quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net een stapje te ver voor Zwaf, maar als jij je graag in je bek laat schuiten.................
Dan moet ik bij jou wezen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net een stapje te ver voor Zwaf, maar als jij je graag in je bek laat schijten.................
Je komt op het juiste moment binnen,quote:
Lekker, met Seasoned Beefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je komt op het juiste moment binnen,.
Hoe waren de aardappels?
Nee, hoor, een deur verder is de boerderij, daar hebben ze een hoop bullshit...............quote:
Hijs tenminste niet groen,quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
Lekker, met Seasoned Beeflekker zeg
Een deur verder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
,
,
,
.
Waar woon je ergens? Dan kom ik eens buurten,.
Wie kopt hem in?quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:13 schreef Domo-Kun het volgende:
Ik woon in een hol met Usajiii!
[afbeelding]
Baby foto's
Jaaaaa,quote:
Wat was ik lief he vroegerquote:
NOUquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:18 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
NOUflauwe man jongetje ben jij zeg!
Idd,quote:
Zullen we hem Ziltig maken?quote:
Kijk maar uit, anders zet ik je in een kamer, en laat ik je 24/7 duran duran luisteren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zullen we hem Ziltig maken?,
.
ik luister nooit muziek, kijkwel vaak tv met usajiiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders zet ik je in een kamer, en laat ik je 24/7 duran duran luisteren.
Is te doen,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders zet ik je in een kamer, en laat ik je 24/7 duran duran luisteren.
alsof sitethief zou bezwijken onder 24/7 Girls on filmquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kriebeltruiquote:Ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel
Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt
Ik wor(d) gek van dat ding, ik spring en ik wiebel
Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt
Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt
Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt
Zij wordt gek van dat ding, zij springt en ze wiebelt
Hij prikt en hij jeukt en hij pluist en hij kriebelt
en ik alweer bijna aan seniliteit toequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geloof ze maar niet, ze zijn net zelf allemaal uit de pubertijd.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zit er nog in. Volopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geloof ze maar niet, ze zijn net zelf allemaal uit de pubertijd.
tyf op kutkloon.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:26 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
ik luister nooit muziek, kijkwel vaak tv met usajii
Met een condoom in de puberteit zitten. Apart.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik zit er ook wel eens in.
Maar dan met condoom.
Ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een condoom in de puberteit zitten. Apart.
Ik had laatst een hele flashback naar KvK, heb toen een stuk of 15 liedjes gedownloadquote:
helaas welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar in het weekend zeker![]()
Leuk (alhoewel, leuk is natuurlijk een vreemd woordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ken gewoon bijna niets, wat moet ik downloaden?
Heb ik ook weer wat te doen.
tietenlied.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ken gewoon bijna niets, wat moet ik downloaden?
Heb ik ook weer wat te doen.
Gezongen door Elize, die nu enkele hits heeft (gehad)quote:
Nee ik slinger mn limewire even aan en dan kruip ik mn bed weer in. (nog steeds ziek namelijk), maar thnx.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk (alhoewel, leuk is natuurlijk een vreemd woord) zijn:
Groen Kriebeltrui Stuntelkampioen Allemaal kabaal Meidengroep (speciaal voor meiden, dus) Vuur en Vlam (mama is morgen van mij)
En ik kan ze op msn ook wel even toesturen heur, als je dat makkelijker vindt.
ik was om 9:15 wakkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik heerlijk en superlang heb geslapen vannacht
Ach, daarvoor had ik een uur of 35 niet geslapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:10 schreef Zwaffel het volgende:
jezus 18:00
Is dat wel goed voor je? zolang slapen? Ben je juist daarom niet moe?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en dat al meer dan anderhalf jaar
Jullie in de zin van lesbeau's?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
Niet om het een of ander, maar hebben jullie geen dagelijkse bezigheden dan?
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]en nooit naar de dokter geweest?
Kun je niet gewoon om 07:30 opstaan en om 22:45 gaan slapen dan?
Jawel,normaal wel. Ik hoor normaal naar school. Maar doordat ik op een hoerenschool zit waar ze me niet de juiste vakken momenteel kunnen geven ben ik erg vaak vrijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
En wat zei de dokter ervan?quote:
Die heeft me verschillende dingen voorgeschreven..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
En wat zei de dokter ervan?
Godsklere ik zou echt niet 35u niet kunnen slapenen ook geen 18 wel
ja,das wat andersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heeft me verschillende dingen voorgeschreven..
Maar dat had allemaal geen zin
Stel dat je 40 uur wakker wordt gehouden, dmv een of andere martel methode..
Dan kan je echt wel 18 uur slapen
Nee, jullie in de zin van jullie die er van die vreemde dagritme's op nahouden. Jij dus bijvoobeeld.quote:
ik ga meestal tegen 22:45 naar bed en als ik geen school heb ben ik tegen 10:00 wakker.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaap meestal een uur of 6 ą 7.
Ik heb genoeg dagelijkse dingen..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, jullie in de zin van jullie die er van die vreemde dagritme's op nahouden. Jij dus bijvoobeeld.
Inderdaad.. Ik ben er dagelijks toch rond 7 uur uit..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
Je vergat ietsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
7 uur opstaan.
8 uur, op werk verschijnen.
werken/fokken
half vijf naar huis toe.
eten.
fokken.
slapen.
Hmm,.
Stage..........ondanks de stagevergoeding nog een kutstage ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef Sebasser het volgende:
En zo niet, dan wil ik jouw baan ook
Werken/fokken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rukken?
Ik fok niet, ik zoek heel veel informatie op,.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stage..........ondanks de stagevergoeding nog een kutstage ook.
Ik ben aangenomen als systeembeheerder, loop ik hiet te programmeren en scripten..................niet mijn ding.........quote:
Heb je een taakomschrijving, of iets anders?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen als systeembeheerder, loop ik hiet te programmeren en scripten..................niet mijn ding..........
Ik vind Ochtendhumeur echt helemaal geweldig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezongen door Elize, die nu enkele hits heeft (gehad).
JA!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind Ochtendhumeur echt helemaal geweldig.![]()
![]()
Jij mag griep?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb griep, ik mag dat.
maar wie heeft die pick up toch al die dagen laten draaienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, inderdaad. En ik ben homo, ik mag dat ook.
Zodra ik daar de energie voor heb.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dankje, kom je het wel even brengen?
Redbull geeft je vleugels.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik daar de energie voor heb.
Ik zwaai even met mijn toverstokje en tover zo wat red bulltjes te voorschijn. Ik zie je zo heh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |