quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een ietsiepietsie aangeschoten en moe van het schrijven van 11 A4'tjes achter elkaar.
Doorzetten, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik probeer hier nog een powerpoint presentatie in elkaar te draaien...
Kan beter stoppen...![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Goed.
![]()
Ik ben geslaagd voor E achter C.
En het is feest in dorp.![]()
![]()
![]()
* nixxx Tarot oppeptquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:47 schreef Tarot het volgende:
Ik geloof dat het niet zo goed met me gaat
Kusjekroel. Had je maar niet van die lelijke dingen moeten zeggen laatst.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:59 schreef fraubitch het volgende:
kutzin
kut-fok kut-msn kut-alles en kut-iedereen
welke lelijke dingen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Kusjekroel. Had je maar niet van die lelijke dingen moeten zeggen laatst.
Hehe, dank je. Maar ik denk dat ik me morgen toch maar ziek meld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef nixxx het volgende:
* nixxx Tarot oppept
Je ademt toch nog? zolang je ademt is er hoop
En drank is okequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:09 schreef Laton het volgende:
Super ! Verliefd en ongelooflijk ge-liefd
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:26 schreef Quiestisia het volgende:
Mwa, beetje down zonder reden...das vreemd, niet lekker in mn vel.
Neem 'n aanloop en duik erin zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:45 schreef Noisekick het volgende:
Ohhhhhhh wat verlang ik naar m'n bed.Zou er heel graag weer in kruipen
![]()
![]()
Verder goed, zin in Zaterdag![]()
![]()
![]()
Kon dat maar, moet nog veel doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neem 'n aanloop en duik erin zou ik zeggen
Ik ga maar es eten, om 5 uur beginnen met werken is toch niet zo handig
Zodra je roze bril afgaat, omdat iemand je keihard met de situatie confronteerd of de leugen uitkomt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:13 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Ik vraag me af wanneer de grote terugkeer van moraal gaat komen, indien dat ooit het geval zal zijn.
Dan heb ik nog wel even.. zolang mogelijk genieten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:02 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zodra je roze bril afgaat, omdat iemand je keihard met de situatie confronteerd of de leugen uitkomt?
Is er iets?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:20 schreef ThunderChild het volgende:
Wakker ... op dit tijdstip . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |