Ja, als je nu niet ja of nee zegt, slacht ik je persoonlijk in je slaap af met een boter mes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet tactisch stemmen volgende week: Tijn dus!!! krijgen ze ruzie is ze mss ook van hem af.
Tijn lijkt net zo'n psychopaat man
Als het wederzijds is, dan zal het idd een hele erg hardstochtelijke kus zijn, meer likken :pquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Apache4U het volgende:
zou wel humor zijn als ze elkaar nu lekker op de bek pakken..
zoietsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, als je nu niet ja of nee zegt, slacht ik je persoonlijk in je slaap af met een boter mes.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Lyza het volgende:
Dit gesprek gaat niet eens over verliefdheid. Het gaat erom dat Tijn het jammer vindt dat hij wél naar Monique uit als hij zich klote voelt en Monique doet dat niet. Zij vindt dat ze het zelf op moet lossen want zo is ze het gewend.
In dit geval kan ik wel begrijpen wat Tijn zegt. In een vriendschap is het ook belangrijk dat soort dingen met elkaar te delen - er van uitgaande dat zij nu vrienden zijn althans.
Nee, daar gaat het juist niet om. Dat wordt als excuus gebruikt. Tijn wil van Monique horen dat zij ook op hem verliefd is. Dat kan ze natuurlijk niet met een man en kids thuis. Hij begrijpt dat kennelijk niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef jessie het volgende:
Jezus t gaat om dr nominatie
Wat een drama om niks.
Moet ze hem dat dan niet voor eens en altijd duidelijk maken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het juist niet om. Dat wordt als excuus gebruikt. Tijn wil van Monique horen dat zij ook op hem verliefdheid is. Dat kan ze natuurlijk niet met een man en kids thuis. Hij begrijpt dat kennelijk niet.
ik begrijp zijn punt ook wel alleen heeft ie dan zo'n zeikstem en kan die het een maand lang niet loslaten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:48 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ja, eigenlijk wel. Maar hij mag ook wel ff doordenken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet ze hem dat dan niet voor eens en altijd duidelijk maken?
Uit welke woorden van Tijn maak jij dat nu op dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het juist niet om. Dat wordt als excuus gebruikt. Tijn wil van Monique horen dat zij ook op hem verliefd is. Dat kan ze natuurlijk niet met een man en kids thuis. Hij begrijpt dat kennelijk niet.
Wat Tijn bedoelt is dat als mensen verlieft zijn op elkaar en een stelletje vormen je elkaar alles verteld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef Lyza het volgende:
Dit gesprek gaat niet eens over verliefdheid. Het gaat erom dat Tijn het jammer vindt dat hij wél naar Monique uit als hij zich klote voelt en Monique doet dat niet. Zij vindt dat ze het zelf op moet lossen want zo is ze het gewend.
In dit geval kan ik wel begrijpen wat Tijn zegt. In een vriendschap is het ook belangrijk dat soort dingen met elkaar te delen - er van uitgaande dat zij nu vrienden zijn althans.
Ik heb het in zoverre met je eens dat Tijn ook zélf moet nadenken over wat wel en niet kan. Ik vind alleen wel dat t Tijn een beetje onmogelijk word gemaakt met de ontzettend dubbele reacties die Monique geeft. Ze claimt Tijn helemaal en als Tijn dan zélf een keer genegenheid wil is het hier te lang en daar te breed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar hij mag ook wel ff doordenken.
Niet mee eens. Dit geldt wat mij betreft net zo goed voor een gewone vriendschap dan voor "stelletjes".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat Tijn bedoelt is dat als mensen verlieft zijn op elkaar en een stelletje vormen je elkaar alles verteld.
Mo doet dat niet, en Tijn vind dus dat de relatie maar van één kant komt...
Dit is een rode vlag voor Monique, maar die ziet ze niet (of wil ze niet zien)
Want laten we eerlijk zijn, de relatie van tijd z'n kant af gaat echt net even wat verder dan 'maatjes'
dus mo wil dat tijn bij haar zijn dingen verteld, maar zelf wil ze haar dingen niet aan tijn vertellen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:53 schreef Apache4U het volgende:
tijn moet van monique "zijn dingetjes bij haar dumpen"... nou..dat wil ie wel :-)
Ja, daar heb je ook gelijk in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind alleen wel dat t Tijn een beetje onmogelijk word gemaakt met de ontzettend dubbele reacties die Monique geeft. Ze claimt Tijn helemaal en als Tijn dan zélf een keer genegenheid wil is het hier te lang en daar te breed.
En DAAR draait alles dus om, ze wil in alles z'n maatje zijn, maar andersom is ze een oester. Gaat nooit werken, dus we zullen het nog wat weekjes moeten aanzien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:55 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
dus mo wil dat tijn bij haar zijn dingen verteld, maar zelf wil ze haar dingen niet aan tijn vertellen....
Die willen ze ook niet meer terug. Je moet wat als je geen wc papier hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef T-lex het volgende:
Denk dat de zusjes beter kunnen gaan logeren...want Jeroen geeft dat dekbed niet meer terug denk ik! hahaha
Je moet het grotere plaatje zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef Lyza het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dit geldt wat mij betreft net zo goed voor een gewone vriendschap dan voor "stelletjes".
Dat hun gevoelens misschien wat verder gaan dan dat heeft er in dit specifieke geval niets mee te maken.
ik snap tijn wel maar dat werkt alleen als mo vrijgezel was. En laat hem dat punt nu net niet snappen of niet willen snappenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je moet het grotere plaatje zien.
Tijn is nu al een paar keer naar monique toe gegaan om z'n hart uit te storten, inclusief dat hij zwaar verlieft op haar is en dat hij deze situatie niet prettig vindt.
Ook daar krijgt hij 0 op het recest van Monique
Ik zie ook wel dat Monique hem afwijst in zijn verliefd-zijn. Maar ik denk echt dat dat in dit geval niet relevant is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je moet het grotere plaatje zien.
Tijn is nu al een paar keer naar monique toe gegaan om z'n hart uit te storten, inclusief dat hij zwaar verlieft op haar is en dat hij deze situatie niet prettig vindt.
Ook daar krijgt hij 0 op het recest van Monique
ja zowat tegen het hele huis heeft hij haar de liefde verklaardquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
heeft ie haar verteld dat ie verliefd op haar is? Ik ben er een paar daagjes uit geweest
Ja wat wil die nu dan Mo is 20 jaar getrouwd en heeft 2 kids ow Tijn ik vlieg in je armenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Inca het volgende:
quote]Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
Tijn moet een keer zijn tengels thuishouden. Echt erg hoor.
Moet hij dat nog vertellen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
heeft ie haar verteld dat ie verliefd op haar is? Ik ben er een paar daagjes uit geweest
Nee, maar als ie dat wel verteld heeft dan snap ik Monique niet.quote:
Mo is 20 jaar getrouwd en 35????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja wat wil die nu dan Mo is 20 jaar getrouwd en heeft 2 kids ow Tijn ik vlieg in je armen
vooral de dames doen dat. Heb het Jeroen, Tijn, Rik, E10 enzo weinig zien doen. Ja E10 wel eens geloof ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Doen ze allemaal zittend tanden poetsen?
Heel appart...
Heb ik volgens mij nog nooit gedaan in m'n leven...
jup, twee keer volgens mij, iig een keer toen met het feest.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:01 schreef Apache4U het volgende:
doe ik ook al heel mijn levenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Heel appart...
omdat ze straks Tijn z'n blanke sabel gaat slikkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef Bartoli het volgende:
wat zit die rooie nu weer haar tanden te poetsen op de gang
Dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Nee, maar als ie dat wel verteld heeft dan snap ik Monique niet.
Stel ik zit in dat huis en iemand verteld me dat ze verliefd op me is en van mijn kant is dat niet zo. Dan ga ik die persoon echt geen kusjes en knuffels geven..dat maakt die verliefdheid alleen maar erger. Ik zou met die persoon net zo omgaan als met de rest. Dus ik snap Monique niet als hij haar flat-out verteld heeft dat ie verliefd op haar is.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja wat wil die nu dan Mo is 20 jaar getrouwd en heeft 2 kids ow Tijn ik vlieg in je armen
nee, dat zeggen veel mensen hier ja. Ze kennen elkaar 20 jaar maar ze is niet op dr 15e getrouwd ;oquote:Mo is 20 jaar getrouwd en 35????
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef natronic het volgende:
[..]
omdat ze straks Tijn z'n blanke sabel gaat slikken
Ik snap t ook echt niet. t Is toch niet dat Monique daar rondloopt met een stok en een hond.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Nee, maar als ie dat wel verteld heeft dan snap ik Monique niet.
Stel ik zit in dat huis en iemand verteld me dat ze verliefd op me is en van mijn kant is dat niet zo. Dan ga ik die persoon echt geen kusjes en knuffels geven..dat maakt die verliefdheid alleen maar erger. Ik zou met die persoon net zo omgaan als met de rest. Dus ik snap Monique niet als hij haar flat-out verteld heeft dat ie verliefd op haar is.
Yep volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat bij Tijn slapen...let op!
Grinnik. Dat had ik ook al ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:12 schreef Sonique het volgende:
Ik schrok me dood!
Semih doet ligt aan, en ik zie een vel verlicht twee persoonsbed.
Bleek het bed van Semih en Micheline te zijn...
Ik denk meer dat ze verlieft is op verlieft zijn, en de aandacht die ze van Tijn krijgt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef Apache4U het volgende:
ik snap het alleen als zij stiekum ook verliefd op Tijn is en dat ze nu in conflict met zichzelf is. Verstand vs Hart
Nou inderdaad. Ik denk dat Jeroen ondertussen ook wel zin heeft in een snack of wat vers drinken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:13 schreef schizolientje het volgende:
Ze zorgen ook echt lekker voor Jeroen
Dat maakt toch niet uit? Dan kan Jeroen in zn 1tje in dat huge bed slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef jessie het volgende:
Laten ze Jeroen nu ook de hele nacht daar nog alleen?
En moet Saar nu bij Etienne omdat Mo zo graag bij Tijn wil? Dat vroeg ze toch aan dr zus? Saar kan toch gewoon bij Jeroen blijven dan? Of is dat compensatiegedrag van Mo. Zo van dan mag jij wel bij Etienne.
het stinkt als een gek op die kamer dus zoeken ze een excuus om ergens anders te slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef jessie het volgende:
Laten ze Jeroen nu ook de hele nacht daar nog alleen?
En moet Saar nu bij Etienne omdat Mo zo graag bij Tijn wil? Dat vroeg ze toch aan dr zus? Saar kan toch gewoon bij Jeroen blijven dan? Of is dat compensatiegedrag van Mo. Zo van dan mag jij wel bij Etienne.
Ik weet niet of ik nou he wishes of she wishes moet tiepen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:16 schreef Inca het volgende:
Marcia ligt al klaar voor E10
Ja en hoe weet ie dan of er iemand aankomt en hij er snel naast moet gaan liggen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Dan kan Jeroen in zn 1tje in dat huge bed slapen.
jawel ze zijn eens komen kijken af en toequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen heeft vanaf een uur of 7/8 niemand gezien!
Jawel. Zowel Monique als Sabrina zijn (welliswaar héél even) wel geweest.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef schizolientje het volgende:
De zusjes hebben/hadden het even te druk met hun vlam(metje)......quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:19 schreef schizolientje het volgende:
Vind ze al lang lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
Nou laat Sabrina zich volgens mij voor het goede doel aanrijden.
Is weer eens wat nieuws.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Bartoli het volgende:
en rik rand e10 weer aan
Trustequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:22 schreef arneaux het volgende:
Ik hou t voor gezien. Truste.
Ja Jeroen ligt daar al heel de dag voor die zusjes, mag het dan stinken. Ze mogen wel eens beter voor hem zorgen vind ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef n1ek het volgende:
Sa: "het stinkt enorm" (in de kamer)
Hij kan niet plassen in die pot. Dat zei hij net.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef witste het volgende:
Haal dan een fles ofzo???
Nee dat klopt, hij heeft geen tijd om te oefenenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeroen kan dus ook niet stijldansen
Jeroen wil ze wel verzorgen als ze moeten dansen. Hij denkt dat hij dus niet hoeft mee te doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeroen kan dus ook niet stijldansen
Het stinkt er niet écht. Dat was één van de opties voor een smoes naar de anderen om niet in die kamer te hoeven slapen. Ze besloten toch dat het handiger was om er wel te gaan slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Jeroen ligt daar al heel de dag voor die zusjes, mag het dan stinken. Ze mogen wel eens beter voor hem zorgen vind ik
Gaat een beetje moeilijk met een klevende Tijn en Etiënne.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef Fruitloops het volgende:
eindelijk gaan ze jeroen helpen.....
ze stonden wel een half uur lang alleen door te dansen, terwijl tijn en e10 al in hun slaapkamer waren.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk met een klevende Tijn en Etiënne.
E10 niet, die zat in de lounge te paffen, ze wachtte wel bewust op hem totdat ie naar zn nest ging.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:35 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
ze stonden wel een half uur lang alleen door te dansen, terwijl tijn en e10 al in hun slaapkamer waren.....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Nog 12 uurtjes dan is de stille opdracht geslaagd![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef Bartoli het volgende:
operatie toilet bezoek accomplished
Hé bah jakkes jah, nu is zijn piemel vies!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef witste het volgende:
Ieuw, hij heeft vast zijn handen niet gewassen....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hé bah jakkes jah, nu is zijn piemel vies!![]()
gaan ze beetje bij beetje doen. Tandenborstel, tandpasta is eral nu het water nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik begrijp niet dat ze er niet op komen om een emmer water mee te nemen zodat hij zich wat op kan frissen
ze kunnen toch de overtrek ervanaf halen en alleen met dekbed slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag liggen zweten in het dekbed. De zusjes zijn not amused.
Niet fijn als je smetvrees hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag liggen zweten in het dekbed. De zusjes zijn not amused.
Daar moet die lekker schijt aan hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
hij ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens door![]()
Hij is gewoon de goedheid zelvequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens door![]()
Vind ik ook. Alsof Joentje het zo comfortabel heeft. Lag daar de hele avond al met een volle blaas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar moet die lekker schijt aan hebben.
Tja, eens in je leven doe je wel eens gekke dingen, geloof me!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Heel appart...
Zo simpel, dat ik daar zelfs nog niet aan heb gedachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik begrijp niet dat ze er niet op komen om een emmer water mee te nemen zodat hij zich wat op kan frissen
ja maar er is al lang genomineerd sinds gisterenavond, daarna had ie vrolijk er mee op kunnen houden als ie wilde.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Ook voor zichzelf...kan niet genomineerd worden!!!
Zelfs op z'n harrie....das levensgevaarlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Apache4U het volgende:
the axe-effect?
Dat is voor de weekopdrachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Iedereen weet dat er een missie aan de gang is, in die 7 week is er nog nooit een avond geweest dat iedereen keurig ging slapen, er was altijd wel iemand die 'snachts rondspookt. En nu toevallig 2 dagen op een rij niet.
alleen deze week dus hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Ook voor zichzelf...kan niet genomineerd worden!!!
omdat ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zelfs op z'n harrie....das levensgevaarlijk![]()
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag al liggen pitten. Op een bepaald moment ben je wel uitgeslapen volgens mij.
Misschien werkt het bij Jeroen anders ofzo.
dat hebben ze voor de andere weekopdrachten ook nooit gedaan?quote:
was vannacht ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
Gaat Jeroen nu gewoon IN het bed liggenDat kan niet goed gaan.
EEEEEEEE10![]()
Gisteren ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
EEEEEEEE10![]()
hun hebben een 2 persoons dekbed ,de andere hebben een een persoons dekbedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef Lyza het volgende:
Ze hadden toch al tegen Etienne gezegd dat ze wat over dat dekbed hadden heen laten vallen (als smoes). Hij heeft die andere bedden opgemaakt. Dan halen ze daar toch gewoon een ander dekbed vandaan.
Problem solved.
Anders moet ie maar even ergens mee gaan spelen om de tijd door te komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bed![]()
Alleen nu weten ze dat er een zware opdracht aankomtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dat hebben ze voor de andere weekopdrachten ook nooit gedaan?
Ach who cares, Jeroen is het een beetje zat![]()
hij heeft de hele dag liggen slapen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bed![]()
omdat ze blond zijn er daar niet aan denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn bang dat tijn in de kamer komt.waarom zetten ze niet even een stoel voor de deur dan of iets wat herrie maakt voordat de deur opengaat???
Waar ze als klein kind mee speelde. Ze weet nog steeds niet wat er met hem is gebeurd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Apache4U het volgende:
is sabrina een soort dutroux ofzo? jongen in de kelder die ze verzorgde??? Vaag verhaal
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Apache4U het volgende:
is sabrina een soort dutroux ofzo? jongen in de kelder die ze verzorgde??? Vaag verhaal
Volgens mij heb jij of teveel films gekeken of teveel fantasiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.
gister vertelde hij alles aan Sa alleen toen was Mo dr niet bij...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kan nu zijn verhaal van maandagavond pas kwijt tegen de zusjes
ja die zijn allergisch voor daglichtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.
Jeroen gaat ook zeker niet kunnen slapen, maar de zusjes willen dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kan nu zijn verhaal van maandagavond pas kwijt tegen de zusjes
F*ck off met dat watjuh, zeg!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
EEEEEEEE10![]()
tijdje terug eens op tv gezien (geen film)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:03 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij of teveel films gekeken of teveel fantasie
De zusjes en slapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jeroen gaat ook zeker niet kunnen slapen, maar de zusjes willen dat wel natuurlijk.
en ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Jeroen vindt het jammer dat Marlies niet op de bank zit![]()
Ja het bestaat ook wel hoor. Maar ik denk nou niet echt dat dat jongetje bij Sabrina in de kelder die ziekte had.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tijdje terug eens op tv gezien (geen film)
Ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Jeroen vindt het jammer dat Marlies niet op de bank zit![]()
Ik gok op een half uurtje en dan is het muisstilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:08 schreef chas het volgende:
[..]
De zusjes en slapen?
Ben je mal! De lullen nog wel heel lang door.....
om te kunnen en willen kletsen!
Sjees, wat een mutsten zijn dat toch!
Echt kakkelende kippen!
nee lijkt me ook sterk. Maar wilde alleen maar aanhalen dat het wel zou kunnen. En dat de opmerking van "is sa een soort dutroux" mij wat te ver gingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:10 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ja het bestaat ook wel hoor. Maar ik denk nou niet echt dat dat jongetje bij Sabrina in de kelder die ziekte had.
iets eerder op de streams helaasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik gok op een half uurtje en dan is het muisstil![]()
sorry, drukte op t verkeerde knopjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
Een trio in de prinsessenkamer die we niet mogen zien ofzo![]()
Doe die streams eens aan![]()
Doe je poezelige vingertje eens nuttig gebruiken dan en gooi die zooi terug aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
sorry, drukte op t verkeerde knopje![]()
Zal zien of ik ze nog aan de gang krijg, morgen ofzo. geen haast verder bij toch?![]()
SC, staat nog een suggestie voor jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:17 schreef Fikkert het volgende:
hier ook streams weg... dan maar ff southpark (warcraft episode!!) tussendoor http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=23722
Daar zijn eigenlijk andere topics voor, maar zodat de zusjes een vrijstelling kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:05 schreef farceman het volgende:
belang
onbekend. Waarschijnlijk te dom om te snappen dat hij daar voor lul ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:05 schreef farceman het volgende:
kan iemand me uitleggen wat het bealng is voor Jeroen 0m niet ontdekt te worden?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:10 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als ze het morgen om deze tijd ook doen ben je duizelig.
Ach je weet het niet, met al dat gezwaai en gezwier morgen in rok en baljurkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah, zal nu wel goed blijve toch?
Tot hoe laat moeten ze het volhouden, eigenlijk? Woensdagmiddag.. maar ik heb geen tijdstip kunnen vinden..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:17 schreef pullup het volgende:
Nog maar een paar uurtjes en ze hebben het gered![]()
Ik meende 13.00 te hebben gehoord. Maar eerst was sprake van 17.00quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Tot hoe laat moeten ze het volhouden, eigenlijk? Woensdagmiddag.. maar ik heb geen tijdstip kunnen vinden..
Hebben ze nog een brief gekregen van BB ofzo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:28 schreef Nostalgist het volgende:
13:00uur staat in de opdracht....
In de live voorgelezen door Bridgetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hebben ze nog een brief gekregen van BB ofzo?
Waar heb je de opdracht gevonden?
Op de plasma: "Bewoners, haal Jeroen nu uit de Princessenkamer"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:38 schreef Sassefras het volgende:
ik ben benieuwd hoe jeroen te voorschijn komt vanmiddag. zal hij gewoon binnenwandelen en naar de wc gaan en lekker een eitje bakken? of zal BB er echt een showtje van maken?
en dan jeroen in het midden van dat bed slapendquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Op de plasma: "Bewoners, haal Jeroen nu uit de Princessenkamer"
Gelijk E10 weer op scherp...![]()
En dat ze dan die 'iemand' moeten zoeken, alsof het een paasei is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef berney het volgende:
Ik denk dat er op het plasma scherm komt dat er al twee dagen iemand verstopt zit in bb huis.
dan was egbert leuker geweest, met een strik om z'n kale bolletje....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En dat ze dan die 'iemand' moeten zoeken, alsof het een paasei
is.
13:00quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelaat wordt Jeroen vrijgegelaten?
dat is mooi.Ik moet van half 12 tot half 1 naar de schoonheidsspecialiste... Ben ik mooi op tijd thuis voor de vrijlatingquote:
zeker als BB daar de hand in heeft..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:59 schreef n1ek het volgende:
ik zou het knap lullig vinden als ie (Jeroen) in de laatste paar uren wordt gesnapt :-)
oh, dat zou flauw zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:03 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zeker als BB daar de hand in heeft..
scherm:* alle bedden verschonen!! maak de ramen schoon in de prinsessenkamer..
zoiets..
Toen hij met die dochter van Hilde net moest doen alsof, greep bb ook op laatst in door op plasma scherm te zetten dat er een stelletje inzit wat nep is.quote:
ik hoop echt niet dat er komt te staan Jeroen is nog in het huis...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:19 schreef berney het volgende:
[..]
Toen hij met die dochter van Hilde net moest doen alsof, greep bb ook op laatst in door op plasma scherm te zetten dat er een stelletje inzit wat nep is.
IN de brief van BB stond dat hij 48 uur bedenk tijd wilde, om te bepalen aan wie hij het geld geeft, ik denk dat ze daarop doelen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Sonique het volgende:
Marcia: "Nog 11 uurtjes, en dan komt Jeroen weer terug..."
huh, heb ik wat gemist, of is dit een gedachte die ze hebben verzonnen?
ja precies, ik werd er al misselijk van door er alleen maar naar te kijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef n1ek het volgende:
Ze vreten binnen no-time zo'n snoeptoren op, dan moet je niet raar staan te kijken dat je wat aankomt...
Ze kunnen vandaar af zien of er iemand aankomtquote:
iddquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaar af zien of er iemand aankomtRelax
Oke oke sorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaar af zien of er iemand aankomtRelax
Is gezegd door Bridget tijdens de live uitzendingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:09 schreef n1ek het volgende:
waar staat eigenlijk dat die geheime missie tot 13:00 duurt, heb ik nergens gelezen...alleen ergens tot woensdagmiddag
Dit had ik niet van die meiden gedacht !!!!quote:
Zeker knapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:26 schreef Sug4r het volgende:
Moeten ze hem om 13 uur gaan zoeken zekerik vind het knap, had ik niet verwacht dat hij dit zo lang zou volhouden
![]()
ja hij moet toch wat he om de tijd te dodenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:26 schreef pullup het volgende:
Nu lijkt het alsof Jeroen ligt te masturberen onder dat dekbed![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef pullup het volgende:
Geweldig dit
Hij wordt meteen afgevoerd![]()
Hij had geen tijd om te denken Saar danste meteen om hem heen en leidde hem al dansend weer terug naar de keukenquote:
waarschijnlijk om 12.50u - moeten die meiden het nog 10 minuten zien te rekken . . . . .quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:27 schreef n1ek het volgende:
Ik denk ook dat BB komt met een brief van, 'jullie argwaan klopte, hij zit verstopt in het huis, zoek hem maar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |