Ja Jeroen ligt daar al heel de dag voor die zusjes, mag het dan stinken. Ze mogen wel eens beter voor hem zorgen vind ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef n1ek het volgende:
Sa: "het stinkt enorm" (in de kamer)
Hij kan niet plassen in die pot. Dat zei hij net.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef witste het volgende:
Haal dan een fles ofzo???
Nee dat klopt, hij heeft geen tijd om te oefenenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeroen kan dus ook niet stijldansen
Jeroen wil ze wel verzorgen als ze moeten dansen. Hij denkt dat hij dus niet hoeft mee te doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeroen kan dus ook niet stijldansen
Het stinkt er niet écht. Dat was één van de opties voor een smoes naar de anderen om niet in die kamer te hoeven slapen. Ze besloten toch dat het handiger was om er wel te gaan slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Jeroen ligt daar al heel de dag voor die zusjes, mag het dan stinken. Ze mogen wel eens beter voor hem zorgen vind ik
Gaat een beetje moeilijk met een klevende Tijn en Etiënne.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:28 schreef Fruitloops het volgende:
eindelijk gaan ze jeroen helpen.....
ze stonden wel een half uur lang alleen door te dansen, terwijl tijn en e10 al in hun slaapkamer waren.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk met een klevende Tijn en Etiënne.
E10 niet, die zat in de lounge te paffen, ze wachtte wel bewust op hem totdat ie naar zn nest ging.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:35 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
ze stonden wel een half uur lang alleen door te dansen, terwijl tijn en e10 al in hun slaapkamer waren.....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:38 schreef Inca het volgende:
Nog 12 uurtjes dan is de stille opdracht geslaagd![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef Bartoli het volgende:
operatie toilet bezoek accomplished
Hé bah jakkes jah, nu is zijn piemel vies!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:41 schreef witste het volgende:
Ieuw, hij heeft vast zijn handen niet gewassen....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hé bah jakkes jah, nu is zijn piemel vies!![]()
gaan ze beetje bij beetje doen. Tandenborstel, tandpasta is eral nu het water nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik begrijp niet dat ze er niet op komen om een emmer water mee te nemen zodat hij zich wat op kan frissen
ze kunnen toch de overtrek ervanaf halen en alleen met dekbed slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag liggen zweten in het dekbed. De zusjes zijn not amused.
Niet fijn als je smetvrees hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag liggen zweten in het dekbed. De zusjes zijn not amused.
Daar moet die lekker schijt aan hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
hij ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens door![]()
Hij is gewoon de goedheid zelvequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
hij doet het voor hun dat hebben ze niet eens door![]()
Vind ik ook. Alsof Joentje het zo comfortabel heeft. Lag daar de hele avond al met een volle blaas.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar moet die lekker schijt aan hebben.
Tja, eens in je leven doe je wel eens gekke dingen, geloof me!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Sonique het volgende:
Doen ze allemaal zittend tanden poetsen?
Heel appart...
Heb ik volgens mij nog nooit gedaan in m'n leven...
Zo simpel, dat ik daar zelfs nog niet aan heb gedachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik begrijp niet dat ze er niet op komen om een emmer water mee te nemen zodat hij zich wat op kan frissen
ja maar er is al lang genomineerd sinds gisterenavond, daarna had ie vrolijk er mee op kunnen houden als ie wilde.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Ook voor zichzelf...kan niet genomineerd worden!!!
Zelfs op z'n harrie....das levensgevaarlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Apache4U het volgende:
the axe-effect?
Dat is voor de weekopdrachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Iedereen weet dat er een missie aan de gang is, in die 7 week is er nog nooit een avond geweest dat iedereen keurig ging slapen, er was altijd wel iemand die 'snachts rondspookt. En nu toevallig 2 dagen op een rij niet.
alleen deze week dus hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:50 schreef Lady-night het volgende:
Ook voor zichzelf...kan niet genomineerd worden!!!
omdat ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zelfs op z'n harrie....das levensgevaarlijk![]()
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen heeft de hele dag al liggen pitten. Op een bepaald moment ben je wel uitgeslapen volgens mij.
Misschien werkt het bij Jeroen anders ofzo.
dat hebben ze voor de andere weekopdrachten ook nooit gedaan?quote:
was vannacht ook alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
Gaat Jeroen nu gewoon IN het bed liggenDat kan niet goed gaan.
EEEEEEEE10![]()
Gisteren ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
EEEEEEEE10![]()
hun hebben een 2 persoons dekbed ,de andere hebben een een persoons dekbedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:51 schreef Lyza het volgende:
Ze hadden toch al tegen Etienne gezegd dat ze wat over dat dekbed hadden heen laten vallen (als smoes). Hij heeft die andere bedden opgemaakt. Dan halen ze daar toch gewoon een ander dekbed vandaan.
Problem solved.
Anders moet ie maar even ergens mee gaan spelen om de tijd door te komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bed![]()
Alleen nu weten ze dat er een zware opdracht aankomtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
dat hebben ze voor de andere weekopdrachten ook nooit gedaan?
Ach who cares, Jeroen is het een beetje zat![]()
hij heeft de hele dag liggen slapen....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal nu wel denken; eindelijk een echt bed![]()
omdat ze blond zijn er daar niet aan denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:57 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn bang dat tijn in de kamer komt.waarom zetten ze niet even een stoel voor de deur dan of iets wat herrie maakt voordat de deur opengaat???
Waar ze als klein kind mee speelde. Ze weet nog steeds niet wat er met hem is gebeurd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Apache4U het volgende:
is sabrina een soort dutroux ofzo? jongen in de kelder die ze verzorgde??? Vaag verhaal
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:59 schreef Apache4U het volgende:
is sabrina een soort dutroux ofzo? jongen in de kelder die ze verzorgde??? Vaag verhaal
Volgens mij heb jij of teveel films gekeken of teveel fantasiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.
gister vertelde hij alles aan Sa alleen toen was Mo dr niet bij...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kan nu zijn verhaal van maandagavond pas kwijt tegen de zusjes
ja die zijn allergisch voor daglichtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan wel. Je hebt toch van die mensen die een ziekte hebben waardoor ze niet aan daglicht blootgesteld kunnen worden. En als ze dan naar buiten moeten in een soort ruimtepak moeten lopen. Kan me best voorstellen dat zo iemand dan in de kelder leeft omdat daar geen daglicht komt.
Jeroen gaat ook zeker niet kunnen slapen, maar de zusjes willen dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:04 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen kan nu zijn verhaal van maandagavond pas kwijt tegen de zusjes
F*ck off met dat watjuh, zeg!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:55 schreef Morwen het volgende:
EEEEEEEE10![]()
tijdje terug eens op tv gezien (geen film)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:03 schreef Lyza het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij of teveel films gekeken of teveel fantasie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |