Hoe zou je een mist combo willen maken zonder de "Filmpjes"?? Aangezien je in de tijd dat de aanval gedaan word jij de volgende aanval moet inzetten. En als je het niet leuk vind om naar te kijken gebruik je het toch gewoon nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Aeons/espers/mist knacks allemaal grafische onzin. Vooral combo's maken met knacks is imo grootste tijdverspilling... Waarom kun je die onzinnige "filmpjes" niet gewoon skippen
Ja maar ik ben er al een keer doorheen gewandeld he. En de tweede keer gaat het altijd snellerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:26 schreef Chocobo het volgende:
Espers......Ik had mijn eerste pas na dik 18 uur.... bij die tomb!
Met 3 kun je pas echt combo's gaan maken.. Is heel simpel hoor, gewoon de knop drukken die voor de naam staatquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb pas 2 mist attacks en daar snap ik nog niet veel van.... gaat iets te snel om te zien wat ik moet doen.... of ik wordt oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind trouwens de character achtergronden en motieven steeds interessanter worden.... wat een spel zegKan niet stoppen....
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:07 schreef Chocobo het volgende:
25 uur
@ Diablos,......... ja ik heb wel die mist shit al op de board, maar ik weet niet wat voor een aktie ik moet doen om hits te krijgen........... oh,... en dat je ze kon koppelen wist ik ook nietJij speelt het spel nu 5 uur langer dan mij terwijl ik iets verder ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind trouwens de character achtergronden en motieven steeds interessanter worden.... wat een spel zegKan niet stoppen....
Welke levels ben je?
Ik: V24>P18Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Ik zit met alle characters op level 23quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij speelt het spel nu 5 uur langer dan mij terwijl ik iets verder ben...
Welke levels ben je?
Ik: V24>P18
Ik ben daar mee gestopt omdat je in veel spellen veel te veel fouten tegenkomtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit met alle characters op level 23maar je kent me he.... moet elke steen en bloem bekijken,... tevens praat ik met iedereen en lees ik tekst zoals je het zou voorlezen.................... FF fan,... kan er niks aan doen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben daar mee gestopt omdat je in veel spellen veel te veel fouten tegenkomt... Alles onderzoeken = sfeer verpesting bij veel games
Ja,... ik loop er desnoods een kwartier voor terug om dat ene grijze stukje nog wit te maken op de mapquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:36 schreef Diablos79 het volgende:
Vandaag ook maar weer eens een flink stuk verder spelen. En iedere steen omdraaien doe ik tegenwoordig ook niet meer. Al leg ik bij FF12 wel voor iedergebied de kaart helemaal open(zover dat kan bij de eerste keer dat je er komt).
Weet het wel zeker............... zelf vind ik dit momenteel briljant maar turnbased is niet verouderd zoals sommige beweren...... het is gewoon een genre en van mij mogen ze die ook weer eens uitrollen. Geniet echter momenteel behoorlijk van deze semi realtime opstelling....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:41 schreef Diablos79 het volgende:
Heb nu al weer zin in FF13 lol.. Maar ja die duurt nog wel even. Toch hoop ik wel dat niet iedere RPG de gameplay van FF12 krijgt en er ook traditionele RPG's blijven komen op de PS3/xbox360. Gewoon lekkere turn based random battles.
Je kan hem alleen gebruiken met de karakter met wie je hem hebt geleerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:14 schreef Reggie200 het volgende:
Ik heb nou mijn eerste Esper maar ik kan hem niet summonen en het is me ook niet duidelijk hoe ik dat dan wel moet doen. De naam is namelijk ''grijs'' als ik hem aan wil klikken. 1 van mijn karakters heeft hem wel ''geleerd'' zeg maar via dat skill bord.
Moet ik voor die Espers ook lisences kopen net als alle alle technieken?
Dat zegt hij. Je moet die esper aan iemand geven......... Het is idd een icon op je board. Mocht je dat al gedaan hebben dan heb je waarschijnlijk te weinig MP op dat momentquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef Reggie200 het volgende:
Ja dat snap ik, maar als ik in gevecht ben en de esper wil summonen dan is de naam ''grijs'' oftewel ik kan hem niet gebruiken.
Dus mijn vraag was, moet ik soms een license kopen net als met de andere skills die je leert via het skillbord.
Ah ik stelde de vraag verkeerd, ik bedoelde niet een license kopen want die had ik al gekregen via dat skillbord en ook aan een karakter gegeven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zegt hij. Je moet die esper aan iemand geven......... Het is idd een icon op je board. Mocht je dat al gedaan hebben dan heb je waarschijnlijk te weinig MP op dat moment
Nee, je hoeft hem alleen te activeren op je License board. En dan kun je hem met die persoon(waarbij je hem hebt geactiveerd) oproepen. Je moet wel zorgen dat je mp vol is anders kun je hem niet oproepen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:29 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Ah ik stelde de vraag verkeerd, ik bedoelde niet een license kopen want die had ik al gekregen via dat skillbord en ook aan een karakter gegeven.
Maar zoals vele skills (bijvoorbeeld Cure) kun je die pas gebruiken als je ook de techniek hebt gekocht.
My mistake voor het gebruik van de verkeerde term.![]()
Dus moet ik nog een techniek ergens kopen?
Dan ben je ongeveer op de helftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
37.5 uur gespeeld , all characters op level 33
en in Phon Coast![]()
aha ok bedankt voor het antwoord.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee, je hoeft hem alleen te activeren op je License board. En dan kun je hem met die persoon(waarbij je hem hebt geactiveerd) oproepen. Je moet wel zorgen dat je mp vol is anders kun je hem niet oproepen.
Speel ik hem als hij hier uit is gewoon nog eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef Ixnay het volgende:
Het zou cooler geweest zijn als iedereen gewacht had tot de PAL release.
Dan zou iedereen in dit topic tegelijkertijd bezig zijn met het spel.
NOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer op de helft, van de main quest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Deacon_Tigra op 20-10-2006 00:59:30 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Maakt niet uit toch... je kan elke FF gamen wanneer je maar wiltquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef BB-King het volgende:
Ik ben nu met Final Fantasy IX bezig... terwijl de rest al FFXII speelt.![]()
Ik ben ook met cd 2 bezig en heb net de Black Mage Village bezocht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:02 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben nu ook bezig met IX, net op cd 2 bij Treno en die grot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is Cleyra net vernietigd en Steiner is ontsnapt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben ook met cd 2 bezig en heb net de Black Mage Village bezocht.
Kwam ze voor het eerst bij de Sandpeople tegen..... ik stierf gruwelijk.... ik vermijdt ze lieverquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef desub het volgende:
weet iemand of die Elementals nog wat opleveren naast wat exp en 4 lp? ik heb er een (met moeite) verslagen, maarals het niets oplevert ontloop ik ze liever.... en hoe zit het met de Entities (oid)
Ja die kun je beter even mijden totdat je een beetje hoog level hebt. Ze leveren lekkere punten op en LP, helemaal als je items hebt die dubbele LP en EXP gevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwam ze voor het eerst bij de Sandpeople tegen..... ik stierf gruwelijk.... ik vermijdt ze liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |