abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42934538
ik zit nu op een punt waar ik de elementals(lvl25) aan ga kunnen, de entiteiten die ik ben tegengekomen (lvl 49) ontloop ik liever nog even...

degene die ik tegenkwam leverde maar 4 LP op.... dan versla ik toch liever 4 "normale" wezens... ok, ik heb 4 characters met dubbel lp en 1 met dubble exp, maar toch...
elk oordeel heeft z'n nadeel
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:22:49 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42960514
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja die kun je beter even mijden totdat je een beetje hoog level hebt. Ze leveren lekkere punten op en LP, helemaal als je items hebt die dubbele LP en EXP geven
Ik moet nog zoveel doen..... ben even gestopt na 25 uur FF,...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na Splinter Cell ga ik weer verder met FF
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:16:03 #203
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42972183
had ik net voor mijn gehele party dure mirror mail armour gekocht

hebben die dingen als bijwerking Reflect

Is dus mooi kut, nou kon ik ze niet meer healen met spells

En ik had al gesaved ,volgende x maar beter uitkijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42973333
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:

SPOILER
Bij de "Mirror" in Mirror mail armour was mij wel een lampje gaan branden om maar even de stats op dat ding te bekijken.
pi_42974000
quote:

En ik had al gesaved ,volgende x maar beter uitkijken [/spoiler]
Ik had er "gelukkig" maar eentje gekocht....

al ben ik wel een ander item tegengekomen wat de reflectbijwerking leek te kunnen opheffen... het item was alleen duurder dan de armour, dus heb ik het maar niet uitgeprobeerd...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:57:44 #206
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_42981719
Ik zoek nog de losse PS One versie van Final Fantasy VI.
Verder zoek ik nog de niet-platinum versie van X-2.

Weet iemand of deze nog ergens te bestellen zijn, nieuw in seal?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:45:35 #207
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_42986902
quote:

whahahahahaa

Dat is minder.... heb het zelf nooit zo op reflect!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:40:11 #208
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42988565
EEJ bedankt voor de support man
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42988918
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef Ixnay het volgende:

ebay? check ook items uit Engeland of als je NTSC kan afspelen, de VS.

hier bijv. x-2 (staat niet bij of 'ie geseald is.)
klik
pi_42988980
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

whahahahahaa

Dat is minder.... heb het zelf nooit zo op reflect!
ben ik ook geen fan van, vaak cure je de tegenstander er mee met zijn eigen magic
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:10:11 #211
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42991034
hmzzz wat kan ik gebruiken bij een vijand die zowel Protect als Regen heeft

ik kan hem niet eens raken
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42991067
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmzzz wat kan ik gebruiken bij een vijand die zowel Protect als Regen heeft [afbeelding]

ik kan hem niet eens raken
Gewoon dispell op hem gooien.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:18:51 #213
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42991228
Owja natuurlijk ,stom van me . ..........even kijken of ik dat wel op mijn license board heb staan
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 08:14:25 #214
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43004395
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Owja natuurlijk ,stom van me . ..........even kijken of ik dat wel op mijn license board heb staan
Disspel inderdaad,... of silence,... of gooi reflect op hem..... misschien cured hij jou wel dan

Vanavond FFXII weer oppakken
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:34:25 #215
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_43007936
IGN's slot woord in de FF12 review..
quote:
Final Fantasy XII is a fantastic RPG. It blows all of its PS2 competition this year right out of the water and is among the all time elite role-players ever made for the system. Kingdom Hearts, Devil Summoner, Xenosaga III, Tales of the Abyss... none of them are on the same level as Square Enix's bold and riveting move in a new direction. Whether you're a fan of the genre or not, FF12 most certainly deserves a special spot on your PS2 game shelf... put it in the front.
Toch leuk om te lezen dat de mensen die er "verstand" van hebben het ook met ons eens zijn
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_43009777
Nou ja, ik ben het vaak niet echt eens met IGN, maar het zal in dit geval best kloppen.

Ik vermaak me nu nog prima met Kingdom Hearts 2, het begin was een beetje saai, en hij haalt het wat verhaal en sfeer betreft tot nu toe niet bij het eerste deel, maar het blijft een topgame.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:36:44 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43010528
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:34 schreef Diablos79 het volgende:
IGN's slot woord in de FF12 review..
[..]

Toch leuk om te lezen dat de mensen die er "verstand" van hebben het ook met ons eens zijn
Zo mee eens
pi_43019837
zoo... het land is weer gered! nu eerst maar even wat anders doen, en over een weekje ofzo maar eens kijken of er nog leuke sidequests zijn....
SPOILER
  zondag 29 oktober 2006 @ 00:08:48 #219
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43023357
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 08:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Disspel inderdaad,... of silence,... of gooi reflect op hem..... misschien cured hij jou wel dan

Vanavond FFXII weer oppakken
heb uiteindelijk disspel en silence niet hoeven te gebruiken

heb gewoon met bruut geweld de 3 magic barriers om hem heen gesloopt , daarna was het piece of kaakie

@desub
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43025579
SPOILER
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:19:37 #221
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43033457
Ik heb eens wat filmpjes gezocht van de battles van FFXII.
Maar ik twijfel toch eigenlijk wel aan dat nieuwe systeem. Het gaat allemaal zo snel met die gambits, je volgt gewoon niet meer wat er allemaal gebeurt. Heb je er nog wel nog overzicht over?
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:27:35 #222
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43033719
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb eens wat filmpjes gezocht van de battles van FFXII.
Maar ik twijfel toch eigenlijk wel aan dat nieuwe systeem. Het gaat allemaal zo snel met die gambits, je volgt gewoon niet meer wat er allemaal gebeurt. Heb je er nog wel nog overzicht over?
10x beter dan in FFX-2 zeg ik je..... zelf game ik,... mijn party gamed op gambits die ik ook nog eens zelf ingesteld heb... nee volledig overzicht. Misschien hier en daar in de war door een camera positie maar komt niet veel voor.

Ik loop rustig realtime op een vijand af en alle 3 attacken we..... in principe een turn voorsprong dan... daarna voor de kill
pi_43033846
ik moest er in het begin ook heel erg aan wennen, en het leek me ook niets. je overzicht is een wel stuk minder, maar er zitten ook positieve kanten aan, het speelt een stuk vlotter zonder telkens zo'n battlescreen tussendoor.
het mindere overzicht is ook niet zo'n probleem, als je genoeg gambits hebt, kun je een hoop acties automatisch laten plaatsvinden (curen, status ailments verwijderen enz).

mijn conclusie: het is er zeker niet slechter op geworden.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:14:08 #224
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43037048
Wat voorbeelden:

1. Stel een party-member heeft een bepaalde status ailment, bijvoorbeeld Darkness. En je vecht tegen een baas die nog maar 10 HP over heeft, dan ga je normaal geen Eye Drops meer gebruiken. Die Gambit is zo ingesteld dat er automatisch Eye Drops gebruikt wordt als er iemand Darkness heeft. In dit geval werkt die gambit dus niet zoals je het normaal zou willen.

2. Stel dat een Fighter, die normaal hoofdzakelijk attackt, Silence heeft, dan maakt jou dat niks uit, want hij gebruikt toch geen spreuken. Toch ben je dan een Echo Screen kwijt, omdat dat zo is ingesteld in je gambit, als een allie silence heeft > use Echo Screen.

Maar aangezien ik het nog niet gespeeld heb en tot februari/maart 2007 afwacht, kan ik er nog niet goed over oordelen.
Jullie zijn er ook tevreden over, dus het zal wel een goed systeem zijn.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:28:41 #225
145074 Diablos79
pi_43037405
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Ixnay het volgende:
Wat voorbeelden:

1. Stel een party-member heeft een bepaalde status ailment, bijvoorbeeld Darkness. En je vecht tegen een baas die nog maar 10 HP over heeft, dan ga je normaal geen Eye Drops meer gebruiken. Die Gambit is zo ingesteld dat er automatisch Eye Drops gebruikt wordt als er iemand Darkness heeft. In dit geval werkt die gambit dus niet zoals je het normaal zou willen.

2. Stel dat een Fighter, die normaal hoofdzakelijk attackt, Silence heeft, dan maakt jou dat niks uit, want hij gebruikt toch geen spreuken. Toch ben je dan een Echo Screen kwijt, omdat dat zo is ingesteld in je gambit, als een allie silence heeft > use Echo Screen.

Maar aangezien ik het nog niet gespeeld heb en tot februari/maart 2007 afwacht, kan ik er nog niet goed over oordelen.
Zo werkt het niet helemaal, je stelt namelijk ook de volgorde in
Je kan instellen dat hij eerst zwakke vijanden moeten aanvallen voordat hij moet helen. Dus in jouw voorbeeld van een eindbaas met nog maar 10HP en jij de status blind hebt. Als je dan gewoon hebt ingestelt dat hij zwakke vijanden eerst moet aanvallen dan gebeurd dat gewoon en gaat hij niet je blind helen. Als je ze goed instelt werken ze perfect. En als je toch iets moet doen wat je niet met de gambits hebt ingestelt kun je altijd zelf de controle over nemen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:46:21 #226
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43037887
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Ixnay het volgende:
Wat voorbeelden:

Waarom niet,... ook na de eindbaas moet je van darkness af toch?

Ik heb soms echt de cura van mijn vechters nodig.... magicians of niet.

Je treedt best in details,... weet je zeker dat je het nog niet gegamed hebt
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:13:02 #227
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43040325
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]
Ik heb 8 delen van Final Fantasy gespeeld, de meesten uitgespeeld. Ik ken de reeks wel.

Ik moet alleen ooit nog eens Kefka verslaan, dan tel je pas mee...
pi_43048302
en je kunt ze natuurlijk ten alle tijde uitzetten in het battlemenu

'kheb er pas 6 gespeeld... ben bij 7 begonnen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:17:08 #229
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43052700
Komt deze maand nou FF7 Dirge of Cerberus uit?
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:45:07 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43053601
Weer wat uurtjes FFXII gedaan
SPOILER
pi_43055473
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef Ixnay het volgende:

nedgame voor x-2 ?
weet alleen niet of het de platinum is aangezien er heel sneaky "afbeelding kan afwijken" bij het plaatje staat
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  maandag 30 oktober 2006 @ 05:02:45 #232
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43057307
zo hehe eindelijk, net in 4,5 uur tijd heel Giruvegan uitgekamd

Save Points waren maar dun gezaaid daar , maar het heeft me wel 150.000 Gil opgeleverd
SPOILER
Zit nu op 53 uur , Gehele party op level 44

Dan ga ik nu genieten van een verdiende nachtrust
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43058655
53 uur en hele party op lvl 44? Da's vrij snel. Heb zelf ± 40 uur op de teller staan en de hele groep is lvl 32. Moet wel zeggen dat ik nogal wat tijd heb verkloot met die Hunts, heeft even geduurd voordat ik in de gaten kreeg hoe het zat met de regen in Giza Plains.
SPOILER
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:17:08 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43059472
Ik lees allemaal dingen waar ik nog niet eens mee begonnen ben..... het is zo goed
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:37:23 #235
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43059830
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:30 schreef NutKees het volgende:
53 uur en hele party op lvl 44? Da's vrij snel. Heb zelf ± 40 uur op de teller staan en de hele groep is lvl 32. Moet wel zeggen dat ik nogal wat tijd heb verkloot met die Hunts, heeft even geduurd voordat ik in de gaten kreeg hoe het zat met de regen in Giza Plains.
SPOILER
Valt toch nog wel mee?

levellen & levellen

Ik heb ooit eens 5 maanden lang vastgezeten bij Seymour op Mt. Gagazet in FF-X,
omdat ik zwaar under-leveld was

dat gebeurt me dus nooooit meer
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43060162
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Valt toch nog wel mee?

levellen & levellen

Ik heb ooit eens 5 maanden lang vastgezeten bij Seymour op Mt. Gagazet in FF-X,
omdat ik zwaar under-leveld was

dat gebeurt me dus nooooit meer
Ik ben inderdaad redelijk veel aan het levelen. Misschien een beetje TEveel:
SPOILER
...en daarmee heb ik tot nu toe alles gehaald zonder veel moeite - behalve die ene hunt dan. Ik ga ook niet verder in het verhaal voordat ik zeker weet dat een gebied me geen problemen oplevert.
pi_43060444
SPOILER
toch is het geen slecht idee om redelijk snel die hunts te gaan doen, anders worden ze veel te gemakkelijk. Ik heb op een bepaald punt gezegd, eerst alle hunts tot lvl 5 en dan pas verder. Eigenlijk hoefde ik nooit echt te levellen, wel een paar keer naar een gebied gewandeld in plaats van een teleport te gebruiken.
  maandag 30 oktober 2006 @ 11:02:50 #238
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43060463
Ik ben nog geen 1 keer dood gegaan bij een boss battle , maar het was wel een paar keer net aan

Wat dat betreft vond ik de bosses in FF-X een stuk pittiger

Wat desub zegt, gewoon lopen , daarmee krijg je genoeg XP & LP .

Doe zoals mij , van Golmore naar Archades bijvoorbeeld

Mijn license grid begint trouwens al behoorlijk vol te raken

[ Bericht 9% gewijzigd door Deacon_Tigra op 30-10-2006 11:07:58 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43065710
weet iemand hoe ik weer in de barheim passage kom? ik moet er een monster hunten, maar de ingang zit geblokkeerd. volgens de kaart moet er een teleport zijn, maar hij staat niet in mijn lijstje dus teleporten gaat niet.
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:34:11 #240
145074 Diablos79
pi_43066279
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef desub het volgende:
weet iemand hoe ik weer in de barheim passage kom? ik moet er een monster hunten, maar de ingang zit geblokkeerd. volgens de kaart moet er een teleport zijn, maar hij staat niet in mijn lijstje dus teleporten gaat niet.
Je kan erin vanuit de Dalmasca Eastersand.. Je moet wel eerst de Barheim Key hebben om erin te komen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:42:10 #241
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_43068546
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_43077264
Ik zie het topic nu pas. Hoe is het mogelijk dat iedereen hem al heeft? Ik heb hem gepreorderd bij VGP en ik heb nog geen verzendbevestiging gehad. Is er iets fout gegaan?
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:54:46 #243
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_43077640
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie het topic nu pas. Hoe is het mogelijk dat iedereen hem al heeft? Ik heb hem gepreorderd bij VGP en ik heb nog geen verzendbevestiging gehad. Is er iets fout gegaan?
Niet echt,.... De meeste gamen de torrent.... maar de meeste hebben wel nog netjes de US versie besteld. Hij moet nog uitkomen.
pi_43078018
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Niet echt,.... De meeste gamen de torrent.... maar de meeste hebben wel nog netjes de US versie besteld. Hij moet nog uitkomen.
Als ik dit had geweten had ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan denk ik. Hij zal er volgende week wel zijn. Nog even geduld dus.

En ik moet dat gamesnieuws weer meer gaan volgen. Ik mis alles .
pi_43078360
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je kan erin vanuit de Dalmasca Eastersand.. Je moet wel eerst de Barheim Key hebben om erin te komen.
ik vermoedde al zoiets... ga ik die dan maar zoeken....
pi_43078392
officiele us release is morgen geloof ik
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:12:55 #247
145074 Diablos79
pi_43078479
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:10 schreef desub het volgende:

[..]

ik vermoedde al zoiets... ga ik die dan maar zoeken....
Dat zou ik even opzoeken in een FAQ.. Je moet nogal wat moeite doen om de key te krijgen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:20:01 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43084939
Gelukkig gaan er geen FF-delen op dat Wii prul uitkomen.
Heb laatst die "controller" in m'n handen gehad, maar ik zie mezelf daarmee niet bepaald een FF mee gamen.
pi_43087162
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef Ixnay het volgende:
Gelukkig gaan er geen FF-delen op dat Wii prul uitkomen.
Heb laatst die "controller" in m'n handen gehad, maar ik zie mezelf daarmee niet bepaald een FF mee gamen.
Die zijn allang aangekondigd. Dat er nou nog steeds mensen denken dat je bij elk spel moet gaan zwaaien met die controller.
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:17:58 #250
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43087388
Ik vond het een lame controller. Met of zonder gezwaai.

En ik had het over echte FF delen, Chrystal Chronicles is anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')