abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:36:14 #101
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42682604
Ach gossie Iris, wat zielig! Gelukkig kon ze direct opstaan! Ik kna me voorstellen dat je dan zit te trillen zeg.
Sara wat knap van jou!
  Jubileum moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:40:37 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42682695
Sara Echt heel knap!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42682722
O Funete wat heerlijk he die stapjes

Lois wat schrikken zeg!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42682949
Wat goed Sara

Lois wat eng zoiets Gelukkig wel goed afgelopen verder. Voel je niet schuldig dat je Iris alleen laat lopen he ik ben ook wel eens uitgegleden op de trap toen ik allang volwassen was. maar ik laat Myrthe thuis ook alleen heen en weer lopen dus misschien ben ik niet bezorgd genoeg

Githa succes met dat dokterssetje, hopelijk helpt 't!
pi_42683053
Piet mag sinds kort ook alleen de trap op en af, maar ik houd m'n hart nog regelmatig vast hoor, en loop 'm ook toch nog vaak na te roepen over leuning vasthouden en aan de brede kant te blijven etc. hij vindt het zelf wel superstoer in ieder geval en wordt echt boos als ik toch soms nog liever voor 'm uit wil lopen naar beneden.
pi_42683175
Echt Bix? Maak je het dan niet moeilijk voor jezelf met Anna erbij enzo. Ik bedoel Piet is motorisch toch helemaal in orde enzo. Jans loopt hier denk ik al een jaar de trap op en af Ze gaat ook zelf naar boven om op dr kamertje te spelen enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42683419
Pffff mijn post komt nu een beetje over zo van, zo mijn kind kan dit al. Maar zo is die niet bedoelt!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42683445
tsja, ik denk dat 't een combinatie is van een wat overbezorgde moeder en een motorisch niet zo handige/snelle Piet. 't een versterkt het ander natuurlijk. maar ik ervaar het niet als problematisch hoor, ik zie wel dat hij duidelijk vooruitgaat de laatste tijd, en omdat de traphekjes voor anna toch nog dicht moeten moet ik toch ook meelopen als piet naar boven / beneden wil. doe ik ook nog wat aan m'n conditie.
pi_42683535
oh zo las ik 't niet hoor jessie. en ik weet dat janneke op verschillende punten echt veel sneller van alles kon dan piet, herinner me dat filmpje van die zelfgemaakte glijbaan in huis en was echt perplex dat zij dat allemaal kon. piet kan pas deze zomer echt goed zelf trappen van glijbanen opklimmen, hij durfde zelf lange tijd niet goed en had er ook echt helemaal geen gevoel voor hoe je je voeten dan neer moet zetten enzo. ik noem maar een voorbeeld. maar ik laat 'm wel altijd zelf proberen en de trap loopt ie al wel een hele tijd zelf op en af, maar ik bleef er tot voor kort dus wel altijd vlak bij.
pi_42683582
O dat wist ik helemaal niet joh. Ik kan me voorstellen dat je er dan wel bij blijft ja!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42683800
Piet en Sven hebben echt veel overeenkomsten he

Ik lees het net van Iris, wat een schrik Lois Sven is een paar weken geleden van de trap gevallen, bij mijn zwager, er gingen 3 kinderen van de trap af, en 2 volwassenen, Sven nam de binnenkant van de draaitrap, de smalle treetjes, boem ... later kwam de schrik pas eigenlijk.
Sterkte vanacht met het wakkermaken.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:15:40 #112
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42685350
Jeetje Lois; wat een schrik! Gelukkig niets ernstigs verder. voor jullie.

Saartje! Wow, wat een knapperd ben je!!! Zo'n grote stap vond ik dat, toen Juul ineens los ging lopen. Het maakt ze in een keer zo veel minder baby en zo veel meer kindje. En tegelijkertijd zijn ze ook zo klein en kwetsbaar nog. Zo'n eendje dat door je kamer waggelt. Lief! Terecht dat je trots bent Fuente. Hi hi, pas maar op, dit is het begin van het einde!!!
  zondag 15 oktober 2006 @ 06:28:45 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_42691293
ik lees niet zo veel hier de laatste tijd dus ik ben niet bij sorry. kwam iris even een kusje geven en lois ook wat vreselijk zeg, dat is mijn nachtmerrie altijd.
stormy waters...
sailin'
pi_42691820
Ik post dit onder een zojuist aangemaakt cloon-account. Heb er weinig problemen mee als mensen me herkennen, maar heb liever niet dat dit onder mijn gangbare naam terug te zoeken is.. waarom weet ik eigenlijk niet eens.. maar het voelt niet goed...

Met tranen over mijn wangen stond ik daarnet om kwart over 7 de vaatwasser in te ruimen. Kmoest wat doen om mijn gedachten én tranen de vrije loop te laten en ben dat maar gaan doen...

Dochterlief(bijna 3) was vanmorgen godsgruwelijk vroeg wakker voor de zondag en ze lag lekker bij ons in bed. Met zijn 3en lagen we te knuffelen en te soezelen. Tot ze papa bijna een oog uitstak door bovenop hem te springen. Ik trok haar weer terug tussen ons in, zeggend dat ze voorzichtig moest doen.

Ze draait zich om naar me en de rillingen liepen over mijn lijf. Zo'n onwijs koude blik, vol woede, niet de blik van mijn dochter, dit had ik nog nooit gezien. Kreeg het koud tot in de diepste vezels van mijn lichaam en ik werd er gewoon bang van.. en toen barste ze...

Ze begon te slaan, te schoppen, kheb mijn armen voor mijn gezicht gehouden om dat te beschermen (ik lag dus op mijn zij en zij zat er naast) en mijn man heeft haar uiteindelijk ruim 10 minuten in de houdgreep moeten houden omdat ze bleef proberen met te slaan en te schoppen. Ondertussen had ze nog steeds die vuile blik in haar ogen.. haat bijna..

En ineens was ze weer lief.. was ze weer vrolijk en blij..

Ik ben verdrietig mijn bed uitgestapt en heb me op de vaatwasser gestort en mijn tranen de vrije loop gelaten...

Later vroeg ik haar waarom ze mama ging slaan.. dat dat niet lief was en dat mama heel verdrietig wordt daarvan...

Ze sloeg haar armen om me heen, zei sorry mama, mama lieffie, mama niet meer huilen en voor haar was het daarmee over..

Maar ik voel me nog steeds kut...
pi_42691853
Lieve meis, wat een heftig verhaal! Haar reactie op jouw ' voorzichtig doen' gaat inderdaad erg ver.. Ik kan me indenken dat je dat pijn doet! Ik heb zo geen tips, ik ken (denk ik) de verdere situatie niet, maar bij deze een hele dikke knuffel van mij!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 oktober 2006 @ 09:34:16 #116
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42691876
Arme Iris. Volgende keer misschien toch maar vasthouden Al garandeert dat trouwens niets. Ik krijg het voor elkaar om zelfs dan nog van de trap te stuiteren.

Joepie, Sara
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42692000
Och Iris meisje toch *aai* Hoe is het vannacht gegaan met wakker maken Lois?
Sara knappe meid!
Anna-no-Niema jeetje..ik weet niet wat ik moet zeggen..
Saartje
  zondag 15 oktober 2006 @ 09:57:49 #118
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42692013
Ik zat je verhaal net te lezen Anna en ik zou echt niet weten wat je hiermee zou moeten. Ik kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent en dat je je er rot over voelt. Reageert ze wel vaker zo als jij tussen haar en haar vader komt?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42692100
Sara is verdwenen uit het lijstje

Sara wat goed!!

Jeetje Lois, dat was ff schrikken zeg! Hoop dat Irisje er niet aan overhoudt!

Anna, jeetje, ik weet ook ff niet wat ik moet zeggen.. Hop dat ze niet nog zo'n uitbarsting krijgt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42692213
Moet ze altijd voorzichtig zijn met haar vader Anna, en bewaak jij altijd dat contact? Als ik goed gegokt heb wie jij bent is dat denk ik niet onwaarschijnlijk, en was 't misschien een frustratie bij haar die er even uit moest?
pi_42692298
Vorige week had ze niet zo'n zachtzinnig contact met haar vader (onbewust) en daar is hij niet geheel ongehavend uit gekomen en met dat in mijn achterhoofd reageerde ik dus nu zo abrupt. Normaal bekt ie zelf wel van zich af in dat soort situaties, maar nu was ik hem net voor.

(je gok zou idd heel goed kunnen zijn trouwens)
pi_42692312
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 09:57 schreef m@x het volgende:
Ik zat je verhaal net te lezen Anna en ik zou echt niet weten wat je hiermee zou moeten. Ik kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent en dat je je er rot over voelt. Reageert ze wel vaker zo als jij tussen haar en haar vader komt?
Ze heeft dus nog nooit zo gereageerd. Uiteraard wel de pittige "ik ben een peuter!" uitbarstingen, maar nog nooit zo extreem. In geen enkele situatie!
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:07:41 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_42692720
Anna, jeetje, wat vreselijk moeilijk, kan me je verdriet helemaal voorstellen zeg! Ik zou ook niet weten wat je daarmee moet eigenlijk, dat vind ik hier ook het moeilijke met een bijna 3 jarige, nog net te jong om mee te babbelen op die manier. sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:08:07 #124
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_42692735
Het klinkt toch als een enorme driftbui in mijn oren, Anna-No-Niema. Op zich niet ongewoon bij een kind op haar leeftijd. Al weet ik niet of die koude blik daarbij hoort. Het slaan en schoppen komt me niet onbekend voor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 15 oktober 2006 @ 11:50:02 #125
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42693419
Anna, moeilijk hoor. Vooral als je schrikt van haar blik. Zou het niet gewoon het moment geweest zijn? Dat ze ineens zo ontzettend boos is. Dat haar iets verboden word, dat ze eigenlijk helemaal niet de bedoeling had haar papa pijn te doen? Ik zou het gedrag een tijdje in de gaten houden. Misschien was het 'per ongeluk', gewoon toevallig net dit moment. Veel sterkte hoor!

Sara!! Hoera!!!!!!

Lois, wat een schrik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:53:35 #126
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42694800
Tjee wat een heftig verhaal Anna-No-Niema. Heb niet echt tips voor je, wil je wel even veel sterkte wensen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:19:25 #127
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_42701849
Anna No Niema...

Ik meen mij ergens te herinneren dat kinderen tot een jaar of vijf nog geen geweten hebben ontwikkeld en daarom dingen nog niet 'expres' kunnen doen.. Ik kan er alleen niks over terug vinden.

Enige wat ik zo kon vinden is dit: *klik* (Slaan, duwen, bijten en krabben) Echt doelbewust agressie naar iemand toe tonen kon ik verder niks over vinden.. (Misschien Poem?)

In ieder geval een dikke vette

.
.
.

Ik zeg trouwens NIET dat het niet kan he? ff ter duidelijkheid..

[ Bericht 9% gewijzigd door Noli. op 15-10-2006 19:20:58 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:50:45 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_42703903
Wat zat er gister in de lucht trouwens?

Hanne is gisterochtend ook van de trap naar beneden gevallen..
We lagen 's ochtends lekker met z'n vieren in bed. Keken wat tv, knuffelden lekker, speelden wat. Hanne en Wilyan klommen op en van bed om wat in de slaapkamer rond te grutten. En Hanne ging even haar Koosje halen. Het duurde even en ineens hoorden we een rommelend geluid en daarna heel hard gehuil..
Michiel sprinte uit bed (zijn kant is het dichtstbij de deur) naar haar kamer. In eerste instantie dachten wij allebij namelijk dat ze van de stoel was gevallen en het kleine kastje tegen/op zich had getrokken want zo klonk het ook.. Maar ze was niet in haar kamer en dat moment realiseerde/hoorde Michiel dat het huilen van beneden kwam.
Op dat moment staat je hart even stil..
Michiel rende naar beneden en bij de tijd dat ik bij de trap was, was Michiel al weer boven. Het enige wat ik in de tussentijd uit kon brengen was: "Nee! Nee! Nee!"

's Morgen heel vroeg waren Michiel en Wilyan naar de wc geweest. Wilyan kwam alleen naar boven, had het hekje niet (goed) dicht gedaan en Michiel had dat verder niet gecontroleerd.

Ze heeft een tijd bij mij gelegen. Ik heb haar even goed onderzocht, behalve dan dat ze wat blauwe plekken en bulten rijker was leek ze nergens last van te hebben. Waarschijnlijk was ze zelf al een eindje de trap af geklommen en toen pas gevallen.
Maar mèèèèèèèèèèèèèèn wat ben ik geschrokken!

Eenmaal beneden had madam al weer wat praatjes en speelde ze weer gewoon. Ze kon ook nog gewoon op haar manier rennen en op haar broer foeteren lukte haar ook nog prima.
Het enige vreemde gedrag was dat waar ik er 's morgens maar met moeite een halve boterham bij haar naar binnen krijg, ze nu een hele op at... En daarna die van mij ook maar even wegschranste.
(geen uitzonderingen, zelfde beleg als normaal)

We houden haar nu nog steeds een beetje in de gaten, maar vooralsnog lijkt het verder wel goed met haar te gaan.
Ze heeft een Blauwe bult (die al heel erg afgezakt is)/plek aan het einde van haar wenkbrauwtje/begin van haar slaap (vandaar dat ik 'r goed in de gaten houd/hield), wat plekjes meer boven op haar hoofd en een rode plek op haar schouder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Noli. op 15-10-2006 19:55:54 ]
Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator zondag 15 oktober 2006 @ 19:53:05 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42703968
Anna, wat verschrikkelijk. Was het echt een ijskoude blik vol haat of kan het mogelijkerwijs ook een soort waas voor haar ogen zijn geweest?
Ik herken dit gedrag wel van Eva, alleen dat gaat dan niet doelbewust, je ziet gewoon een scherm over haar gezicht vallen en ze verliest zich dan in haar eigen woede, die ze niet zelf kan remmen.

Iris heb ik regelmatig wakker gemaakt vannacht, ze heeft ook bij me geslapen. Ze was vooral enorm geschrokken gelukkig. Wel heel zielig, ze is in haar dromen wel 10 keer gevallen ofzo vannacht. Je voelde haar echt schrikken, verstijven en dan begon ze weer te huilen.
Het was wel heel lekker dat ze in mijn armen lag, ze was ook zo weer getroost en ik was rustiger dan als ze in haar eigen kamertje had gelegen.

Hanne ook al gevallen? Wat eng joh, gelukkig valt het mee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:56:29 #130
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_42704037
Lois, ook een voor jou en Iris

Wij waren gistermiddag weg en Hanne heeft in de auto even liggen slapen. Daar begon ze ook te piepen, hoorden we haar een heel zacht " boem! " murmelen en daarna sliep ze weer verder..
Maxi, Midi & Mini
  zondag 15 oktober 2006 @ 20:32:27 #131
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42704815
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:53 schreef Lois het volgende:je ziet gewoon een scherm over haar gezicht vallen en ze verliest zich dan in haar eigen woede, die ze niet zelf kan remmen.
(ja ik ga ff verder om mijn 'normale' account, het originele bericht wilde ik ff niet zoekbaar hebben...)

Dat scherm! Dat was het! Ze was totaal niet bereikbaar, konden praten als brugman, na een dikke 10 minuten was ze uitgeraast en vloeide de woede uit haar weg en was ze weer lief... Ze ging echt finaal over de rooie..

Vanmiddag begon ze ook van het ene op het andere moment te niesen en te snotteren en schoot haar temp omhoog naar 38,6 dus wellicht zat ze ook niet lekker in haar velletje.. (de rest van de dag ook niet trouwens, ben blij dat ze op bed ligt! )

Wat een vallers toch in dit topic! Dat lijkt me het ergste wat me kan overkomen... Dikke op alle blauwe plekken en bulten en schrammen! Hoe moet ik Suus trouwens leren veilig trap op en af te gaan? Wij hebben alleen een centraal trappenhuis in de flat en dies te goor om haar op haar billen te laten schuiven in den beginne. Trap op kan ze inmiddels aan mijn hand zonder te vallen, maar trap af dus nog steeds niet...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † zondag 15 oktober 2006 @ 21:10:50 #132
81992 Githa
pi_42706117
Ireth, moeilijk lijkt me dat, zeker omdat je je kind er niet inherkent. Laten we hopen dat het een eenmalig iets was wat mede door het niet lekker voelen veroorzaakt is

Hanne och meis, jij ookal. Een dikke zoen wat een schrik zal dat zijn geweest.

Vanavond mijn nichtjes op bezoek gehad, en zij waren erg leuk met het dokterssetje aan het spelen.
Jordy vond het er wel gezellig uit zien en tegen het einde wilde hij zelfs zijn shirt wel even open doen om naar zijn hartje te laten luisteren
pi_42706283
Jeetje Noli wat een schrik, die kleine Hanne

O dat klinkt goed Githa!

Ireth inderdaad wat moeilijk en eng zo'n koude blik! Maar misschien een griepje wat eraan komt en waar ze even geen raad mee wist.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:20:57 #134
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42706360
Jordy wat stoer van je

Ireth. Moeilijk, maar dat scherm herken ik hier ook. Heb zelfs een keer een natte washand moeten halen omdat ze zo door het lint heen ging en boos op 'papa' was. Door de schrik kwam ze bij en keek ze vol verbazing naar ons op.

Hanna ook al een buil...kusjes erop en hopelijk zakt de bult niet zover dat je straks een blauw ook er aan over houdt.

Trapaf hebben wij achterste-voren aangeleerd. Ja, wel vuile handjes dan, maar met een doekje onderaan de trap, is het misschien te doen.
pi_42707634
Ireth
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 oktober 2006 @ 22:08:54 #136
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42707715
(offtopic: Fuente, slaapzaknieuws aan de andere kant! )
  zondag 15 oktober 2006 @ 22:34:02 #137
37150 livelink
pi_42708198
Job heb ik ook de trap af achterstevoren aangeleerd. Inmiddels loopt hij geheel zelfstandig trap op en af, dus ik heb de traphekjes de deur uitgedaan al een paar maanden geleden.

Vond ik zelf wel een lekker moment, toch een gevoel van vrijheid terug.

Arm Suusje, lijkt me ook heel moeilijk voor haar om zo'n driftbui te verwerken.

Iris en Hanne, nog een paar kusjes op de blauwe plekken.
pi_42709495
ireth, wat een nare ervaring had je. maar probeer die blik/boosheid niet te persoonlijk op te nemen, ze is nog maar klein en is dol op je, dat weet ik zeker. flinke driftbuien/woede-aanvallen horen er ook wel bij op die leeftijd, volgens mij. juist door erboven te staan en het niet persoonlijk op te vatten geef je haar de ruimte om die gevoelens te uiten en bij jou troost te vinden na afloop.

ik weet, het is totaal niet te vergelijken, maar ik herinner me plotsklaps een 'schatjes' aflevering waarbij de moeder elke dwarsigheid van d'r dreumes als persoonlijke afwijzing ervoer. dieptepunt uit die aflevering vond ik het moment dat ze bij een kinderboerderij aan kwamen en die bleek gesloten. kind in tranen, en moeder bleef maar herhalen 'ja maar daar kan IK toch niks aan doen, dat die kinderboerderij dicht is?' in plaats van gewoon even te beamen dat het hartstikke jammer was dat 't geplande uitje niet door kon gaan. ik vond dat zo schrijnend om te zien.

piet werd net gillend wakker en klaagde over pijn in z'n been/voet, heeft ie de laatste tijd wel vaker over geklaagd. bah, ik denk dan meteen aan allerlei enge dingen terwijl het waarschijnlijk 'gewoon' groeipijn is of kramp ofzo. ook heeft hij de laatste tijd wat last van eczeem in z'n knieholtes, vind ik ook rot voor 'm.

arme hanne, ook al helemaal naar beneden gevallen, wat een ontzettende schrik. krijg echt kippevel van die enge valverhalen allemaal. kusje op d'r blauwe plek, hopelijk is 't snel over.

wij zijn vanmorgen even op 't strand geweest, was heerlijk! en voor Piet & Anna min of meer de eerste keer. Piet ooit eens als baby, maar daar weet ie niks meer van. Anna wilde eerst geen stap verzetten, alleen maar neerploffen en spelen. 'Gote Zanbak!'. Piet vond de zee met z'n golven wel erg interessant maar ook wat eng. en lekker rennen over 't zand (en je dan laten vallen) vonden ze allebei erg leuk. helaas was de camera thuisgebleven dus geen foto's.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2006 @ 07:40:51 #139
81992 Githa
pi_42714355
Piet Groeipijn zou het idd goed kunnen zijn Bix.
Het strand klinkt erg gezellig Bix, lekker ravotten.
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:11:43 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42715169
Klinkt inderdaad als groeipijn.

En het strand....heerlijk. Voor ons duurt dat weer even, ik kom de trap / duinovergang niet meer over. Ach, ja straks in de winter weer.

Gisteren is Fleur op haar bank in slaap gevallen. Daarna heb ik d'r in het grote bed gelegd. Toen ze vanochtend wakker werd, was ze helemaal trots dat ze in d'r grote bed had geslapen. Nou, misschien is het nu dan eindelijk voorbij....de angst om in het grote bed te slapen....
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:30:33 #141
37150 livelink
pi_42715436
Katja heeft ook vaak last van pijn in haar voeten en knieen, vooral 's nachts. Dan merk je ook aan alles dat het echt pijn doet, maar je kunt er heel weinig aan doen. Wij masseren/wrijven haar voeten of knieen dan maar stevig en vaak valt ze dan wel weer in slaap.
  † In Memoriam † maandag 16 oktober 2006 @ 09:38:33 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42715548
luca heeft ook vreselijke groeipijnen gehad. hij bleek dan ook in een jaar 14 cm gegroeid.
onvoorstelbaar dat dat zo'n pijn kan doen, maar ook zoooo zielig want inderdaad, je kan er niet veel meer aan doen dan lekker masseren.
pi_42716134
Vanmorgen drama met Jans naar schooltje brengen. Ze wilde niet naar school, gillen, huilen. Toen ik haar vuile blik naar 1 van de juffen zag kon ik ineens de link leggen. Het standje van afgelopen donderdag heeft haar dus wel aangegrepen. Dat is me wel vaker gebeurd. Dan denk ik, het komt niet aan, of het doet haar niks. Maar eigenlijk is Jans juist supergevoelig. En ze voelt zich dan erg persoonlijk aangevallen en geeft dan een houding van mij heb je er niet mee. Maar eigenlijk is ze dan heel erg gekwetst. Na een half uurtje thee drinken begon ze gelukkig te ontdooien en ging weer lekker met dr vriendinnetjes spelen. Pop moest wel bij dr blijven dit keer.

Afgelopen weekend was ze zo super gezellig. Niks geen dwarsigheid of niet willen luisteren. Ze heeft van het hele weekend maar 1 keer op dr stoeltje gezeten (die ik dit keer nu toch binnen gezet hebt en dat ging veel beter )
Aankomende donderdag ga ik haar thuis houden van school. Ik begin er steeds meer in te geloven t dat de vermoeidheid de buien uitlokt.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42716145
Ik heb wel een Bo die nu al ruim een jaar vreselijke krampvoeten heeft. Vooral overdag nu.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:13:08 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42716186
Jessie, wat fijn dat het van het weekend zo goed is gegaan. En dat je dus merkt dat het consequent zijn wel werkt. Ben benieuwd hoe de komende week gaat gaan..
pi_42716257
Dat consequent zijn deed ik al daar merkte ik juist niet zo veel van
Maar dit weekend was gewoon
Het voelt heerlijk!!!!
  Licht Ontvlambaar maandag 16 oktober 2006 @ 10:17:50 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42716267
Wij zijn gisteren gaan zwemmen, met de buren... Was super gezellig! En buurjongetje en Isa hebben het samen al de hele tijd over volgende week, want dan komt buurjongetje logeren. En dan gaan we naar de zee en het strand (wij wel )

Groeipijnen, heel vervelend! Ik kan me er nog vaag iets van herinneren zelf, echt met pijn in je voeten en benen in je bed liggen. Heel vermoeiend en frustrerend... Ik ga het masseren onthouden voor als Isa er last van krijgt. Voor alle kindjes die er nu al last van hebben

Wij hebben sinds zaterdag vier nieuwe huisgenootjes Vissen wel te verstaan... We hebben vroeger zelf thuis ook een aquarium gehad en ik vond het altijd al fascinerend. Nu hebben we een kleine bak, met vier sluierstaartjes (en een pompje om het geheel een beetje schoon te houden. Isa is er niet bij weg te slaan en ze vind het geweldig om te voeren... foto's volgen nog

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 16-10-2006 10:31:48 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:28:48 #148
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42716462
Sjeen, gefeliciteerd met jullie vissen.

Ladybos, hoe gaat het met het slapen van Myrthe?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 16 oktober 2006 @ 13:47:18 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42719849
Net met ophalen op de psz....

Juffie "ze heeft op de wc geplast!!!"

Ik:

Juffie: Ja ze ging helemaal zelf, zelf haar broek naar benee en weer omhoog, maar dat ging heel goed met haar luierbroekje!

Ik: Luierbroekje? Ze heeft een huggie's met plakstripjes aan??

Juffie: Ow ach, ik vergis me.. het was Bibi....

Ik:
pi_42719877
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 13:47 schreef Ireth het volgende:
Net met ophalen op de psz....

Juffie "ze heeft op de wc geplast!!!"

Ik:

Juffie: Ja ze ging helemaal zelf, zelf haar broek naar benee en weer omhoog, maar dat ging heel goed met haar luierbroekje!

Ik: [afbeelding] Luierbroekje? Ze heeft een huggie's met plakstripjes aan?? [afbeelding]

Juffie: Ow ach, ik vergis me.. het was Bibi....

Ik:[afbeelding]
Och wat een domper Ireth
Syllables govern the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')