ja mau (haar broer) zei al: ik steek er gewoon de fik in! als ze zo sneaky en sleazy bezig zijn...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:05 schreef PeZu het volgende:
molotovcocktail !
op zondag vooraan in de kerk maar zo heniepig als valse rattenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja mau (haar broer) zei al: ik steek er gewoon de fik in! als ze zo sneaky en sleazy bezig zijn...
en dat is dan het zelfgenoemde volk van god he...
ze houden hier in dit dorp allemaal hun hand boven elkaars hoofd... en dan elke zondag zie je ze drie keer naar de kerk lopen en drie keer terug, net alsof ze al hun zonden op deze manier weer afkopen... ik walg er echt van, die schijnheiligheid...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
op zondag vooraan in de kerk maar zo heniepig als valse ratten
heerlijk volk
met hun bloempottenkapsels
idd schijnheiligheid ten topquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze houden hier in dit dorp allemaal hun hand boven elkaars hoofd... en dan elke zondag zie je ze drie keer naar de kerk lopen en drie keer terug, net alsof ze al hun zonden op deze manier weer afkopen... ik walg er echt van, die schijnheiligheid...
lijkt me een mooi gevalletje van "lamaar komen die luitjes dan!"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:03 schreef Jerruh het volgende:
ok, lang verhaal, maar goed...
de zus van mijn vriend heeft een kapsalon in kruiningen. als je dus een bedrijfje hebt, moet je bepaalde belasting betalen. nou is het zo dat een grefo-stel (gereformeerde mensen) heeft besloten een kapsalon te beginnen in dat dorpje. op zich niet erg natuurlijk, maar wat is het nu: via de grefo-mensen in de gemeente hebben ze op slinkse wijze zichzelf als hobbyisten opgegeven, hebben ze, zonder weergave van vergunningneming in de krant een vergunning gekregen (zodat niemand kon protesteren) zodat ze geen belastingen hoeven te betalen. ze hebben in feite illegaal een bedrijfje opgezet en buiten het bestemmingsplan om een bedrijf gebouwd in een woonwijk. de zus van mijn vriendje was daar boos om, want zij betaalt wel eerlijk belasting, zij zit wel eerlijk in het bestemmingsplan, terwijl via handen op het hoofd houden de grefo's hun gang kunnen gaan zonder belasting. dus zij ging polshoogte nemen bij de gemeente. die wilden niks prijs geven terwijl de gemeente verplicht is om vergunningafgifte te plaatsen in de wekelijkse gemeentekrant. ook nemen ze het voor de grefo's op, want ze moeten maar niet zeuren.
toen werd ze opeens om tien uur savonds opgebeld door de grefo die dit begohn: ze moest stoppen met actievoeren anders zou ze haar aanklagen en zorgen voor klandizieverlies via de gemeente. ook had ze een brief naar de rijdende rechter geschreven, maar omdat dus die grefo die die brief schreef niet op tv wilde komen, is het niet doorgegaan. en de gemeente... die doet alsof haar neus bloedt.... want tja, in de gemeente zitten 3/4 grefo's....
ik wist even niet hoe het kort te verklaren, maar als je zo het verhaal hoort (er komt nog meer bij kijken) word ikonpasselijk, woest en misselijk....
laten we inderdaad de boodschap van dit bericht verder helemaal vergeten en druk gaan maken om woordgebruikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:39 schreef twetwe het volgende:
Wat een vooroordeel weer over CHRISTENEN, niet alle christenen zijn grefo's en niet alle grefo's zijn als die kappers. Wees nou alsjeblieft niet zo dom met zijn allen, om iedereen over een kam te scheren.
Je moet toch toegeven dat dit wel hilarisch is!quote:maar omdat dus die grefo die die brief schreef niet op tv wilde komen
FIOD d'rop.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:07 schreef BasOne het volgende:
De belastingsdienst, leuker kunnen ze het niet maken![]()
Dat is het nare inderdaad. Corruptie? Mwah. Vriendjespolitiek in NL? Ja, teveel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Kogando het volgende:
Grefo of niet, vriendjespolitiek is van alle tijden.. mensen in de gemeenteraad kennen levert voordeel op. De ene is 10 jaar bezig met een bouwvergunning en de andere 1 dag, rara hoe kan dat.
Maargoed, straks is die zus nog een hele tijd bezig en komt het uiteindelijk zo ver dat die andere lui belasting moeten betalen. Maar daar schiet zij dan ook weer niet veel mee op. Plus dat ze geen vrienden maakt bij de gemeente. Ze kan beter een flesje wijn laten bezorgen.
Kun je hier serieus op ingaan dan? Als er strafbare dingen zijn gebeurd hebben we hier een rechtssysteem voor, en hoeft een vriend van de broer van een ondernemer hier niet te schelden...... Alsof het feit dat ze Christelijk zijn enig verschil maakt in een concurrentiestrijd.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:56 schreef kamikaze het volgende:
[..]
laten we inderdaad de boodschap van dit bericht verder helemaal vergeten en druk gaan maken om woordgebruik
PS ik hoop dat je zus succes heeft, want laten we eerlijk zijn, zo''n vorm van belastingontduiking/buiten bestemmingsplan omgaan kan natuurlijk niet, maakt niet uit of het nou christenen, grefo's, hinduisten, theepotaanbidders of iets anders zijn. Juridisch lijkt het me dat hier wel een zaak van gemaakt kan worden. Zal misschien een aantal mensen boos maken, maar meesten zullen het toch wel eens zijn dat deze manier niet kan.
Met Grefo's bedoel jij neem ik aan die mensen bij wie de hypocricie die bepaalde Christenen nog wel eens kenmerkt erg aanwezig is?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja mau (haar broer) zei al: ik steek er gewoon de fik in! als ze zo sneaky en sleazy bezig zijn...
en dat is dan het zelfgenoemde volk van god he...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze houden hier in dit dorp allemaal hun hand boven elkaars hoofd... en dan elke zondag zie je ze drie keer naar de kerk lopen en drie keer terug, net alsof ze al hun zonden op deze manier weer afkopen... ik walg er echt van, die schijnheiligheid...
Volgens mij heb jij de OP niet goed gelezen, het gaat hier om iemand die boos is dat een concurrerend bedrijf een vergunning heeft en daarom de boel wil platbrandenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Met Grefo's bedoel jij neem ik aan die mensen bij wie de hypocricie die bepaalde Christenen nog wel eens kenmerkt erg aanwezig is?(en waar OP een matig voorbeeld van is?)
Anywayz: Aanpakkebn die lui; via belastingdienst danwel echte rechter oid.![]()
quote:Heb respect voor anderen
Geen flamewars,
Hou het taalgebruik beschaafd, ook in de topictitels
Open geen 'lemmingtopics'.
Geen topicverkloterij.
Zorg voor een beetje duidelijke topictitel.
Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat wordt het topic gesloten
Ik denk dat ik beter heb gelezen dan jij; of in ieder geval beter tussen de regels door.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de OP niet goed gelezen, het gaat hier om iemand die boos is dat een concurrerend bedrijf een vergunning heeft en daarom de boel wil platbranden![]()
kap eens met dat irritante gedrag van je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef Arnold_fan het volgende:
Even wat dingen uir de FAQ wat je zoal fout doet
:
[..]
Volgens mij zijn er gewoon heel duidelijke regels in elke gemeente aan welke voorwaarden alles moet voldoen, en is TS gewoon een stumper die er niet tegen kan dat er concurrentie bijkomt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter heb gelezen dan jij; of in ieder geval beter tussen de regels door.
TS noemt niet voor niets een aantal keren specifiek 'Grefo's' in de OP en andere posts.
De hypocricie van die mensen irriteert hem met name; zowel wat de kapperszaak betreft die als hobby-kapperszaak geregistreerd staat als dat hij het idee heeft dat al die 'Grefo's' elkaar dekken (figuurlijk dan he!)
![]()
Wat doe ik dan verkeerd? TS is een stumper die dingen die tegenzitten automatisch op anderen afwend, slachtoffer gedrag.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
kap eens met dat irritante gedrag van je.
Ja en dat kan je in één post ook kwijt en hoef je niet het hele topic vol te gooien met posts om TS te bashen, Maak je punt en dan kappen, fanatiekeling (nee dat laatste is geen compliment).quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd? TS is een stumper die dingen die tegenzitten automatisch op anderen afwend, slachtoffer gedrag.....
Als je problemen hebt met een gemeente heb je daar voldoende instanties voor, en als je dat niet doet sta je niet in je recht.....
quote:ook had ze een brief naar de rijdende rechter geschreven
Kruiningen staat erbij. Met die frietfabriek.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het dorp heet? Het ligt niet toevallig in ZO-Drenthe?
![]()
Wordt wat moeilijk met zo'n OP vind je niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:03 schreef Janetje het volgende:
Ok, weer over met het geflame, grefo's/gereformeerden/christenen/atheisten/boedhisten/duitsers.. boeiend. Het gaat om de klacht van de TS, als je er niet serieus op in kan gaan zonder te flamen, post dan niet.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:23 schreef Arnold_fan het volgende:
Overigens zou ik nog liever een grefo zijn dan een pauper als TS
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
en is TS gewoon een stumper die er niet tegen kan dat er concurrentie bijkomt.
quote:als je de posts van TS leest en zijn foto's ziet geloof ik eerder een gemeente die zegt dat alles eerlijk is gegaan dan TS die met ongefundeerde beschuldigingen komt![]()
Ja, 't is wel duidelijk dat het de schuld is van de openingspost.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef Arnold_fan het volgende:
TS is een stumper
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
op zondag vooraan in de kerk maar zo heniepig als valse ratten
heerlijk volk
met hun bloempottenkapsels
ik werk daarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:07 schreef BasOne het volgende:
De belastingsdienst, leuker kunnen ze het niet maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |