haha ja tuurlijk, er zijn zat andere providers die 20mbit leveren voor nog geen 30 euro per maandquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gewoon van provider hoppen, dan krijg je een gratizzzz wirelessmodem/router...
Ik heb nu internet+bellen genomen, en daar krijg je een modem bij met ingebouwde (draadloze) router, kost geen drol.
![]()
Wat ben je een ontzettende idioot als je een van de weinige bent met een preview console, in perfecte staat, en dan pleur je hem zo op de grond/bureau neer . Jemig, sluit alles effe netjes aan joh!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:15 schreef Xrenity het volgende:
http://s105.photobucket.com/albums/m230/AdrianDX/?action=view¤t=MVI_3240.flv
Wat de fuk. Wii heeft behoorlijk bereik
en nog wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Bonus ultra closeup shot of one of the display units:
[afbeelding]
[afbeelding]
Infrarood.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe staan de Wiimote en de Wii eigenlijk met elkaar inverbinding? Infrarood?
http://tweakers.net/nieuws/44744quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Infrarood.![]()
![]()
Bluetooth.
Hoe wil je nou informatie versturen van de controller naar de console met Infrarood?
quote:Via draadloze Bluetooth-technologie kun je tot vier Wii-afstandsbedieningen aansluiten.
De wiimote gebruikt infrarood om te mikken op je tv. Bluetooth om de informatie naar je console te sturen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuws/44744
Hier zeggen ze infrarood![]()
![]()
ehm, waarom is die sensor bar dan nodig? daar heeft een BT apparaat echt niets aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zijn het piemels want dit staat op de officiele site
[..]
OKquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zijn het piemels want dit staat op de officiele site
[..]
Zeker wetenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog een paar dagen dan duurt het een maand voordat de Wii uit is in Amerika. Dat wordt sowieso boeiend door de game reviews enzo.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:29 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey eikel met jequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Infrarood.![]()
![]()
Bluetooth.
Hoe wil je nou informatie versturen van de controller naar de console met Infrarood?
Iedereen weet dat er onzichtbare Pikmin de informatie naar je wiimote brengen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:50 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hey eikel met jemisschien gewoon net zoals je TV zapper alleen wat meer data? Kan best. -edit- de rest is al gezegd en ik had dát deel fout -/edit-
Jaloersquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:01 schreef RaymanNL het volgende:
Eind deze week heb ik genoeg voor een Wii en RaymanDus bij de launch heb k vast en zeker helemaal genoeg om Zelda er ook nog bij te halen
![]()
Gaat vast wel lukkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
JaloersIk moet nog 250 euro voor de launch zien te vinden... (kep 420 euro nodig).
vet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:29 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Steun Stichting Aap?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:59 schreef Furious het volgende:
Ik heb op dit moment -86 euro. Wie kan mij steunen?
Reeds geprobeerd, maar ze wilden alleen maar bijdragen aan Super Monkey Ball.quote:
tijd voor een xbox 720 gebaseerd op vista?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:36 schreef Furious het volgende:
Ik bedenk mij nu net ineens. De Xbox 360 is onderhand al bijna weer een jaar oud.
Eigenlijk kan ik hier niets op aanvullen! Helemaal met je eens! Bij mij is het alleen m'n afstudeerstage die even zal moeten afzienquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:59 schreef Gronnaephos het volgende:
Woei, ik heb al superveel zin om op de launchdag (of een paar dagen ervoor) de wekker kei-vroeg te zetten, colleges te skippen, de Wii onder m'n schouder mee naar huis te nemen en tot in de avond alleen maar Zelda enzo te spelen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |