al sinds Anita terug is....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
En sinds wanneer zijn Anita en Charlie zulke goeie vrienden? Onlogisch koppel.
Ja, ik zou schrijver bij GTST moeten worden, denk ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Otmed het volgende:
Woei, zou een goed verhaal zijn!Nu nog hopen dat het echt zo is!
Een ding van het verhaal staat me tegen en dat is dat Janine van alles weet, dat lijkt me sterk, ook omdat Nina er niks van af weet, Janine zou het haar wel moeten vertellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Otmed het volgende:
Woei, zou een goed verhaal zijn!Nu nog hopen dat het echt zo is!
voor de rest zou het best kunen,vooral dat opereren en doodverklarenis heel er GTSTquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin af aan (of moet ik zeggen: vanaf het einde af aan) al gezegd dat Ludo niet dood is. En daar blijf ik bij. Het was wel heel toevallig dat de arts een bekende was, de kist gesloten en er niemand bij de crematie mocht zijn. Bovendien wil Janine natuurlijk niet dat Dian de leiding krijgt, want die moet ze weer terug kunnen geven aan Ludo natuurlijk.
Ludo is na de aanslag namelijk succesvol geopereerd. Omdat hij bang was dat Vito of zijn mannen misschien wel eens achter de aanslag zou kunnen zitten, heeft hij zijn vriend de dokter gevraagd hem dood te verklaren. Janine weet hiervan, en die speelt de weduwe Dat kan ze nooit, daar is Janine veel te 'eerlijk' voor. Ludo is gevlucht, maar vreesde voor het leven van Nick. Immers, wie zegt dat als Vito erachter zit, hij ook niet achter Nick aan gaat? Daarom heeft hij Nick ontvoerd en zitten ze samen ondergedoken in het buitenland.
Pas als de dader gepakt is, zullen ze terugkeren. Ludo heeft Nick nu een brief naar Charlie laten sturen. Mogelijk om zijn kleinkind te beschermen, want als Charlie Nick blijft zoeken, of in ieder geval laten zoeken, dan lopen zij en kind misschien ook wel gevaar. Ook kan Nick nu gewoon wegblijven zolang het nodig is. En hoeft hij niet terug te gaan naar Meerdijk. Dit verkleint het gevaar dat Nick zich verspreekt en meer mensen door krijgen dat Ludo nog leeft.
Als die Lieve eenmaal ontmaskerd is, heeft Charlie natuurlijk weer een trauma opgenomen waardoor ze opnieuw een seizoen of 4 alle medelijden van de wereld mag verwachtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Haha nee echt niet hoor.
Lieve zat er gister op te hamen dat Nick niet terug komt en dat Charlie alleen een kind moet opvoeden en dan opeens die brief tussen de post ? Yeah right
Is te verwachten ja en wie denkt er dan aan die arme Rosa?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als die Lieve eenmaal ontmaskerd is, heeft Charlie natuurlijk weer een trauma opgenomen waardoor ze opnieuw een seizoen of 4 alle medelijden van de wereld mag verwachten![]()
Zeker triest en dat nadat hij het twee keet heeft overwonnen. Of was het een keer?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
Over Harmsen gesproken, Wik Jongsma hebben ze opgegeven. Z'n kanker is in zo'n vergevorderd stadium dat ze de hoop hebben opgegeven... Triest hoor.
Deksels daar ben ik wel even stil van...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
Over Harmsen gesproken, Wik Jongsma hebben ze opgegeven. Z'n kanker is in zo'n vergevorderd stadium dat ze de hoop hebben opgegeven... Triest hoor.
Wie is Haaibaaike, en trouwens ik ben wel intelligent !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haaibaaike is echt inteligent vergeleken bij jou![]()
En die verrasing die Bing voor Sjors heeft zou dat niet gewoon.... we all know who zijn?
Ooh ik maak een spelfout nou nou.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wie is Haaibaaike, en trouwens ik ben wel intelligent !
In ieder geval intelligenter dan jij![]()
Haaibaaike is een users die hier ook weleens kwam en op alles in ging en overal op hapte, dit doe jij ook wel een beetje en daar laat je hun dus aan denkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wie is Haaibaaike, en trouwens ik ben wel intelligent !
In ieder geval intelligenter dan jij![]()
Ooh ik weet toevallig iets niet dus moet je me maar voor een domme vent uitmakenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh ik maak een spelfout nou nou.
Gast ga buiten spelen![]()
Tsja dat van Janine is ook een beetje vreemd idd. Maar ja, het is gtst, het zou zomaar kunnen he? Dat zou voor de verandering eens niet voorspelbaar zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een ding van het verhaal staat me tegen en dat is dat Janine van alles weet, dat lijkt me sterk, ook omdat Nina er niks van af weet, Janine zou het haar wel moeten vertellen.
Pardon? Van Bronckhorst. Inspecteur van Bronckhorst en hij was echt legendarischquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:35 schreef Canisfire het volgende:
Toch vind ik onze knuffel marokaan Ayie of hoe je dat ook schrijft toffer dan Brinkhorst.
En Suzanne huilebalk wat een vreselijk personage was dat![]()
Ger Smitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Pardon? Van Bronckhorst. Inspecteur van Bronckhorst en hij was echt legendarisch![]()
Nee man, grote smurf was veel beterquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
Nee doe mij maar Aiyl
Nou wouwquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee man, grote smurf was veel beter![]()
En hij deed ook stemmen in de fabeltjeskrant. Verder ook nog in een boel tekenfilms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |