Ik moet nog zoveel doen..... ben even gestopt na 25 uur FF,...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja die kun je beter even mijden totdat je een beetje hoog level hebt. Ze leveren lekkere punten op en LP, helemaal als je items hebt die dubbele LP en EXP geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na Splinter Cell ga ik weer verder met FF
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
had ik net voor mijn gehele party dure mirror mail armour gekocht
hebben die dingen als bijwerking Reflect![]()
Is dus mooi kut, nou kon ik ze niet meer healen met spells![]()
En ik had al gesaved,volgende x maar beter uitkijken
Bij de "Mirror" in Mirror mail armour was mij wel een lampje gaan branden om maar even de stats op dat ding te bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er "gelukkig" maar eentje gekocht....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[/spoiler]
whahahahahaaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ebay? check ook items uit Engeland of als je NTSC kan afspelen, de VS.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef Ixnay het volgende:
Ik zoek nog de losse PS One versie van Final Fantasy VI.
Verder zoek ik nog de niet-platinum versie van X-2.
Weet iemand of deze nog ergens te bestellen zijn, nieuw in seal?
ben ik ook geen fan van, vaak cure je de tegenstander er mee met zijn eigen magicquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaa![]()
Dat is minder.... heb het zelf nooit zo op reflect!
Gewoon dispell op hem gooien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmzzz wat kan ik gebruiken bij een vijand die zowel Protect als Regen heeft [afbeelding]
ik kan hem niet eens raken![]()
Disspel inderdaad,... of silence,... of gooi reflect op hem..... misschien cured hij jou wel danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Owja natuurlijk ,stom van me ...........even kijken of ik dat wel op mijn license board heb staan
![]()
Toch leuk om te lezen dat de mensen die er "verstand" van hebben het ook met ons eens zijnquote:Final Fantasy XII is a fantastic RPG. It blows all of its PS2 competition this year right out of the water and is among the all time elite role-players ever made for the system. Kingdom Hearts, Devil Summoner, Xenosaga III, Tales of the Abyss... none of them are on the same level as Square Enix's bold and riveting move in a new direction. Whether you're a fan of the genre or not, FF12 most certainly deserves a special spot on your PS2 game shelf... put it in the front.
Zo mee eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:34 schreef Diablos79 het volgende:
IGN's slot woord in de FF12 review..
[..]
Toch leuk om te lezen dat de mensen die er "verstand" van hebben het ook met ons eens zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elk oordeel heeft z'n nadeel
heb uiteindelijk disspel en silence niet hoeven te gebruikenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Disspel inderdaad,... of silence,... of gooi reflect op hem..... misschien cured hij jou wel dan
Vanavond FFXII weer oppakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elk oordeel heeft z'n nadeel
10x beter dan in FFX-2 zeg ik je..... zelf game ik,... mijn party gamed op gambits die ik ook nog eens zelf ingesteld heb... nee volledig overzicht. Misschien hier en daar in de war door een camera positie maar komt niet veel voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb eens wat filmpjes gezocht van de battles van FFXII.
Maar ik twijfel toch eigenlijk wel aan dat nieuwe systeem. Het gaat allemaal zo snel met die gambits, je volgt gewoon niet meer wat er allemaal gebeurt. Heb je er nog wel nog overzicht over?
Zo werkt het niet helemaal, je stelt namelijk ook de volgorde inquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Ixnay het volgende:
Wat voorbeelden:
1. Stel een party-member heeft een bepaalde status ailment, bijvoorbeeld Darkness. En je vecht tegen een baas die nog maar 10 HP over heeft, dan ga je normaal geen Eye Drops meer gebruiken. Die Gambit is zo ingesteld dat er automatisch Eye Drops gebruikt wordt als er iemand Darkness heeft. In dit geval werkt die gambit dus niet zoals je het normaal zou willen.
2. Stel dat een Fighter, die normaal hoofdzakelijk attackt, Silence heeft, dan maakt jou dat niks uit, want hij gebruikt toch geen spreuken. Toch ben je dan een Echo Screen kwijt, omdat dat zo is ingesteld in je gambit, als een allie silence heeft > use Echo Screen.
Maar aangezien ik het nog niet gespeeld heb en tot februari/maart 2007 afwacht, kan ik er nog niet goed over oordelen.
Jullie zijn er ook tevreden over, dus het zal wel een goed systeem zijn.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:14 schreef Ixnay het volgende:
Wat voorbeelden:
1. Stel een party-member heeft een bepaalde status ailment, bijvoorbeeld Darkness. En je vecht tegen een baas die nog maar 10 HP over heeft, dan ga je normaal geen Eye Drops meer gebruiken. Die Gambit is zo ingesteld dat er automatisch Eye Drops gebruikt wordt als er iemand Darkness heeft. In dit geval werkt die gambit dus niet zoals je het normaal zou willen.
Waarom niet,... ook na de eindbaas moet je van darkness af toch?
2. Stel dat een Fighter, die normaal hoofdzakelijk attackt, Silence heeft, dan maakt jou dat niks uit, want hij gebruikt toch geen spreuken. Toch ben je dan een Echo Screen kwijt, omdat dat zo is ingesteld in je gambit, als een allie silence heeft > use Echo Screen.
Ik heb soms echt de cura van mijn vechters nodig.... magicians of niet.
Maar aangezien ik het nog niet gespeeld heb en tot februari/maart 2007 afwacht, kan ik er nog niet goed over oordelen.
Jullie zijn er ook tevreden over, dus het zal wel een goed systeem zijn.
Je treedt best in details,... weet je zeker dat je het nog niet gegamed hebt![]()
Ik heb 8 delen van Final Fantasy gespeeld, de meesten uitgespeeld. Ik ken de reeks wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
nedgame voor x-2 ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:57 schreef Ixnay het volgende:
Ik zoek nog de losse PS One versie van Final Fantasy VI.
Verder zoek ik nog de niet-platinum versie van X-2.
Weet iemand of deze nog ergens te bestellen zijn, nieuw in seal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu op 53 uur , Gehele party op level 44
Dan ga ik nu genieten van een verdiende nachtrust
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:30 schreef NutKees het volgende:
53 uur en hele party op lvl 44? Da's vrij snel. Heb zelf ± 40 uur op de teller staan en de hele groep is lvl 32. Moet wel zeggen dat ik nogal wat tijd heb verkloot met die Hunts, heeft even geduurd voordat ik in de gaten kreeg hoe het zat met de regen in Giza Plains.Valt toch nog wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
levellen & levellen![]()
Ik heb ooit eens 5 maanden lang vastgezeten bij Seymour op Mt. Gagazet in FF-X,
omdat ik zwaar under-leveld was![]()
dat gebeurt me dus nooooit meer
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Ik ben inderdaad redelijk veel aan het levelen. Misschien een beetje TEveel:quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Valt toch nog wel mee?
levellen & levellen![]()
Ik heb ooit eens 5 maanden lang vastgezeten bij Seymour op Mt. Gagazet in FF-X,
omdat ik zwaar under-leveld was![]()
dat gebeurt me dus nooooit meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en daarmee heb ik tot nu toe alles gehaald zonder veel moeite - behalve die ene hunt dan. Ik ga ook niet verder in het verhaal voordat ik zeker weet dat een gebied me geen problemen oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch is het geen slecht idee om redelijk snel die hunts te gaan doen, anders worden ze veel te gemakkelijk. Ik heb op een bepaald punt gezegd, eerst alle hunts tot lvl 5 en dan pas verder. Eigenlijk hoefde ik nooit echt te levellen, wel een paar keer naar een gebied gewandeld in plaats van een teleport te gebruiken.elk oordeel heeft z'n nadeel
Je kan erin vanuit de Dalmasca Eastersand.. Je moet wel eerst de Barheim Key hebben om erin te komen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef desub het volgende:
weet iemand hoe ik weer in de barheim passage kom? ik moet er een monster hunten, maar de ingang zit geblokkeerd. volgens de kaart moet er een teleport zijn, maar hij staat niet in mijn lijstje dus teleporten gaat niet.
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Niet echt,....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie het topic nu pas. Hoe is het mogelijk dat iedereen hem al heeft? Ik heb hem gepreorderd bij VGP en ik heb nog geen verzendbevestiging gehad. Is er iets fout gegaan?
Als ik dit had geweten had ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan denk ik. Hij zal er volgende week wel zijn. Nog even geduld dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet echt,....De meeste gamen de torrent.... maar de meeste hebben wel nog netjes de US versie besteld. Hij moet nog uitkomen.
ik vermoedde al zoiets... ga ik die dan maar zoeken....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je kan erin vanuit de Dalmasca Eastersand.. Je moet wel eerst de Barheim Key hebben om erin te komen.
Dat zou ik even opzoeken in een FAQ.. Je moet nogal wat moeite doen om de key te krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:10 schreef desub het volgende:
[..]
ik vermoedde al zoiets... ga ik die dan maar zoeken....
Die zijn allang aangekondigd. Dat er nou nog steeds mensen denken dat je bij elk spel moet gaan zwaaien met die controller.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef Ixnay het volgende:
Gelukkig gaan er geen FF-delen op dat Wii prul uitkomen.
Heb laatst die "controller" in m'n handen gehad, maar ik zie mezelf daarmee niet bepaald een FF mee gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |