Ik dacht ook: hoor ik dat goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
MIcheline zou keihard gaan lachen als Semih met een jongen zou gaan zoenen?
Tijn lacht.... Lesbriefjes met foto's en alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht ook: hoor ik dat goed?![]()
Maar ze kan het zich ws totaaaaal niet voorstellen.
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzintquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha.. De vriendin van Etiėnne is opeens bisexueel.
.
Per setje moeten ze een dans uitvoeren, rumba, tango, jive...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
Kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je hoeft mijn niet te overtuigen.
.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
> FB.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet įlle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Vanaf morgen 13:00uur waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Oneven aantal wil natuurlijk niets zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet įlle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)
Hoe laat gaat de weekopdracht in?
Als jeroen mee moet doen, moeten ze Joeroen ook laten oefenen.. Wordt niet makkelijk...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |