Daar zijn eigenlijk andere topics voor, maar zodat de zusjes een vrijstelling kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:05 schreef farceman het volgende:
belang
onbekend. Waarschijnlijk te dom om te snappen dat hij daar voor lul ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:05 schreef farceman het volgende:
kan iemand me uitleggen wat het bealng is voor Jeroen 0m niet ontdekt te worden?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:10 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als ze het morgen om deze tijd ook doen ben je duizelig.
Ach je weet het niet, met al dat gezwaai en gezwier morgen in rok en baljurkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah, zal nu wel goed blijve toch?
Tot hoe laat moeten ze het volhouden, eigenlijk? Woensdagmiddag.. maar ik heb geen tijdstip kunnen vinden..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:17 schreef pullup het volgende:
Nog maar een paar uurtjes en ze hebben het gered![]()
Ik meende 13.00 te hebben gehoord. Maar eerst was sprake van 17.00quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Tot hoe laat moeten ze het volhouden, eigenlijk? Woensdagmiddag.. maar ik heb geen tijdstip kunnen vinden..
Hebben ze nog een brief gekregen van BB ofzo?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:28 schreef Nostalgist het volgende:
13:00uur staat in de opdracht....
In de live voorgelezen door Bridgetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hebben ze nog een brief gekregen van BB ofzo?
Waar heb je de opdracht gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |