Vernieuwend voor een FF game zeker.. Het vechtsysteem is eigenlijk gewoon Kotor met gambits..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
Nou nou, ik vind FFXII al behoorlijk vernieuwend...vooral de gameplay.
Legale FF XII in een illegale PS2 of je hebt een amerikaanse PS2?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:28 schreef Strolie75 het volgende:Kortom: ik geniet en ga hier zeker mee door. Al voel ik me wel schuldig dat ik een illegale versie game. Maar goed, de 31e gaat netjes de legale versie in mijn PS2.
Omgebouwde PS2. Maar dat heb ik toentertijd laten doen zodat ik exportgames kan spelen. Dit is eigenlijk mijn eerste "backup" die ik erop draai. Mijn voornemen is om ooit nog eens een platte NTSC-console erbij te kopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef Marcade het volgende:
Legale FF XII in een illegale PS2 of je hebt een amerikaanse PS2?
Je maakt van een mug eenen Olifantke. Je koopt het spel toch... Zeik dan niet en ga gamen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kap er voorlopig even mee. Ik voel me toch lullig dat ik een warez-versie speel, misschien dat ik het daarom in drie topics tegelijk loop te verdedigen.Dit is geen verwijt naar andere mensen die hem nu al spelen hoor. Maar ik voel me nu erg hypocriet, en dat gamed gewoonweg niet lekker. Misschien trek ik het me teveel aan en ben ik te hard voor mezelf, maar ik kan niet ontkennen hoe het voelt. Een beetje alsof je 15.000 euro bij de mac hebt gekregen en ze niet hebt teruggegeven.
Ik heb 4 jaar geleden bewust de keuze gemaakt om me niet langer met warez bezig te houden en over te stappen naar legale console games. Ik zat er toentertijd vrij diep in, en sindsdien hang ik de moraalridder uit op Fok! en tegen collega’s en vrienden.
En ik wil aan deze principes, ondanks mijn gevoeligheid voor hype en mijn ongeduld trouw blijven.
Ik ben blij dat ik heb mogen uitproberen. Daarvoor echt heel veel dank Cho!Ook bedankt dat je me hebt overgehaald om toch door te zetten na mijn frustraties met de camera.
Ik wacht nu netjes op de legale, maar ik heb in november waarschijnlijk geen tijd om te gamen.
Maar ik ben voornemens om na de kerst een goede start te maken.
![]()
Tot dan mensen!
Wat een respect.. en een moed... godverquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kap er voorlopig even mee. Ik voel me toch lullig dat ik een warez-versie speel, misschien dat ik het daarom in drie topics tegelijk loop te verdedigen.
Tot dan mensen!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:26 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet zelfs wachten tot de Europese release, krijg ik nou ook lovende woorden?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:22 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ofzo iets <---
Maar ik wou dat er iets was dat zo perfect werkt als freeloader... de meeste oplossingen de ps2 zijn houtje toutje... en veel geknutsel. Zucht ik ga het misschien wel ombouwen om dan maar import games te kunnen spelen. zucht waarom die fucking regio codes!
Modden is leuk om te doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
![]()
Ach het regio vrij maken is geen probleem, alleen heb ik geen zin om mijn ps2 nu nog te gaan modden of swap magic te kopen, alleen om FF XII 4 maand eerder te kunnen spelen.
Als ik het echt noodzakelijk had gevonden had ik het allang gedaan.![]()
Ik hoor gewoon bij de verstokte PAL gamers.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:15 schreef Chocobo het volgende:
Woestijn stuk,...........Ik vermoorde die boss toen ik level 16 was... Op een of andere manier gaat een boss automatisch dood als je langer dan 10(?) minuten bezig bent hem te doden.. Gewoon constant je party raise-en of een phoenix gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu ook weer terug gegaan naar de zandzee.. Alle vijanden gaan er met 1 slag dood... En je krijgt er ook nog LP voor.. Een half uurtje meppen is al snel 70 LP
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Ja ik mis nog een paar stukjes uit de zandzee,..... maar daar moet ik echt later voor terugkomen.... ben nu niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vermoorde die boss toen ik level 16 was... Op een of andere manier gaat een boss automatisch dood als je langer dan 10(?) minuten bezig bent hem te doden.. Gewoon constant je party raise-en of een phoenix gebruiken
Ik ben nu ook weer terug gegaan naar de zandzee.. Alle vijanden gaan er met 1 slag dood... En je krijgt er ook nog LP voor.. Een half uurtje meppen is al snel 70 LP
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:02 schreef Marcade het volgende:
Over die vogel en de zandzeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:15 schreef Chocobo het volgende:
Woestijn stuk,...........Je het hele spel is zo grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Je bent nu nog niet eens op 1/3 van het spel. Sommige gebieden zijn echt groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je het hele spel is zo groot.. Je bent nu nog niet eens op 1/3 van het spel. Sommige gebieden zijn echt groot.
N...nog niet eens op 1/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nee je hoeft de meeste plekken maar 1x te doen. Maar als je alle mobhunts en sidequest doet kom je zeker overal nog eens terug en krijg je de gehele kaart wel openquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:59 schreef Chocobo het volgende:
En moet je oude stukken nog eens doen... ik bedoel... de east sands heb ik nog niet helemaal af.... kom je op den duur overal terecht?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Deacon_Tigra op 14-10-2006 15:25:15 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Waarom zou het dan niet groot zijn? Een spel met een mainquest van 60 uur, en een totale speeltijd van gemakkelijk 100 tot 150 uur, is gewoon groot. Maar als je heel fanatiek bent speel je het wel in 1 a 2 weken uit natuurlijk. Er zijn maar heel weinig spellen waar ik langer dan 2 weken over doe als ik echt zin heb om het te spelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Als je na een week al op 1/3 van het spel zit is het ook niet echt een groot spel, lijkt me.
Of je moet wel snel/veel gamen.
Ik ga nu verder met FFIX btw, ben net uit die Ice Cavern en ga nu richting Dali.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:07 schreef BB-King het volgende:
Hmm als ik al die verhalen hier hoor.... kan bijna niet wachten.
Maar XII is dus erg groot... te vergelijken met GTA San Andreas ofzo?
Ik bedoel qua afstanden hé... niet qua spelopvatting.quote:
20 uur en dan op 1/3 niet veelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Als je na een week al op 1/3 van het spel zit is het ook niet echt een groot spel, lijkt me.
Of je moet wel snel/veel gamen.
Ik ga nu verder met FFIX btw, ben net uit die Ice Cavern en ga nu richting Dali.
Minder gesproken dan X moet ik zeggen..... meer actie.... meer lezen af en toe,... sfeer is enorm! Ben verliefd op de battle engine... echt geweldig,.... toch lijkt het wel een old school RPG... zo heerlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef Marcade het volgende:
Jah; dat was in FF X ook niet zo. Gelukkig is de voice acting & timing wel stuk-ken beter als het in FF X was. Het klinkt beter en de gesprekken lopen vloeiender. Daar was ik het meest bang voor in FF XII.
Ik vind het juist goed opbouwen.......... Fran is mijn favo tot nu toe....... character development komt steeds meer aan bod.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef BMH het volgende:
Ik vind toch dat er te weinig aandacht word besteed aan de onderlinge relaties tussen de characters..
Het verhaal is story driven en niet character driven zoals in X (Tidus die ergens komt en geen idee heeft wat er aan de hand is). Begin toch wel een beetje een emotionele band te missen
Ik zit ook nog maar op 18 uurMorgen even naar de 20-22 drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en werd toch wel gruwelijk in de pan gehakt, met mijn level 24![]()
morgen maar weer eens flink levellen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Aeons/espers/mist knacks allemaal grafische onzin. Vooral combo's maken met knacks is imo grootste tijdverspilling... Waarom kun je die onzinnige "filmpjes" niet gewoon skippenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vondt de Aeons in X eigenlijk veel indrukwekkender![]()
Lijkt zo.. Dacht ik eerst ook..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik vondt de Aeons in X eigenlijk veel indrukwekkender![]()
Na het de eerste keer gezien te hebben, vind ik het meestal ook wel genoeg geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Aeons/espers/mist knacks allemaal grafische onzin. Vooral combo's maken met knacks is imo grootste tijdverspilling... Waarom kun je die onzinnige "filmpjes" niet gewoon skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |