abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42634162


Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:04:45 #102
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_42634410
Begint ook wel op VGcats te lijken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_42634503
Het is allemaal flauw.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:01:24 #104
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_42635820
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]

Whehe, Potatomoto
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_42636596
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat is heel interessant voor developpers en eigelijk ook voor ons. Developpers steken nu minder moeite in het motion sensing gebeuren en ik hoop dat de drempel dan wat lager komt te liggen om een Wii game ta maken. Even voor de duidelijkheid, dit werd voor de eerste generatie games (zoals red steel enzo) nog niet gebruikt?
Nee, lijkt me niet aangezien ze deze nu pas aangekondigd hebben. Dit is nieuwe software die een ontwikkeltijd heeft gehad die liep vanaf het moment dat de Wii aangekondigd was. Slimme programmeurs zou ik zeggen, Nintendo heeft gretig toegehapt. 1 zo'n devsetje met die software kost 2500 euro.
pi_42636981
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

VG Cats
VG Cats
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:20:01 #107
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42639624
helezooi screens gezien van Zelda, en ook gast die voorstond te doen hoe je moest meppen met wiimote en vissen en beuken met je schild..

verdomme ik kan niet meer wachten!!

Red Steel, Zelda, Battalion Wars II worden het sowieso van 8 dec tot nieuwjaar.

maar welke partygame?
Rayman heeft nog geen muliplayer zover bekend... en dat is de enige reden waarom ik hem zou kopen. dus help!
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_42639770
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, Potatomoto
Hij heeft al eens een keer eerder zijn opwachting gemaakt!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42639836
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef DerBolle het volgende:
helezooi screens gezien van Zelda, en ook gast die voorstond te doen hoe je moest meppen met wiimote en vissen en beuken met je schild..

verdomme ik kan niet meer wachten!!

Red Steel, Zelda, Battalion Wars II worden het sowieso van 8 dec tot nieuwjaar.

maar welke partygame?
Rayman heeft nog geen muliplayer zover bekend... en dat is de enige reden waarom ik hem zou kopen. dus help!
Rayman heeft wél een Multiplayer Ongeveer de helft van de minigames is in multiplayer te spelen 100% bevestigd In de filmpjes van Jeux France zie je ook de FPS multiplayer
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:33:21 #110
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42640063
aah dat wist ik nog niet!!

echte multiplayer? dus voor 4 players.. of net zoals bij battelion wars en redsteel tot 2 spelers.
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_42641728
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 handson van 1UP:
quote:
For as much as Nintendo loves to preach about the intuitive nature of the Nintendo Wii controller, there will always be games such as Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 to refute those claims. Early promotional footage, complete with overly excited Japanese youth throwing fists full of Wii Remote towards the screen never quite seemed to convey the notion that all the flailing in the world isn't much of a substitute for simply mashing the A button a whole lot. Having played a lot of the Nintendo Wii and PlayStation 2 versions of Tenkaichi 2 recently, that is exactly what has been proven.

With the obvious exception being the controllers involved, it is nigh impossible to tell the PlayStation 2 and Nintendo Wii versions of Tenkaichi 2 apart. This is less of a knock against the technical abilities of Nintendo's new console and more of a testament to the fabulous use of cel-shading that developer Spike has been employing throughout the series. The technique of using depth of field blurring techniques may be one of the darlings of next-generation gaming at the moment, but here both the PlayStation 2 and Wii versions utilize it to a pleasant degree.

After spending a good deal of time with Tenkaichi 2 for the Wii, we weren't the least bit tired out. This may be due to the overall lack of waggle involved in gameplay. For those who were anticipating epic battles, complete with your best Kamehameha impersonation and giant foam hair piece, you can officially put those dreams on hold. Basic attacks in Tenkaichi 2 boil down to mashing away at the A button -- no more, no less. When gestures are involved, however, it does greatly complicate things. The simple act of flying on the PlayStation 2 requires but a mere tap of the R2 button. On Wii, you need to hold the C button located above the Nunchuk attachment, then jerk the Nunchuk up or down depending on where you want to go. Dashing requires the exact same motion, only while holding a different button. This is essentially one of two gestures found in the Wii version, which begs the question: why do we need this control scheme for this game?


Then we remembered -- the Wii version of Tenkaichi comes complete with the ability to plug in your old GameCube controllers.

For as much time as we spent with Tenkaichi 2 for Wii, we achieved nothing short of repeated beat downs from just about every Saiyan you can think of. Switching over to the PlayStation 2, however, completely reversed this situation (and we imagine the GameCube controller will do the same). Within mere moments of our first fight, we were bouncing those little squirts about the vast landscapes (15 in all, mind you), firing off earth shattering energy blasts and more. One could argue that this sudden increase in skill could be attributed to the learning curve involved with Nintendo's new controller, but the implementation involved in this situation leaves much to be desired. With context sensitive controls and unreliable gestures, it is simply much more intuitive to hold down a button to fire off a special move as opposed to thrusting your arms back and forth like you're doing the humpty-hump.

For those keeping track, that would be the second gesture.

Look on the bright side. As an exciting piece of fan service, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 more than does the job and should even be quite enjoyable for non-fans of the series. With an incredibly in-depth story mode, chronicling just about every encounter from the anime, manga and movies, customizable characters and tag-team fighting, Tenkaichi 2 is, once again, a dream come true for DBZ fans.

And when you factor in that you don't have to play the game with the motion sensor controls and you can just use a GameCube controller if you choose, this will likely be the better version of the game. Just don't expect much from the Wii-specific controls.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:34:20 #112
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_42641887
Ik had al sinds E3 verwacht dat DBZ slechte controls zou krijgen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_42642034
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:33 schreef DerBolle het volgende:
aah dat wist ik nog niet!!

echte multiplayer? dus voor 4 players.. of net zoals bij battelion wars en redsteel tot 2 spelers.
4 spelers, check de koeienmelk minigames maar

14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_42642138
Ik weet niet wat hij rechtsonder aan het melken is...maar dat is geen koe.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42642331
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet niet wat hij rechtsonder aan het melken is...maar dat is geen koe.
Dat is een varken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:50:52 #116
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42642405
hehe..

geyl!

nog goede andere partygames?

nog geen mariokart aangekondigd he
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_42642542
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:50 schreef DerBolle het volgende:
hehe..

geyl!

nog goede andere partygames?

nog geen mariokart aangekondigd he
Nintendo kennende komt tie zeker
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:07:27 #118
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42642844
denk je?

ben benieuwd naar de mario party voor de wii..
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:13:04 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_42642988
Slechte controls verbazen me niets, als je zag hoe dat vrouwtje liep te klooien met het ingedrukt houden van de ene knop, en dan wat andere knoppen indrukken en tegelijkertijd bewegen.. Alleen dat kamehameha was cool.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:24:24 #120
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42643340
waar ik me trouwens wel zorgen om maak is dat die gepoorte games, geen gebruik maken van de wiimote / nun-chuk mogelijkheden. en dus gewoon bedoeld zijn om snel te cashen..
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_42643865
die koop ik dus niet
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:56:37 #122
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42644305
hehe, maar wees eerlijk zoals een fifa 07.. wtf is de waarde daarvan op een wii?
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:57:28 #123
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_42644329
Het viel me op dat ze op bartsmit.nl al The Ant Bully aanbieden met flinke korting.

Deze dus, voor 29,95 ipv 59,95

Geen idee of dat spel enigzins oké wordt, maar het is wel vroege korting natuurlijk.
Ik heb zelf altijd wat terughoudend tegenover op films gebaseerde spellen, maar dat blijkt niet altijd terecht. Vaak wel.

Ik was ook erg blij om te lezen dat er op de virtual arcade ook games van het MSX platform zullen komen. EIndelijk weer King's Valley?
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_42644383
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef deGVR het volgende:
Het viel me op dat ze op bartsmit.nl al The Ant Bully aanbieden met flinke korting.

Deze dus, voor 29,95 ipv 59,95
[afbeelding]
Geen idee of dat spel enigzins oké wordt, maar het is wel vroege korting natuurlijk.
Ik heb zelf altijd wat terughoudend tegenover op films gebaseerde spellen, maar dat blijkt niet altijd terecht. Vaak wel.

Ik was ook erg blij om te lezen dat er op de virtual arcade ook games van het MSX platform zullen komen. EIndelijk weer King's Valley?
Kijk is op gamerankings bij de andere platformen voor dit spel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:16:46 #125
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_42644981
quote:
you don't have to play the game with the motion sensor controls and you can just use a GameCube controller if you choose
oh, goddank! dat was de enige reden dat ik zat te twijfelen of ik dit spel wel moest kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')