Stel je niet aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
Wordt er hier nu een hetze tegen onze man in het Morgenland gevoerd?
En waarom dan?
Omdat hij zich niet conformeert aan de fatsoensregels van L, w & C ?
Is het niet gewoon omdat zijn stijl van rebelleren weliswaar best vermakelijk is, maar ook hopeloos achterhaald?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
Ben je mijn tongsmiley vergeten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
Ik meestal ook. En daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:45 schreef LXIV het volgende:
ik lees zijn posts altijd met plezier.
Je lag niet in bed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
Heeft Augustina zo maar mijn bedgeheimen onthuld.
Want je kunt niet slapen in een vliegtuig vliegend vervoermiddel en dus mis je dan je station niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk zouden er vliegende treinen moeten komen.
Hehe, ik lees net dat topic, wat droog.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:39 schreef broer het volgende:
Met al die vingers die er zo op een dag overheen gaan zal dat tafelblad niet lang schoonblijven, inderdaad.
Ik vond het anders verdomd handig in de tijd dat ik nog elke dag anderhalf heen en anderhalf uur terug moest reizen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:48 schreef k_man het volgende:
In een trein gaat het als vanzelf, terwijl het daar helemaal niet nodig is.
Ik denk dat je jezelf onderschat. Zo'n Italiaans etentje geef je natuurlijk niet zomaar. Lijkt me geweldig om zoiets te kunnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
ik bedoelde inderdaad dat mijn kookkunsten erg matig zijn.
Mijn favoriete recept:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Er nog even over nagedacht... Zalmsalade
Zalm,
IJsbergsla,
dressing van honing/mosterd met provenciaalse kruiden
weinig maar dikke kappertjes of artisjok
voor de gekkigheid sinasappelpartjes.
Dat volstaat.
Ik denk dan ook meer als man dan als vrouw volgens al die testjes op internet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:54 schreef k_man het volgende:
Jeetje. Ik begreep een vrouw beter dan een andere vrouw.
Je kookt zelfs als een man...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dan ook meer als man dan als vrouw volgens al die testjes op internet.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf onderschat. Zo'n Italiaans etentje geef je natuurlijk niet zomaar. Lijkt me geweldig om zoiets te kunnen.
En als het een keer tegenzit, moet je maar bedenken dat er iemand is die zelfs een simpele salade vies kan laten smaken, of die geen pannenkoeken kan bakken. Ik ben zeg maar de "Onflatteus op de kiek-celebrity" waardoor andere vrouwen zich goed voelen. Ach, doe ik een ander ook eens een keer een plezier
Houd je wel van lekker eten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:02 schreef k_man het volgende:
Ik heb bij mijzelf overigens ook nooit enig culinair talent kunnen ontdekken.
Nou bedankt, hè. Je weet wel hoe je iemand moet opvrolijken.quote:
Er zijn mensen die er niets om geven. Ze eten omdat het moet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef k_man het volgende:
Zouden er mensen bestaan die ontkennend op deze vraag reageren?
Sorry, ik probeerde onbewust een bozige, confuse indruk te maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nou bedankt, hè. Je weet wel hoe je iemand moet opvrolijken.
Toch betwijfel ik of er mensen zijn die zullen zeggen dat ze niet van lekker eten houden. Hoe viezer hoe beter. Mensen die het liefst tegen heug en meug eten. Mensen die de kotsneigingen moeten onderdrukken en daarvan genieten. Mmm, lieverd, wat heb je weer een klodder intens smerige bagger op de borden gesmeten!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er niets om geven. Ze eten omdat het moet.
Er zijn veel mensen die genoegen nemen met eten dat ze niet echt lekker vinden omdat het lekker makkelijk is. Die malen net niet genoeg om lekker eten. En dan heb je nog mensen die uberhaupt niet om eten geven maar het als iets puur noodzakelijks zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef k_man het volgende:
Zouden er mensen bestaan die ontkennend op deze vraag reageren?
Niet houden van lekker eten hoeft niet wél houden van vies eten te betekenen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
Toch betwijfel ik of er mensen zijn die zullen zeggen dat ze niet van lekker eten houden. Hoe viezer hoe beter. Mensen die het liefst tegen heug en meug eten. Mensen die de kotsneigingen moeten onderdrukken en daarvan genieten. Mmm, lieverd, wat heb je weer een klodder intens smerige bagger op de borden gesmeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |