Ik zwaai even met mijn toverstokje en tover zo wat red bulltjes te voorschijn. Ik zie je zo heh.quote:
Je gaat zelf toch niet dat hele end naar G afleggen om hem dat te bezorgen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik daar de energie voor heb.
Neu twist lijkt in de verste verte niet op Eucalyptaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij heks!
Nee, ik ben meer een soort van Tinkerbell dat weet je toch. Homo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij heks!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer een soort van Tinkerbell dat weet je toch. Homo.
Wat dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:44 schreef Zwaffel het volgende:
pffik heb wat voor MM gekocht. Alleen het is nogal redelijk groot/zwaar. Ik vraag me af hoe ik dat mee naar het station ga krijgen vrijdag
![]()
ja dat kan ik toch niet posten! strax leest ie mee. Gooi je msn es aan dan.quote:
Je hebt met je fluit lopen spelen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, ik ben een goede 40 minuten muzikaal geweest.
nieuwe stukken ingestudeerd?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, ik ben een goede 40 minuten muzikaal geweest.
Een reden voor een meet huhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nieuwe stukken ingestudeerd?
binnenkort weer een publieke uitvoering ?
Geen nieuwe stukken, ben bezig aan het klarinetconcert van Weber, en wat stukken van mijn orkest die wat bijschaving nodig hadden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nieuwe stukken ingestudeerd?
binnenkort weer een publieke uitvoering ?
Als de [Lesbeau]meet in eindhoven is heb je de grootste kans om me toch over te halen.quote:
Dealquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de [Lesbeau]meet in eindhoven is heb je de grootste kans om me toch over te halen.
eindhovenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de [Lesbeau]meet in eindhoven is heb je de grootste kans om me toch over te halen.
Daar ga ik niet helemaal heen denk ik weer fo zo hoor enzoot, niet voor dat geld,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Deal.
Als we 't in eindhoven doen, dan kom jij.
Hihi, breng jij de tissues meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Deal.
Als we 't in eindhoven doen, dan kom jij.
Heb je geen OVkaart?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar ga ik niet helemaal heen denk ik weer fo zo hoor enzoot, niet voor dat geld,
Ach tegen die tijd heb ik vast wel weer eens een 'ik-smijt-met-geld-bui-quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar ga ik niet helemaal heen denk ik weer fo zo hoor enzoot, niet voor dat geld,
Laat je eindhoven naar groningen brengen ofzo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ach tegen die tijd heb ik vast wel weer eens een 'ik-smijt-met-geld-bui-,
Groningen is ook echt zo'n teringeind hiervandaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat je eindhoven naar groningen brengen ofzo?
Dan doen we het in utrecht of zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groningen is ook echt zo'n teringeind hiervandaan.
"Heb je geen OV?"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat treinreizen en het geld wat ik daar nog moet uitgeven dat heb ik niet zomaar.
Ik ben 17 en studeer nog nietquote:
Het houdt daar op, hoorquote:
MM mag natuurlijk mee!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
okeuj. Hoever is het van DH naar eindhoven? En mag je aanhang meebrengen?
Toch ga ik het binnenkort eens proberenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groningen is ook echt zo'n teringeind hiervandaan.
Ik betaal voor een enkeltje emmen - den helder 18.20 met korting van 40%quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is treinen zo duur? Een retourtje Utrecht kost al meer dan ¤20,-!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |