Die Dian van nu is in de eerste plaats te lang, ze steekt een kop boven d'r vader uit en bovendien komt ze nogal nep over, zeker vergeleken bij Chris Jolles.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:12 schreef Frey het volgende:
Maar Chris Jolles blijft voor mij de echte Dian![]()
Een van de weinige vijanden van Ludo waar ik geen hekel aan had en die ik zelfs leuk vond.
Nu heb ik wel weer een hekel aan haar
Ze hadden misschien ook een wat oudere actrice moeten kiezen. Natuurlijk klopt er boel niet kwa leeftijd, maar Dian is wel overdreven jong gebleven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Dian van nu is in de eerste plaats te lang, ze steekt een kop boven d'r vader uit en bovendien komt ze nogal nep over, zeker vergeleken bij Chris Jolles.![]()
Hoezo kwam, hoezo komt hij hier dan niet meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haaibaaike is een users die hier ook weleens kwam en op alles in ging en overal op hapte, dit doe jij ook wel een beetje en daar laat je hun dus aan denken
Neem niet alles wat gezegd wordt al te serieus, heel vaak zijn dingen namelijk helemaal niet serieus bedoeld![]()
Geen idee, er zijn wel vaker users die ineens stoppen met posten in een bepaalde rubriek, sommige komen na een hele tijd weer terug, sommigen nooit meer, het is altijd dynamisch op een forumquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo kwam, hoezo komt hij hier dan niet meer![]()
Nu je het daarover hebt, ik vraag me af waar BigMac/El_Maikel is gebleven. Al in geen tijden gezien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn wel vaker users die ineens stoppen met posten in een bepaalde rubriek, sommige komen na een hele tijd weer terug, sommigen nooit meer, het is altijd dynamisch op een forum![]()
Klopt een mooi voorbeeld, beide accounts zijn sowieso inactief, weet nog van hem dat hij een vete had met orginial die daardoor uiteindelijk de topics verlaten heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, ik vraag me af waar BigMac/El_Maikel is gebleven. Al in geen tijden gezien.
BigMac/EL_Maikel/Octaaf_de_b = Carnisfire....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, ik vraag me af waar BigMac/El_Maikel is gebleven. Al in geen tijden gezien.
Aidin of Aiden. Geen l.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
Nee doe mij maar Aiyl
Suzanne: valt afluisteren ook onder de .... conventie?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:29 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/dgs2.PNG]afbeelding][/url]
Nou bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
en zelfde niveau.....daarnaast is 't gewoon algemeen bekend
Pas een maand verkrijgbaar geloof ik, maar wel al voor de zomer aangekondigd volgens mij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef Svensational het volgende:
Het hele eerste seizoen van GTST op DVD, sinds wanneer is dat?
Wat dacht je van "Wat voor diensten waren dat?"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Suzanne: valt afluisteren ook onder de .... conventie?
Van Bronkhorst heel droog: Een standaardprocedure![]()
Ah, dus daarom hebben ze een jonge Dian genomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Caroline de Bruijn is wel een van de weinige vrouwen die knapper werd naarmate haar leeftijd vorderde![]()
Hij zal toch niet als huurmoordenaar ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef Canisfire het volgende:
Nu weer die kamer... Hoe komt Bing aan al dat geld?
Ik had ook wel in die badkuip gewild.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
Die sjors speelt veel beter wanneer ze dichter tot Inge staat als iemand die geil is dus.
huh wat is er met mij ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
BigMac/EL_Maikel/Octaaf_de_b = Carnisfire....
Dat valt wel mee, het gaat nu duidelijk bergafwaarts.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me echt af wat Ludo destijds in Janine zag zeg.
Caroline de Bruijn is wel een van de weinige vrouwen die knapper werd naarmate haar leeftijd vorderde![]()
quote:Geruchten rond nieuwe Stefano kloppen niet!
In een weekblad en op fansites op het internet circuleert de laatste tijd het gerucht dat de serie GTST bezig is met het recasten van de rol van Stefano Sanders. Dit omdat Bas niet terug zou willen keren naar de soap, aldus de verzinners van de roddel. Bas heeft uiteraard nog een goed contact met de makers van de serie en meldde dan ook direct dat dit als grote onzin bestempeld kan worden. Sterker nog; Bas heeft bij zijn vertrek in juni 2005 aangegeven dat hij in de toekomst graag nog eens terug zou keren naar de serie waarin hij zeven seizoenen met veel plezier heeft gespeeld. "Nu is het echter tijd om nieuwe uitdagingen aan te gaan" aldus Bas. Na zijn rentree in het theater dit voorjaar speelt hij nu de extreme rol van aggressieve topvoetballer in "voetbalvrouwen", dat in januari bij Talpa te zien zal zijn. Bas Muijs
Nou zeg en je hoort het Bartelhoven we zijn gewaarschuwtquote:Canisfire schreef:
Lieve Haaibaaike Zo als jij misschien wel weet is er op het fok! forum ook een gtst slowchat maar helaas zitten wij een beetje in een te kort aan leuke gezellige users zo als jij nu vraag ik me dus af of jij misschien eens bij ons zou kunnen mee posten ik heb namelijk gehoort dat jij ook wel graag naar gtst kijkt.
Met vriendelijke groeten
Canisfire..
Wil jij en Heer van Bartelhoven ophouden met roddelen over mij in het GTST forum !
IK kijk al geen half jaar naar GTST..
Doei, waag eens over mij te roddelen !!
Groeten..
Is hij toevallig niet weggepestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn wel vaker users die ineens stoppen met posten in een bepaalde rubriek, sommige komen na een hele tijd weer terug, sommigen nooit meer, het is altijd dynamisch op een forum![]()
Zij wanneer leer je het nou Haaibaaike is een vrouwelijke userquote:
Dit was alles wat ik had. Ik vond dit een van de beste verhaallijnen. Er ging ook een boel aan vooraf natuurlijk, met Wassenaar enzo. Hoe hij een autobom plaatste, waardoor Daniëls vriendin Evelien overleed en Daniël die wraak wilde nemen. Toen struikelde Wassenaar over de krijtjes van Guusje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:00 schreef fresta het volgende:
jammer dat de filmpjes zijn afgelopen, vond het wel leuk
1. Ludo zag de gelijkenis met Sofia in Janine... daaromquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me echt af wat Ludo destijds in Janine zag zeg.
Niet voor zover ik weet en ik snap ook niet waarom ze denkt dat we over haar roddelen, want dat was het helemaal niet.quote:
Zoals Suzanne en Janine op het einde van dat derde filmpje op de bank zaten, zo ergelijk irritant tuttigquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Ludo zag de gelijkenis met Sofia in Janine... daarom
2. Caroline mag er wel mooier uitzien, maar voregah had ze ene glad huidje.. nu zie veel rimpels
Volgens mij is ze toen gaan uithuilen bij Pappaquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel ben ik benieuwd hoe Dian erop reageerde dat haar plannetje mislukt was....weet jij dat misschien Frey?
uit een pm.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet en ik snap ook niet waarom ze denkt dat we over haar roddelen, want dat was het helemaal niet.
@Canisfire: uit welk topic kwam dat gequote stuk van haar eigenlijk?
Ja wat ik zo raar vond dat was die overgang Suzanne wordt betrapt met dat briefje door bronkhorst.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals Suzanne en Janine op het einde van dat derde filmpje op de bank zaten, zo ergelijk irritant tuttig![]()
Wel ben ik benieuwd hoe Dian erop reageerde dat haar plannetje mislukt was....weet jij dat misschien Frey?
beetje aso, vind je niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
uit een pm.
Moet jij zeggenquote:
ik ben niet zo achterbaks om priveberichten te posten (tenzij nietszeggend of incrowd ofzo),quote:
De rest had ik niet. Ik had toen net een videorecorder en ik drukte toen maar wat in enzo. Ik nam gewoon wat op. Er staan dan ook een boel onvolledige scènes op die band, soms zelfs maar een paar seconden ofzo. Daarom zie je het beeld soms ook ineens overgaan. Ik heb het zo goed mogelijk proberen te monteren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja wat ik zo raar vond dat was die overgang Suzanne wordt betrapt met dat briefje door bronkhorst.
En opeens de volgende scene zie je die janksmoel bij Janine op de bank zitten.
Hoezo nou weer dit is toch ook niets zeggend ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben niet zo achterbaks om priveberichten te posten (tenzij nietszeggend of incrowd ofzo),
je bent echt weer kinderachtig bezig de laatste tijd.... jammer hoor
Nouwja bedanktquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:31 schreef Frey het volgende:
[..]
De rest had ik niet. Ik had toen net een videorecorder en ik drukte toen maar wat in enzo. Ik nam gewoon wat op. Er staan dan ook een boel onvolledige scènes op die band, soms zelfs maar een paar seconden ofzo. Daarom zie je het beeld soms ook ineens overgaan. Ik heb het zo goed mogelijk proberen te monteren.
toch niet alles hoeft vast te staan in regels? er zijn ook ongeschreven regels en daarnaast is FOK! een volwassen forum waarbij men er vanuit gaat de users de grenzen zelf wel kennen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:32 schreef Canisfire het volgende:
Er staat trouwens nergens dat je niet een pm op het forum mag posten geloof ik.
Ja ik weet het niet zeker heb de regels nog niet doorgenomen.
en achja dat met Octaaf Is een beetje uit de hand gelopen inderdaad hij was niet meer zo leuk als afgelopen zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |