Hier ook sinds 3 avonden/nachten drama. Ze krijst als een speenvarken dat geslacht wordt
![]()
Gisteren hebben we haar in haar sop laten gaarkoken tot ze iets gekalmeerd was, toen ben ik naar haar toe gegaan en heb haar weer in haar bed gelegd. In één keer leek er een soort rust over haar heen te komen. Ik vroeg of haar muziekje aan moest "jaa" (met de ogen al dicht). We hebben niks meer gehoord tot vanmorgen.
Wij hadden ons al voorbereid op een lange avond, warbij we hadden afgesproken wel naar haar toe te gaan en steeds weer in bed te leggen, maar onder geen voorwaarde mee naar beneden. Maar goed, dat zullen jullie allemaal wel geprobeerd hebben
![]()
![]()
Straks weer naar de psz, waarschijnlijk voor de laatste keer voorlopig, want ik zou niet weten waarom het nu wel goed zou gaan
![]()
Ze heeft er altijd wel zin in. Ze weet ook wat er van haar 'verwacht' wordt: "mama schooltje brengen, mama huis, amber niet huilen, he? , mama straks weer halen" En dan klinkt ze helemaal niet verdrietig/angstig enzo, maar juist vastberaden.
Dus ik snap er nog steeds niks van