hoe hard is de jouwe?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:37 schreef Sebasser het volgende:
Dat hele KPD is gewoon bullshit, ik vind de plaatjes in NB nog 'harder'
mooi. Ik ga met Usajii aardappels rooien en vlees bakkenquote:
Hubba Hubba,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]
mooi. Ik ga met Usajii aardappels rooien en vlees bakkenaardappels met vlees, wat goddelijke lunch!
troetseledoekies!
Dadelijk niet zeiken over je haar héquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga me even onder een hete douche werpen![]()
tozo
Ik ook, neuken?quote:
Ja,quote:
"zet een kamerscherm neer" zodat al die neukafspraken ook in alle rust en afzondering uitgevoerd kunnen wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dadelijk niet zeiken over je haar hé.
Zeiken over je haar? Is dat urine er dan goed voorquote:
Dat toch ook wel een vent, niks geen prinsessenrozemeisje, gewoon zo'n stoere vent.quote:
urine is prima!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeiken over je haar? Is dat urine er dan goed voor?
Ze wil me niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er, Sabag?
Maar ik hoef geen vis.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, er zijn nog meer vissen in de zee
Ben je er zo eentje die geen vis eetquote:
Tuuk wel, ik hoef er alleen geen relatie mee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je er zo eentje die geen vis eet.
Zelfs niet met lekkerbekjes?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuuk wel, ik hoef er alleen geen relatie mee.
wel een dame met haar op d'r tanden jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat toch ook wel een vent, niks geen prinsessenrozemeisje, gewoon zo'n stoere vent.
Waar ze vervolgens over gaat zeiken. De vuilak.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel een dame met haar op d'r tanden ja![]()
zie je wel dat ze dan toch wel mannelijke eigenschappen heeft, want dan kan ze dat dus ook met een boogje producerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar ze vervolgens over gaat zeiken. De vuilak.
*Broodje verder zwaffels keel in schuift.*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:02 schreef Zwaffel het volgende:
*broodje eet
Hoe weet jij nu weer dat Zwaffel worst op d'r brood heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Broodje verder zwaffels keel in schuift.
*Kijk zo voelt een deep troath nou*
Jij bent altijd zo lekker subtiel,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Broodje verder zwaffels keel in schuift.
*Kijk zo voelt een deep troath nou*
wie zegt dat ik niet weet hoe dat voelt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
*Broodje verder zwaffels keel in schuift.*
Kijk zo voelt een deep troath nou
kaasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer dat Zwaffel worst op d'r brood heeft![]()
Nou, die van MM is bullshit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet weet hoe dat voelt?
Ik wou het niet posten,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet weet hoe dat voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |