Een RGB scart kabel met externe audio tulps zou dat prima kunnen doen voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:22 schreef Oksel het volgende:
En als je nou alleen een scart ingang hebt op je TV, én je wilt het geluid over je versterker ipv je TV, welke kabel heb je dan nodig?
Jij gaat niets verlengen of switchen! Wil je de beeldkwaliteit behouden, dan zul je kabels moeten wisselen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:25 schreef Chocobo het volgende:
Ja cool maar ik heb maar 1 component ingang op mijn plasmaWeet iemand een goede component verlenger/switch? Wil uiteindelijk mijn PS3, Wii en 360 daaraan gaan hangen.
BMH?
Dan moet je aan de 3rd party kabels... Nintendo bied waarschijnlijk weer geen apparte audio kabels bij de RGB kabel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een RGB scart kabel met externe audio tulps zou dat prima kunnen doen voor je.
Die heb ik nu ook voor de Cube en zo eentje wil ik ook voor de Wii jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een RGB scart kabel met externe audio tulps zou dat prima kunnen doen voor je.
de prijs van de ethernet adapter valt me meequote:
Nog steeds duur.. Maar iig geen 75 euro zoals de wifi adapter voor de 360quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
de prijs van de ethernet adapter valt me mee
Ja mooi,... even mijn plasma van de muur halen om een spel te spelen op een andere consolequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij gaat niets verlengen of switchen! Wil je de beeldkwaliteit behouden, dan zul je kabels moeten wisselen.
Ik vind dit zelf ook erg vervelend.. Ik heb namelijk Monster Component kabels vanuit me DVD speler lopen.. Die dingen zitten haast letterlijk muurvast in je tv.
[..]
Dan moet je aan de 3rd party kabels... Nintendo bied waarschijnlijk weer geen apparte audio kabels bij de RGB kabel.
dan kun je beter een nieuwe router kopenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog steeds duur.. Maar iig geen 75 euro zoals de wifi adapter voor de 360![]()
Dat klinkt duurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mooi,... even mijn plasma van de muur halen om een spel te spelen op een andere consoleJe hebt toch ook 4 voudige professionele component video switch voor 4 naar 1. Geschikt voor HDTV zowel progressive als interlaced 480i, 480p, 720p, 1080i en 1080p en schakelt zonder verlies door versterking.
Ja,... vanaf 150 euro geloof ik..... maar ok.... kabel management heerstquote:
Zeker zeker! Ik vind het heerlijk om tig kabels aan te sluiten en dan later met een afstandsbediening te kiezen wat ik wilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vanaf 150 euro geloof ik..... maar ok.... kabel management heerst
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker zeker! Ik vind het heerlijk om tig kabels aan te sluiten en dan later met een afstandsbediening te kiezen wat ik wil
JAAAAAA!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Component kabel FTW!
Als Oprah het gaat aanprijzen cancel ik mn preorderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
JAAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
Alex = blij![]()
Enne, die healthpack kan weleens DE hit worden die het verschil gaat maken. Oprah Winfrey for the win![]()
1 remote to rule them all. Ze uber remote controller.. Via de PC software selecteer je de apparatuur die je thuis hebt staan (DVD, tv, receiver) en je kunt aan de slagquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
1 remote to rule them all. Ze uber remote controller.. Via de PC software selecteer je de apparatuur die je thuis hebt staan (DVD, tv, receiver) en je kunt aan de slag
Logitech Harmony 360 Advanced Universal Remote
ONTOPIC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |