abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:22:27 #226
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42654603
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
En sinds wanneer zijn Anita en Charlie zulke goeie vrienden? Onlogisch koppel.
al sinds Anita terug is....
en Aukje-Charlie hoorde ooit wel redelijk bij die groep (werkte ze niet samen met Roos in een kapsalon??), Lieke-Charlie had wat minder met de rest omdat die vooral vol van zichzelf is...
  Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:37:01 #227
42184 crew  DaMart
pi_42655092
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Otmed het volgende:
Woei, zou een goed verhaal zijn! Nu nog hopen dat het echt zo is!
Ja, ik zou schrijver bij GTST moeten worden, denk ik.
pi_42660041
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Otmed het volgende:
Woei, zou een goed verhaal zijn! Nu nog hopen dat het echt zo is!
Een ding van het verhaal staat me tegen en dat is dat Janine van alles weet, dat lijkt me sterk, ook omdat Nina er niks van af weet, Janine zou het haar wel moeten vertellen.
Een heer met stijl
pi_42660209
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin af aan (of moet ik zeggen: vanaf het einde af aan) al gezegd dat Ludo niet dood is. En daar blijf ik bij. Het was wel heel toevallig dat de arts een bekende was, de kist gesloten en er niemand bij de crematie mocht zijn. Bovendien wil Janine natuurlijk niet dat Dian de leiding krijgt, want die moet ze weer terug kunnen geven aan Ludo natuurlijk.

Ludo is na de aanslag namelijk succesvol geopereerd. Omdat hij bang was dat Vito of zijn mannen misschien wel eens achter de aanslag zou kunnen zitten, heeft hij zijn vriend de dokter gevraagd hem dood te verklaren. Janine weet hiervan, en die speelt de weduwe Dat kan ze nooit, daar is Janine veel te 'eerlijk' voor. Ludo is gevlucht, maar vreesde voor het leven van Nick. Immers, wie zegt dat als Vito erachter zit, hij ook niet achter Nick aan gaat? Daarom heeft hij Nick ontvoerd en zitten ze samen ondergedoken in het buitenland.

Pas als de dader gepakt is, zullen ze terugkeren. Ludo heeft Nick nu een brief naar Charlie laten sturen. Mogelijk om zijn kleinkind te beschermen, want als Charlie Nick blijft zoeken, of in ieder geval laten zoeken, dan lopen zij en kind misschien ook wel gevaar. Ook kan Nick nu gewoon wegblijven zolang het nodig is. En hoeft hij niet terug te gaan naar Meerdijk. Dit verkleint het gevaar dat Nick zich verspreekt en meer mensen door krijgen dat Ludo nog leeft.
voor de rest zou het best kunen,vooral dat opereren en doodverklarenis heel er GTST
Tomatensoep is roder dan groentensoep
pi_42660282
Haha nee echt niet hoor.
Lieve zat er gister op te hamen dat Nick niet terug komt en dat Charlie alleen een kind moet opvoeden en dan opeens die brief tussen de post ? Yeah right
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42660441
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Haha nee echt niet hoor.
Lieve zat er gister op te hamen dat Nick niet terug komt en dat Charlie alleen een kind moet opvoeden en dan opeens die brief tussen de post ? Yeah right
Als die Lieve eenmaal ontmaskerd is, heeft Charlie natuurlijk weer een trauma opgenomen waardoor ze opnieuw een seizoen of 4 alle medelijden van de wereld mag verwachten
Een heer met stijl
pi_42660590
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als die Lieve eenmaal ontmaskerd is, heeft Charlie natuurlijk weer een trauma opgenomen waardoor ze opnieuw een seizoen of 4 alle medelijden van de wereld mag verwachten
Is te verwachten ja en wie denkt er dan aan die arme Rosa?
Ik vind het trouwens wel leuk dat Rosa nu een echte rol heeft binnen deze verhaalijn.
Al had ik der natuurlijk het liefst nog met Ludo samen gezien maarja. Als ze de nieuwe Harmsen van de serie wordt (Dan wel op haar eigen manier) Dan lijkt me dat hardstikke leuk.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42660873
Over Harmsen gesproken, Wik Jongsma hebben ze opgegeven. Z'n kanker is in zo'n vergevorderd stadium dat ze de hoop hebben opgegeven... Triest hoor.
Back in business.
pi_42660977
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
Over Harmsen gesproken, Wik Jongsma hebben ze opgegeven. Z'n kanker is in zo'n vergevorderd stadium dat ze de hoop hebben opgegeven... Triest hoor.
Zeker triest en dat nadat hij het twee keet heeft overwonnen. Of was het een keer?
Achteraf wel moedig dat hij in de serie ook een kanker patient durfte te spelen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42661496
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
Deksels daar ben ik wel even stil van...
Een heer met stijl
pi_42661705
Lieve is echt een Belgische! Ze ging staan afluisteren achter een glazen deur.....
pi_42662203
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Haaibaaike is echt inteligent vergeleken bij jou

En die verrasing die Bing voor Sjors heeft zou dat niet gewoon.... we all know who zijn?
Wie is Haaibaaike, en trouwens ik ben wel intelligent !

In ieder geval intelligenter dan jij
pi_42662269
Denk aan de poll op pagina 3!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_42662354
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ooh ik maak een spelfout nou nou.
Gast ga buiten spelen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42662376
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Haaibaaike is een users die hier ook weleens kwam en op alles in ging en overal op hapte, dit doe jij ook wel een beetje en daar laat je hun dus aan denken
Neem niet alles wat gezegd wordt al te serieus, heel vaak zijn dingen namelijk helemaal niet serieus bedoeld
Een heer met stijl
pi_42662434
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:30 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ooh ik maak een spelfout nou nou.
Gast ga buiten spelen
Ooh ik weet toevallig iets niet dus moet je me maar voor een domme vent uitmaken

En ik blijf lekker binnen als je het niet erg vind, kortom ga zelf maar naar buiten toe
pi_42663117
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een ding van het verhaal staat me tegen en dat is dat Janine van alles weet, dat lijkt me sterk, ook omdat Nina er niks van af weet, Janine zou het haar wel moeten vertellen.
Tsja dat van Janine is ook een beetje vreemd idd. Maar ja, het is gtst, het zou zomaar kunnen he? Dat zou voor de verandering eens niet voorspelbaar zijn!
tvp!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:27:37 #243
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_42663618
Deel 1 staat verderop

Uit de oude doos gehaald en aan elkaar geplakt. Daardoor wel slechtere kwaliteit, maar ook een langer filmpje dat minder plaats inneemt

[ Bericht 28% gewijzigd door Frey op 15-10-2006 00:12:09 ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_42663751
Toch vind ik onze knuffel marokaan Ayie of hoe je dat ook schrijft toffer dan Brinkhorst.

En Suzanne huilebalk wat een vreselijk personage was dat
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42663846
Wat was Dian toch duivelsslecht toen, wel grappig dat sommige gevolgen nu nog doorwerken, namelijk haar haat-liefde verhouding met Jef en de moeizame band die ze met Ludo had.
Een heer met stijl
pi_42663858
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 02:35 schreef Canisfire het volgende:
Toch vind ik onze knuffel marokaan Ayie of hoe je dat ook schrijft toffer dan Brinkhorst.

En Suzanne huilebalk wat een vreselijk personage was dat
Pardon? Van Bronckhorst. Inspecteur van Bronckhorst en hij was echt legendarisch
Een heer met stijl
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:55:50 #247
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_42663948
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 02:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Pardon? Van Bronckhorst. Inspecteur van Bronckhorst en hij was echt legendarisch
Ger Smit
En die stem alleen al
pi_42664015
Nee doe mij maar Aiyl
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 03:04:56 #249
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_42664042
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
Nee doe mij maar Aiyl
Nee man, grote smurf was veel beter
En hij deed ook stemmen in de fabeltjeskrant. Verder ook nog in een boel tekenfilms
pi_42664060
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Nee man, grote smurf was veel beter
En hij deed ook stemmen in de fabeltjeskrant. Verder ook nog in een boel tekenfilms
Nou wouw
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')