Ja, ik heb zo een relaxe dag gehad, dat ik nog steeds boordevol energie zit.quote:
Je bent lief, zelfs (vooral) als je zo doetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:02 schreef nomen_nescio het volgende:
Kotsmisselijk en pislink van het gezeur al die zeikende teringlui aan m'n kop. Laat ze lekker optyfen en ergens anders gaan zeiken. Achterlijke staatsmongolen![]()
![]()
![]()
Ja thanx hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:07 schreef Downer het volgende:
[..]
Je bent lief, zelfs (vooral) als je zo doet![]()
![]()
Alles onder controle hier![]()
Laamaarzegguh... het komt allemaal wel weer goed joh, weetje welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja thanx he, voel me alles behalve lief nu.
![]()
Of misschien wel weer TE lief dat ik ze heb laten zeiken, naja... t zal allemaal weer wel. Ben er chagerijnig van geworden, heb er koppijn van en iedereen zoekt het maar lekker uit verder.![]()
Wat waren de keuzes?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geirriteerd..
Ik moest een keuze maken tussen twee dingen. Na lang wikken en wegen kies ik een van de twee opties. Ik vertelde er vanmiddag over aan een meisje van mijn studie, die vervolgens de optie die ik gekozen had helemaal de grond in stampte. Ik verdedigde mijn keuze, maar sindsdien ben ik boos. Alsof het nog niet moeilijk genoeg was om een keuze te maken, en ik ben ook nogsteeds niet 100 % overtuigd dat de keuze die ik gemaakt heb de beste is, dat moet de tijd uitwijzen, maar andermans bijdehante kutopmerkingen helpen nooit mee in dat proces. En ja, het is ook stom dat ik me dit zo aantrek, maar juist omdat ik niet helemaal zeker ben over mijn keuze trek ik het me automatisch extra aan als iemand mijn keuze in twijfel trekt als ik die keuze eindelijk gemaakt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |