Ik begrijp dat je in principe gelijk hebt. Inderdaad: waarom Turken wel en Vlamingen niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:05 schreef _The_General_ het volgende:
Turken op FOK! 19 Merhaba!!
Waarom mogen zulke SC topics ineens wel? Ik kan me nog hele reeksen topics over bijv. Limburgers, Friezen, Vlamingen etc etc herinneren die op slot gingen!
1: Het is de meest onduidelijke TR ooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Nieuwe fles cola opengemaakt > geen prik?
Toch jammer dat modjes tegenwoordig niet meer de moeite nemen om even naar de topicreports te kijken. En kom nu niet aan met het excuus van modjes hebben ook een leven () want er lopen ruim 100 modjes rond op zon loze zondag hier.
Is al dicht tnx.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:07 schreef Oblivion het volgende:
Ppsst, zit er een te puberen....
wie wil mij beffen?
Aangepast. tnxquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Nieuwe fles cola opengemaakt > geen prik?
Toch jammer dat modjes tegenwoordig niet meer de moeite nemen om even naar de topicreports te kijken. En kom nu niet aan met het excuus van modjes hebben ook een leven () want er lopen ruim 100 modjes rond op zon loze zondag hier.
De link in de TR was een directe link naar de betreffende flame. Als iemand hier niet direct uit kan opmaken dat het hier niet kan wil ik weleens een praatje met hem gaan maken over hoe hij denkt enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1: Het is de meest onduidelijke TR ooit.
2: Er zijn maar 3 GC modjes en de rest mag hier niet modden als het niet heel dringend is.
3: Dit was dus niet heel dringend.
4: IK was er in elk geval de hele dag niet.
5: ik ga het nu het topic eens bekijken of ik kan bedenken wat je TR te betekenen heeft.
6: Als we er niet op reageren kunnen we het er ook niet mee eens (wat in dit geval dus nog niet bekend is).
Dat zeg ik maar een kleine omschrijving in de TR zou nog iets makkelijker zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
De link in de TR was een directe link naar de betreffende flame. Als iemand hier niet direct uit kan opmaken dat het hier niet kan wil ik weleens een praatje met hem gaan maken over hoe hij denkt enzo.
Dankjequote:Op zondag 29 oktober 2006 19:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik maar een kleine omschrijving in de TR zou nog iets makkelijker zijn.![]()
Maar ik was het met je eens en de FA's ook zoals je in med kan zien.
Dus bedankt voor de melding.
Van mij ook in eerste instantie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dankje, verder no offense godlike
!
Beetje impuls reactie denk ik..
Gelukkig wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van mij ook in eerste instantie.![]()
Maar alles is weer goed gekomen.(behalve voor de persoon met de debiele reacties).
quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Staat toevallig hierboven uitgelegd.
Welk gedeelte?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Ik word bedreigd door google earth
kan iemand hier es naar kijken?
Taalgebruik slaat helemaal nergens op...
Is dit de FP dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:14 schreef FUFR het volgende:
Das een beetje lulkoek.
Op de FP is dat ook geen reden om zoiets te laten staan
dude, doe es niet zo gestressed.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dit de FP dan?
Moet ik elke slet opmerkingen iemand op zijn vingers tikken? Een ban aan gaan vragen?
Meestal komt de persoon tegen wie het gericht is dan ook even langs via dit topic of een TR. Misschien kan ze hem gewoon aan met argumenten of zoals nu gewoon negeren.
Mensen kunnen binnen de policy op het forum in principe alles zeggen wat ze willen. Slet zie ik in de context niet als verboden woord. Als we elke eikel, lul, debiel, etc opmerking moeten weg modden kan je nog wel 30 mods aannemen. dat is niet het idee lijkt me.
opgelostquote:Op zondag 5 november 2006 20:33 schreef -Angelus- het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het gedrag van TrenTs in dit topic Vrouwen willen soms geslagen worden.? Hij vergeet dat GC toch een enigzins serieus subforum, en ondanks vriendelijke verzoeken wil hij het topic toch naar het belachelijke leiden.
ja, ik heb het gezienquote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
TrenTs gaat gewoon weer op dezelfde voet door hoor.
quote:Op maandag 13 november 2006 09:40 schreef Oblivion het volgende:
*plakt een memo op het hoofd van Buzzer....![]()
Grappen voor de huwelijksnacht
stuur ff een mailtje naar forum@fok.nl voor de goede ordequote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi,
ik moet voor ANW een enquete houden over orgaantransplantatie. Dit moet onder jongeren gebeuren, en daarom leek FOK! mij een geschikte plek. Nu wilde ik weten of jullie dat ook vonden.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom heeft GC FB geen leuke OP ?
voel je vrij om er een te makenquote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom heeft GC FB geen leuke OP ?
Laat nou man!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
het komt steeds dichterbij. de kerstamnestie.
waar dan wel?
ach so. ik wist niet dat het nog zo gevoelig lag. heb er ook niet zoveel over gelezen op fok! lately.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat nou man!
Komt wanneer het komt.
NEE DAT MAG OOK NIET !quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach so. ik wist niet dat het nog zo gevoelig lag. heb er ook niet zoveel over gelezen op fok! lately.
Je bent lief, nou hup weer posten!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
ach so. ik wist niet dat het nog zo gevoelig lag. heb er ook niet zoveel over gelezen op fok! lately.
het igt heeel gevoelig, dus laat het liever rusten..quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals. wist ik veel...quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
het igt heeel gevoelig, dus laat het liever rusten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |