Wat hij zegt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:43 schreef Snarf het volgende:
kip, rund, schaap, whatever. alles behalve big, dus.
Ow ja??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:34 schreef Ludger het volgende:
Wat doen Moslims eigelijk op hun brood qua vleeswaren? Veel valt er niet te kiezen vallen omdat het gebaseerd is op varkensvlees ; boterhamworst, leverworst..enz enz.. afijn, je ziet het wel op 't etiket bij de vleeswarenafdeling in de supermarkt...
Ik eet zelf ook geen varkensvlees en dat is eigelijk best wel een dure aangelegenheid, kalfsleverworst is best prijzig vergeleken bij gewone...Enige wat dan nog rest bij de C1000 is runderrookvlees
![]()
Offtopic, stomme varkens![]()
Mwah, dit is tenminste interesse. Goed, het heeft een erg hoog dúh-factor, maar dan nog. Écht vervelend zijn de sukkels die maar wat roepen over de islam en zichzelf dan heel stoer vinden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:30 schreef Megumi het volgende:
Ik vraag me soms af wat voor een doel sukkels als de TS hebben met het openen van dit soort topics.En voel me nu zelf een nog grotere sukkel dat ik hier geantwoord heb.
![]()
Op dat gebied vind ik me zelf niet stoer.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, dit is tenminste interesse. Goed, het heeft een erg hoog dúh-factor, maar dan nog. Écht vervelend zijn de sukkels die maar wat roepen over de islam en zichzelf dan heel stoer vinden.
Oh, ik doelde dan ook meer op de gemiddelde moslim-basher.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op dat gebied vind ik me zelf niet stoer.
Daar zit ook vlees in verwerkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 06:54 schreef me2001 het volgende:
Of gewoon natuurlijk geen vlees. Ik doe gewoon lekker pindakaas op mijn boterham.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:09 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Daar zit ook vlees in verwerkt.
Mwah, vraag kwam idd in me op toen ik er achter kwam hoe weinig er eigelijk voor Moslims èn Joden is qua vleeswaren in een C1000. Vind het niet kunnen dat er zo weinig 'van 't rund' , is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, dit is tenminste interesse. Goed, het heeft een erg hoog dúh-factor, maar dan nog. Écht vervelend zijn de sukkels die maar wat roepen over de islam en zichzelf dan heel stoer vinden.
Als je kalfsleverworst eet, dan eet je varkensvlees. Kalfsleverworst bestaat voor meer dan de helft uit varkensvlees.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:34 schreef Ludger het volgende:
...
Ik eet zelf ook geen varkensvlees en dat is eigelijk best wel een dure aangelegenheid, kalfsleverworst is best prijzig vergeleken bij gewone...
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |