trainen, daar hebben ze ook van die grote stenen. Is kijken of daar beweging in te krijgen is.
pi_42676822
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:01 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Hoe is het nu met onze Wout? Is het nog steeds een beest? Ik kwam laast volgens mij Simon Soelaiman tegen (zal binnenkort als ik in groningen ben is vragen of het hem is), en die zag er totaal niet groot meer uit.

Ik ben van plan om met een collega binnenkort in Duinrel te gaan trainen, daar hebben ze ook van die grote stenen. Is kijken of daar beweging in te krijgen is.
Hij is groot, maar niet huge vind ik. 120kg als ik zou moeten schatten (met lengte 1.96m) Sterk is hij nog steeds, hij wint de highland games nog zeer consequent. Strongman zal er niet meer inzitten, dat is out of business.

[ Bericht 0% gewijzigd door LedZep op 14-10-2006 19:12:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')