Wat zat er gister in de lucht trouwens?
Hanne is gisterochtend ook van de trap naar beneden gevallen..
We lagen 's ochtends lekker met z'n vieren in bed. Keken wat tv, knuffelden lekker, speelden wat. Hanne en Wilyan klommen op en van bed om wat in de slaapkamer rond te grutten. En Hanne ging even haar Koosje halen. Het duurde even en ineens hoorden we een rommelend geluid en daarna heel hard gehuil..
Michiel sprinte uit bed (zijn kant is het dichtstbij de deur) naar haar kamer. In eerste instantie dachten wij allebij namelijk dat ze van de stoel was gevallen en het kleine kastje tegen/op zich had getrokken want zo klonk het ook.. Maar ze was niet in haar kamer en dat moment realiseerde/hoorde Michiel dat het huilen van beneden kwam.
Op dat moment staat je hart even stil..
Michiel rende naar beneden en bij de tijd dat ik bij de trap was, was Michiel al weer boven. Het enige wat ik in de tussentijd uit kon brengen was:
"Nee! Nee! Nee!"'s Morgen heel vroeg waren Michiel en Wilyan naar de wc geweest. Wilyan kwam alleen naar boven, had het hekje niet (goed) dicht gedaan en Michiel had dat verder niet gecontroleerd.
Ze heeft een tijd bij mij gelegen. Ik heb haar even goed onderzocht, behalve dan dat ze wat blauwe plekken en bulten rijker was leek ze nergens last van te hebben. Waarschijnlijk was ze zelf al een eindje de trap af geklommen en toen pas gevallen.
Maar mèèèèèèèèèèèèèèn wat ben ik geschrokken!
Eenmaal beneden had madam al weer wat praatjes en speelde ze weer gewoon. Ze kon ook nog gewoon op haar manier rennen en op haar broer foeteren lukte haar ook nog prima.
Het enige vreemde gedrag was dat waar ik er 's morgens maar met moeite een halve boterham bij haar naar binnen krijg, ze nu een hele op at... En daarna die van mij ook maar even wegschranste.
(geen uitzonderingen, zelfde beleg als normaal)We houden haar nu nog steeds een beetje in de gaten, maar vooralsnog lijkt het verder wel goed met haar te gaan.
Ze heeft een Blauwe bult (die al heel erg afgezakt is)/plek aan het einde van haar wenkbrauwtje/begin van haar slaap (vandaar dat ik 'r goed in de gaten houd/hield), wat plekjes meer boven op haar hoofd en een rode plek op haar schouder.
[ Bericht 1% gewijzigd door Noli. op 15-10-2006 19:55:54 ]
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!