abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42561627
Nah, laten we de openingspost deze keer enigszins beperkt houden:

Laatste update:

Nah, vandaag dus het "telefonisch consult" om 15:30...
Werd 16:15 aangezien ik het totaal vergeten was, hetgeen me op 10 minuten in de wacht staan kwam te staan.
Weinig nieuws te melden, tja, hij kwam met de uitslag van de scrotum echo, die was goed...
"No shit..."

Anyway, de knobbel onder m'n tepel wilden ze dus toch wel verwijderen, in de eerste plaats omdat hij pijnlijk was en daarnaast ook omdat hij er nu eenmaal niet hoort en ze er nog steeds niet helemaal uit waren wat het nu exact was.

Long story short, ik moest maandag maar langskomen.
Kasta: "Hoelang gaat zo'n operatietje al met al duren dan? Kan ik dinsdag weer gewoon aan het werk?"
Chirurg: "Operatie . Maandag hebben we alleen een gesprek..."
K: Gesprek? Dat hebben we nu toch? .
C: Nee nee, dat kan zomaar niet, je moet eerst op gesprek komen en daarna zetten we je op de wachtlijst voor de operatie...
K: En dan willen jullie maandag eerst nog iets onderzoeken ofzo?
C: Nou nee, het is gewoon een gesprek...
K: .
K: Nofi hoor, maar kan dat niet gewoon telefonisch?
C: Nee, dat kan niet, gesprek, voorschriften, papieren enzo, blabla.
K: Kan dat niet gewoon via fax/mail/post dan?
C: Nee nee, je moet namelijk ook een gesprek hebben over de knobbel en operatie enzo...
K: Dat hebben we nu toch .
C: Nee nee, een ander gesprek als dit...
K: Dat kan dan nu toch ook .
C: Nope, dat moet face to face en daarna plannen we pas een operatie in...
K: .

Naja, toen gaf ik het maar op...
Anyway, volgende week maandag kan ik dus weer een paar uur vrij nemen om "een gesprek" te hebben.
Vervolgens wordt m'n naam op de lijst gezet en zou ik over een weekje of 2 geopereerd worden...

Althans, dat was tot vanavond de planning...
Echter, ten eerste erger ik me dood aan het hele nietszeggende gesprek gebeuren, ten tweede zie ik de noodzaak niet echt aangezien het goedaardig bleek te zijn en ten derde voel ik me de laatste tijd al behoorlijk kut en heb ik dus geen zin om er ook nog eens al het operatiegedoe en een littekeken op m'n borst als bonus bij te krijgen.

Morgen dus even die lieve mensen bellen dat ze de afspraak mogen cancelen...
Kijk ik het vervolgens gewoon even een maandje of 4 aan, mocht de knobbel/pijn niet vanzelf verdwijnen neem ik tegen die tijd wel weer contact op om alsnog die operatie in te plannen.

Meest recente onderzoek:
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:35 schreef kastanova het volgende:
Ok, here we go:

7:45 opstaan, eerst even kijken in dit topic of zich nog hobby-fotografen gemeld hadden, daarna de eerste peuk direct maar even in de hens (onder het motto; als we dan toch bezig zijn met kanker, doe er dan ook maar longkanker bij) om vervolgens ook direct maar ff een bak koffie in te schenken.
Oftewel, relaxed opstaan, Kasta-style .

En tja, hoe fucked up het ook moge klinken, als er dan toch iemand aan m'n ballen gaat zitten, dan toch in ieder geval met stijl, dus trok ik richting de badkamer voor een uitgebreide scheerbeurt.
De baard was ook weer eens aan de beurt, dus die eerst maar even waarna de rest al snel volgde om uiteindelijk te eindigen met m'n keitoffe en -lekkere axe-shampoo voor het geval de aantrekkelijke verpleegster ook weer van de partij zou zijn.

En hop, daar gleed ik alweer in m'n speciaal voor de gelegenheid aangeschafte, nieuwe Björn Borg's .

Geen idee waar ik op het moment van kopen met m'n gedachten zat... Immers, wtf heb je aan een toffe boxer als je je geheel uit dient te kleden voor een scrotum echo. Maar hé, dat mocht de pret niet drukken .

Nah, ik was er helemaal klaar voor, geheel fris en fruitig, gladgeschoren en de zuster zal waarschijnlijk gedacht hebben dat Kerstmis vroeg kwam dit jaar .

Voor de frigide lezeresjes zonder noemenswaardige bedervaring ben ik zelfs nog even zo vriendelijk geweest om aan te wijzen waar het allemaal om draaide .

Hé fuck, 9:36 al terwijl ik 9:45 de afspraak heb, dus hup, nog snel even een blikkie red bull uit de koelkast en racen...
En verrek, ik was nog redelijk op tijd ook .
Ik mocht direct plaatsnemen en na 5 minuten zag ik al iemand de omkleedruimte binnentreden vanuit de echoruimte.
Je zág iemand binnentreden?

Ja inderdaad .
En ik zou dan ook direct even van de gelegenheid gebruik willen maken om dat gerimpelde lijk er op te wijzen dat het toch echt beter voor iedereen is om de deur te sluiten wanneer je je omkleedt.
Nah, elk nadeel hep z'n voordeel; m'n eventuele zenuwingen waren dankzij het uitzicht geheel verdrongen door de kokhalsneigingen .

Nah, oude graftak was weg, dus mijn beurt...
De deur zwaaide open én..... *tromgeroffel* ....de beeldschone verpleegster van de vorige keer stond in de deuropening .
"Meneer Blokhuis, u mag binnenkomen en uw broek en ondergoed uittrekken ."
Ik vergat dankzij haar betoverende stem spontaan dat ik in het ziekenhuis stond, schopte m'n schoenen uit en deed wat ze me opdroeg .

En toen... *KLABENG* Ik ontwaakte uit de droom ( . ), dacht spontaan weer aan het topic en de volgende quote:
[..]

Euuuuuuhm, wat kan me in godsnaam gebeuren als ik het wél doe? .
Willen ze me laten arresteren? .
Nah, qua dwangbuizen bevindt ik me in een gevaarlijke omgeving, maar hé, fuck it .

Dus ik naar binnen: "Ejeuuuh, vreemde vraag misschien, maar m'n moeder heeft vroeger zelf ook in het ziekenhuis gewerkt en is nogal geinteresseerd in het hele gebeuren, dus zou het een probleem zijn als ik een paar fotootjes schiet?"
Tja, de vorige keer werkte het "medische vriendin" verhaal ook, maar aangezien het dit keer toch ietwat lastiger was dan een simpel kopietje leek me het aandoenlijke "M'n moeder" verhaal ietwat doeltreffender .

Whehehe, die blik van dat mens .

Anyway, nee, was geen mogelijkheid . .
Kasta: "Euuuuhm, (damn it, moet toch íets hebben) is het dan mogelijk om een printje of iets dergelijks van de echo te krijgen?"
Tja, printjes deden ze tegenwoordig niet meer aan, maar het was eventueel wél mogelijk om het op cd te krijgen, maar daar waren wel kosten aan verbonden.
Kasta: Whehehe, bij een filmpje van m'n balzak kijk ik niet op een paar centen hoor .

Maar toch, het bleef knagen, dus terwijl ik daar op tafel lag toch nog even subtiel doorgevraagd:
"Leidt het de dokter af? Is dat schadelijk voor de apparatuur dan? etc."
Totdat ze op een gegeven moment niet meer wist wat ze moest zeggen en dus maar reageerde met:
"Vraag het hem anders zelf maar, hij komt er zo aan..."
Okidokie .

Nah, het "normale" verhaal werkte niet, dus besloot ik het nog iets mooier te brengen...
Dus bij binnenkomst van de chirurg:
*handje schudden* (nu kon het nog veilig . )
En weer hetzelfde riedeltje met deze keer een toefje slagroom: "Misschien een vreemde vraag, *puppyoogjes opzet*, maar m'n moeder heeft hier ook altijd op het ziekenhuis gewerkt (heeft ze ook daadwerkelijk, administratie op het lab, maar hé, dat hoeven zij niet te weten .) en aangezien ze altijd alle details wil weten en ik het nooit zo goed en uitgebreid uit kan leggen.... Zou het mogelijk om een paar fotootjes te maken zodat ze het zelf kan zien?"
Chirurg: Euuuuh, ok... .
Kasta: Vette shizzle .
En hop, als een naakt kindje op een warme zomerdag in een pedofielvrije omgeving sprong ik van de tafel af, trippelde naar de kleedruimte om m'n gsm uit de broek te halen, een perplexe verpleegster en chirurg achterlatend.

Hup, vaseline op m'n zak, ik ben er klaar voor .

En de nog steeds lichtelijk verwarde chirurg deed zijn ding...
Na even glijden en paar dingetjes invoeren op de computer ging hij alweer naar de volgende bal...
Waarna de verwarring toch groter bleek te zijn dan ik dacht...
Chirurg: "En dan ga ik nu naar je rechterbal... . Euuuh... Wacht ff... Dat is voor mij rechts... Ik heb je rechterbal net al gehad... Damn it, heb ik het zojuist verkeerd ingevoerd...
Kasta: Nah, geeft niks joh, ik ga toch nergens naartoe .

En hup, daar ging hij alweer...
En ach, als hij er dan toch de tijd voor neemt, dan moet hij ook niet zeuren als ik van de gelegenheid gebruik maak om toch maar weer ff een fotootje te schieten.
Et voilá, de voor onmogelijk gehouden foto .
Aangezien hij zijn handen vol had (whehehehe . ) heb ik niet meer gevraagd of de lamp wat feller kon, maar ach, duidelijk genoeg lijkt me:

Tja, helaas dames (en eventueel heren), maar m'n pik op het internet zetten gaat me toch nog nét iets te ver, dus jullie zullen het met een stukje balzak moeten doen .

Die was dus in ieder geval in de pocket en ach, ik had de cam nu toch al in m'n handen, dus dan kan ik net zo goed nog wat meer leuke plaatjes schieten van de echo zelf.
En zie hier, mijn linkerteelbal in volle glorie .

Nah, idd, vrij saai, dus hup, het ijs was immers toch al gebroken toen hij m'n zak insmeerde: "Hmmmmz, daar valt eigenlijk nog vrij weinig op te zien, zitten er geen geinige snufjes op dat ding?"
Chirurg: "Whehehe, wacht maar ff dan..."
En *ploing*, daar verschenen de leuke kleurtjes al, hetgeen de bloeddoorvoer bleek te zijn .

Nah, toen waren we ook wel uitgespeeld en vroeg ik hem maar ff wat hij er van vond...
En wat antwoorde die droogkloot? "Het zijn behoorlijk mooie ballen"
Dus daar kon ook maar 1 logische reactie op volgen: " I know, ik ben er ook behoorlijk zuinig mee ."
Maar hé, ik was er niet om complimenten te ontvangen over m'n ballen, dus toch nog maar even doorvragen: "Maarreuh, kunt u er al wat over zeggen? Gezwellen? Kwaadaardig?"
Chirurg: Nah, op zich wel... Waarna er een heel riedeltje volgte over voorschriften, begeleiding en dat dergelijke mededelingen door m'n eigen arts gedaan dienden te worden.
Hetgeen ik op mijn beurt weer toucheerde met een riedeltje over werk, druk, deadlines, etc.

Nah, uiteindelijk was hij het wel met me eens dat het nogal nutteloos was om alleen voor 1 verlossend woordje terug te komen maandag dus kwam hij met de schitterende woorden: "U meneer, heeft volledig gezonde teelballen..."

Ah kijk, daar deed ik het voor en hij reikte me een washandje toe om me schoon te maken en te bedekken...
Kasta: "Whehehe, niet nodig, de zuster had me al een complete handdoek gegeven (no shit . ."

Nah, nog even nagebabbeld over de knobbel in m'n borst en uiteindelijk maar besloten om de afspraak van maandag dan maar even te veranderen in een "telefonisch consult"
Babbel ik dan met m'n eigen dokter wel even over hoe we het gaan doen als de knobbel en de bijbehorende pijn er over een tijdje nog zit...

Anyway, ik ben geheel kankervrij en de computer is gefixed, dus nu snel even wat eten naar binnen duwen en dan zal ik het eens op een zuipen zetten .
I was an atheist until I realized I was God
pi_42561731
Anyway, ben morgen een dagje vrij dus ga eens ff een dagje relaxen en dan beslis ik donderdag wel ff wat ik doe...

En ach, als ik dan bel om de afspraak te cancellen en ze zien toch écht wel enig gevaar, dan zullen ze me vast wel om proberen te lullen...
Zo niet, dan kan het dus kennelijk ook wel een paar maandjes wachten totdat ik weer wat beter in m'n vel zit.
pi_42561741
Terug Vind Gezwel
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_42561896
ga nou maar gewoon!
Saartje
pi_42561900
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42561966

mini dick
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_42562027
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Domo-Kun het volgende:
[afbeelding]

mini dick
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_42562366
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef kastanova het volgende:
Anyway, ben morgen een dagje vrij dus ga eens ff een dagje relaxen en dan beslis ik donderdag wel ff wat ik doe...

En ach, als ik dan bel om de afspraak te cancellen en ze zien toch écht wel enig gevaar, dan zullen ze me vast wel om proberen te lullen...
Zo niet, dan kan het dus kennelijk ook wel een paar maandjes wachten totdat ik weer wat beter in m'n vel zit.
Hey Kasta,

Die gesprekken voor een operatie zijn nou eenmaal protocol Ze moeten je de "gevaren" vertellen enzo en dat doen ze nou eenmaal niet over de telefoon. Het is waarschijnlijk een formaliteit, maar wel iets wat ze moeten doen.
Als ik jou was zou ik het doen, maar goed, ik ben jou niet......
Sterkte ermee iig, wat je ook beslist.
A mind with a heart of it's own
pi_42562651
sterke dan maar,. niet leuk zoiets..
pi_42563132
HEb alles gevolgd, succes ermee!
Ik zou het maar gewoon weg laten halen denk ik, nu zit je er midden in.
Straks als je er miss. meer last van krijgt o.i.d moet je weer helemaal overnieuw in die medische molen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 07:12:30 #11
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 08:45:37 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42568120
Ik vind het sowieso al goed van je dan dat je je iig niet door de omstandigheden hebt laten weerhouden het even te laten onderzoeken.
Voor hetzelfde geld zet je de boel dan ook op de negeerstand terwijl dat heel nasty kan zijn.

Die bult zit er over 2 maanden vast ook nog wel en dan kan hij er ook nog wel uit.
Tenzij ze idd natuurlijk echt gevaar of verergerde problemen zien, maar dat vertellen ze je dan idd wel als je af gaat bellen.

Als je af gaat bellen natuurlijk, ik zeg niet dát je gaat afbellen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:40:47 #14
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42568901
gewoon gaan en een mooi verhaal verzinnen hoe je aan dat gruwlijke grote litteken van wel 1of 2 cm op je borst komt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:43:44 #15
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42568965
Toen de cyste werd verwijderd moest ik 2 weken van te voren ook weer langs voor een gesprek. Daar werd me toen verteld hoe zo'n operatie eraan toeging, hoe het geregeld wordt met de verzekeringen, welke invloed de operatie erna op je leven gaat hebben, alsook jouw wensen mbt anesthesie etc...

Wie weet kun je dan vragen of je idd zo'n groot litteken op je borst gaat krijgen als je het weg zou laten halen? Tegenwoordig zijn ze erg goed om dit zo minimaal te maken, dusch...

Maar natuurlijk moet je dit voor jezelf beslissen, snap dat daar nu iig je hoofd niet naar is.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 oktober 2006 @ 09:48:16 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42569063
Dat gesprek vantevoren houdt meestal in dat je een formulier met medische vragen moet invullen (over eerdere operaties, allergieën, medicijngebruik, reacties op narcose en dergelijke). Vaak meten ze ook je bloeddruk en je hartslag en maken ze een hartfilmpje. Dat gaat niet telefonisch Dat formulier is belangrijk voor de anaesthesist. Ook vertellen ze je wat er precies gebeurt, hoe lang je uit de roulatie bent en wat de gang van zaken is bij (dag)opname.

Het zal je dus niet gaan lukken om dit allemaal telefonisch te doen

En verder wens ik je veel sterkte, ik heb je topics gevolgd maar nog niet eerder gereageerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42570528
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef kastanova het volgende:
Een paar maandjes, kasta? Veel te lang joh... Echt niet doen, hoor . Nou weet ik natuurlijk niet waarom je niet lekker in je vel zit, misschien heb je meer aan je hoofd dan dit . Maar helpt uitstel dan? Wordt het dan geen afstel? Je blijft er toch tegen aanhikken, toch? Een soort Zwaard van Damocles, niet?

De kans is inderdaad wel heel groot dat ze je echt maandag willen laten komen; ze zullen je vast omlullen. Dat willen ze niet voor niets. Als chirurg maandag die afspraak met je wilt en de operatie kan binnen twee weken al , dan is er kennelijk toch iets van een urgentie Ik denk dat dat ook terecht is, immers ze weten niet precies wat die knobbel is en bovenal wat die knobbel verder gaat doen. Besef wel als de knobbel groeit dat operatie steeds lastiger wordt en de impact veel groter (nog meer weefsel weg en nog grotere littekens).......Ze zullen het risico van uitstel vast niet nemen.....

Maar ja , kasta, hoe dan ook het is jou beslissing en leven natuurlijk. Het is voor een ander gemakkelijk praten, ik besef dat al te goed.

Maar kasta, het gesprek kun je toch wel aangaan? Wat heb je te verliezen? Jij kan na afloop toch alsnog beslissen of en wanneer je die ingreep aan wilt gaan? De kunt dat het beste in overleg met de chirurg doen.

Nou joh, wederom veel succes met je beslissing. Ik vind het wederom weer goed van je om een vervolg topic te openen. Ik blijf het dus volgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 11-10-2006 11:11:59 ]
pi_42592242
Weet je het al , Kasta?
pi_42594722
waarom ben jij niet op msn?
pi_42602054
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet je het al , Kasta?
Neh... En op zich is het wel een voordeel dat ik zolang twijfel... Hoe langer ik twijfel, des te minder tijd er is om af te bellen...
Dus eigenlijk is het hopen op weer een belachelijk druk en chaotisch weekend zodat ik er helemaal niet meer aan denk en dus wel móet maandag .
pi_42602602
Ik zou gewoon gaan maandag.......kom op hei!
pi_42614341
volgens mij durft ie niet
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:17:19 #23
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42615012
Weet je wat kasta? Dan doen we een deal, Ik een Colposcopie de maandag en jij dan dat gesprekje.
Wie van de 2 er straks beter uit is, zien we erna wel.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_42619969
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef Mukie het volgende:
Ik een Colposcopie
Klinkt als een vakantie eiland, dus niet echt een eerlijke deal .
pi_42620064
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Klinkt als een vakantie eiland, dus niet echt een eerlijke deal .
Is het allerminst kan ik je uit ervaring vertellen. Al kan de voorbereiding als een helse reis worden gezien
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')