abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:39:02 #201
183709 BeatUpYourMomma
Here is my real head
pi_50703746
zoek een spel , van vroeger (gok 1994) , stond in de" arcadehal (was van sega , weet niet sure of het op de console is uitgekomen , indien ja , waarsch genisis) , het was een side-scrolling beat-em-up in de stijl van double-dragon en (mhhhhh!!!)streets of rage.concept was zoiets in de aard van het bestrijden v een krankzinnige professor die dino's tot leven wekt en ze genetisch manipuleerd.net zoals in streets of rage was er de keuze tussen een vrouw , een enorm brede vent en een blonde kerel(neen , geen knulletje op skates!).grote verschil was dat je in deze game ook vuurwapens kon gebruiken om je te beschermen.ik herriner me een bossbattle van een kereltje met een masker die dan een monster wordt , en die moet je 3 keer achtereen verslaan.de eindbaas is de gestoorde prof die zich op ziekelijke wijze weet te fusioneren met een t-rex.gore-gehalte van het spel was gelijkend op splatterhouse.(ow , en de brede kerel blijft geloof ik dood in de eindgeneriek , waarop de blonde knul zich door de woestijn sleept met het wijffie )ik hoop (en ben er wel zeker van) dat als iemand het herkend me een antwoord kan geven op deze vraag die me al jaren in het hoofd zit.
Alvast bedankt!
Tetten! :P
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:48:10 #202
183709 BeatUpYourMomma
Here is my real head
pi_50704030
QUOTE(sorry , weet niet hoe te quoten!)

Ik zoek een spel uit 2000. Het was voor de pc. Het zag er best goed uit het had echt zo'n bekend horror muziekje, je werkte voor een soort van Onderzoeks bureau waar misterieuse dingen worden onderzocht. Zo moest je vampiers etc. killen op een rijdende trein, een grot vol weerwolven bezoeken en iets met een naakte gewonde vrouw in het bos.

Ik kan het heel moeilijk voor me halen. Het is zo'n tijd geleden. Het had iets van 2 cd's en heb het in me bezit gehad maar later weggegooid omdat het te moeilijk voor me was. Toen niet geschiktt voor mijn leeftijd en nu wel. Beetje dom om weg te gooien.

Het had een soort van Van Helsing karakter en je kon volgensmij ook met andere personen spelen. Het was best een groot en mooi spel voor die tijd. Ik wil het zo graag weer spelen.



Volgens mij zoek je Nightmare creatures(waren er geloof ik 2 in de serie)

Volgens mij nightmare Creatures
Tetten! :P
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:06:38 #203
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_50704686
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef BeatUpYourMomma het volgende:
QUOTE(sorry , weet niet hoe te quoten!)
Met dit knopje -->
Als je daarop klikt rechtsbovenin het bericht dat je wil quoten krijg je het bericht in je reactiescherm.
Je kan er dan nog zinnen tussenuit halen als je alleen op een klein stukje wil reageren bijvoorbeeld.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_50714849
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Met dit knopje --> [afbeelding]
Vendris is lief trouwens
bedankt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 04:14:41 #205
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_50716658
Heya! Ik heb rond 2000 (blinde gok, in ieder geval vóór 2003) een spel gehad waarbij je kon schieten ala FPS, maar ook in auto's kon rijden -STOP DIE QUICKREPLY- Nee, Geen GTA.
Het was qua voertuigen vrij futuristisch, en speelde zich in verschillende levels af. Ook was het leuk (om in me uppie) de multiplayerlevels af te struinen. het kan ook zijn dat dat SP met bots o.i.d. was.
Je kon uit auto's stappen en dan wat anders pakken. Ik denk dat ik hem ooit op een twili- eh, originele CD heb gehad*kuch*, en het enige wat ik qua naam erbij heb is CARS OF SIN, maar daarop kan ik dan weer niks vinden. (Nee, het is niet sin zelf, want dat heb ik óók gespeeld:D)
Tevens was er (o.a.) een cheat waarmee de auto waar je inzat ontzichtbaar werdt, en je alleen 4 wielen en je poppentje zag. dat poppentje had dan een loopanimatie als je reed.

Wie o wie?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  vrijdag 22 juni 2007 @ 04:29:23 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50716700
Ik weet eigenlijk nogsteeds niet (meer) de naam van een spel van de volgende omschrijving:

NES-spel, je bent een ninja en de eindbaas is een vage vent die heen en weer loopt met een kind in zn armen (als in hostage) en dan moet je allemaal trucjes in goede volgorde uitvoeren en dan word de eindbaas steeds roder aan zn kop, je kon ook onder de grond doorrollen etc.
Het is iig niet shinobi of shadow warrior oid zover ik weet want daar heb ik laatst nog roms van geprobeert om te kijken of die het waren, was best voor zn tijd een goed spel omdat je van die speciale trucjes kon enzo. En er was bijna aan het eind ook een kamer met allemaal deuren met in elke deur een van de eerdere bazen trouwens.

Iemand?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 06:52:10 #207
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_50717062
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 04:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heya! Ik heb rond 2000 (blinde gok, in ieder geval vóór 2003) een spel gehad waarbij je kon schieten ala FPS, maar ook in auto's kon rijden -STOP DIE QUICKREPLY- Nee, Geen GTA.


Wie o wie?
Niet mijn genre, maar ik heb een paar suggesties die je misschien op weg kunnen helpen:
de Die Hard serie
Urban Chaos
Wages of Sin
Crime Killer
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:47:34 #208
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50727405
Ik zoek een spel dat ik op de pc heb gespeeld alleen kan he took op een Emulator geweest zijn, voor de gba/gbc dus.
Je had 2 schermen, op de een zag je je eigen eiland + basis en op de ander het eiland + basis van de vijand.
Je kon die 2 schermen over je hele scherm verplaatsen. Je moest raketten bouwen en andere gebouwen waarmee je op de vijand zijn eiland kon schieten.Die raketten vlogen dus van het ene scherm naar het andere (de eilanden zaten niet aan elkaar ofzo). Je kon ook anti raket installaties bouwen, die je kon ontwijken door veel raketten tegelijk te sturen of door de 2 schermen op zon manier te plaatsen dat je raket eerder insloeg dan dat de anti raket raketten bij jouw raket konden komen

Iemand een idee?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:16:51 #209
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_50748858
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een spel dat ik op de pc heb gespeeld alleen kan he took op een Emulator geweest zijn, voor de gba/gbc dus.
Je had 2 schermen, op de een zag je je eigen eiland + basis en op de ander het eiland + basis van de vijand.
Je kon die 2 schermen over je hele scherm verplaatsen. Je moest raketten bouwen en andere gebouwen waarmee je op de vijand zijn eiland kon schieten.Die raketten vlogen dus van het ene scherm naar het andere (de eilanden zaten niet aan elkaar ofzo). Je kon ook anti raket installaties bouwen, die je kon ontwijken door veel raketten tegelijk te sturen of door de 2 schermen op zon manier te plaatsen dat je raket eerder insloeg dan dat de anti raket raketten bij jouw raket konden komen

Iemand een idee?
Ik weet precies welk spel je bedoelt, alleen ik kan gewoon echt niet op de titel komen!!
Ik wil een plaatje posten!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:20:52 #210
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50748974
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:16 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Ik weet precies welk spel je bedoelt, alleen ik kan gewoon echt niet op de titel komen!!
Ja daar heb ik lekker veel aan

Maarja nog een ...

zon spel in de middeleeuwen en dan had jij 1 kasteel op een soort kaart en dan kon je troepen maken en dan kon je ze rondbewegen net als bij rome:total war

hmm misschien is het wel miedival total war ofzo .... naja ik zoek voor deze nog wel ff verder.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:25:50 #211
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_50749105
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja daar heb ik lekker veel aan

Maarja nog een ...

zon spel in de middeleeuwen en dan had jij 1 kasteel op een soort kaart en dan kon je troepen maken en dan kon je ze rondbewegen net als bij rome:total war

hmm misschien is het wel miedival total war ofzo .... naja ik zoek voor deze nog wel ff verder.
Ah! Bedoelde je niet Advance Wars? (Die van je vorige aanvraag)
Ik wil een plaatje posten!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:44:17 #212
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50749537
Nee man daar heb je toch ook geen 2 schermen?

De nadruk ligt op de raketten hier, bij advance wars heb je tanks enz, hier heb je alleen raketten, anti raket raketten en ik dacht wel een soort van robots die je anar de vijand zijn eiland kon sturen om dingen te vernielen.

tekening van hoe het er ongeveer uitziet. Het spel is best oud trouwens.
http://img339.imageshack.us/my.php?image=spelrf4.gif

je kan dus jouw eigen scherm en die van de vijand verplaatsen en dus bijv jouw scherm onder die van hem zetten, dan jouw missilesilo van boven in jouw scherm zetten en zorgen dat zijn anti missile silos niet aan de onderkant zitten of iig niet dichtbij zodat jouw missiles genoeg tijd hebben om naar zijn eiland te komen ( voordat de anti missiles worden gelanceerd, gebeurt automatisch ook bij jou) en bijv een fabriek op te blazen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50754499
Ik zoek zo'n spel dat ik nog voor het jaar 2000 bij mijn neefjes had gezien.

Het was met een jongen en een hondje als ik me niet vergis, en hij moest door levels heen lopen waar van die schaduwmannetje of zwart slijm mannetjes je aanvielen, met heel veel tegelijkertijd. De achtergrond had iets weg van een bos/rotswand, als ik me niet vergis.
Ook moest je een stuk onderwater en daar waren van die oesters, als je die aanraakte, aten die je op en spuugden vervolgens je schoen en kleren ofzoiets uit.
  zondag 24 juni 2007 @ 02:00:04 #214
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_50777716
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 06:52 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Niet mijn genre, maar ik heb een paar suggesties die je misschien op weg kunnen helpen:
de Die Hard serie
Urban Chaos
Wages of Sin
Crime Killer
Allemaal niet
Jammer... Wat ik ook nog meen te herinneren dat de graphics vrij goed waren, en er ergens ineens een vaag monster te voorschijn kwam. Tevens waren de (multiplayer) maps vrij groot.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 24 juni 2007 @ 22:02:15 #215
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_50800841
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef BeatUpYourMomma het volgende:
zoek een spel , van vroeger (gok 1994) , stond in de" arcadehal (was van sega , weet niet sure of het op de console is uitgekomen , indien ja , waarsch genisis) , het was een side-scrolling beat-em-up in de stijl van double-dragon en (mhhhhh!!!)streets of rage.concept was zoiets in de aard van het bestrijden v een krankzinnige professor die dino's tot leven wekt en ze genetisch manipuleerd.net zoals in streets of rage was er de keuze tussen een vrouw , een enorm brede vent en een blonde kerel(neen , geen knulletje op skates!).grote verschil was dat je in deze game ook vuurwapens kon gebruiken om je te beschermen.ik herriner me een bossbattle van een kereltje met een masker die dan een monster wordt , en die moet je 3 keer achtereen verslaan.de eindbaas is de gestoorde prof die zich op ziekelijke wijze weet te fusioneren met een t-rex.gore-gehalte van het spel was gelijkend op splatterhouse.(ow , en de brede kerel blijft geloof ik dood in de eindgeneriek , waarop de blonde knul zich door de woestijn sleept met het wijffie )ik hoop (en ben er wel zeker van) dat als iemand het herkend me een antwoord kan geven op deze vraag die me al jaren in het hoofd zit.
Alvast bedankt!
Cadillacs And Dinosaurs
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_50801659
Ik zoek een spel dat ik vroeger altijd speelde..

Het is een 2d fightgame, ik noemde het altijd BB. Ik kan me niet meer helemaal herinneren hoe 't echt heette. Ik vermoedde BadBoys, maar kan er echt niks over vinden.

nog wat dingen die ik me kan herinneren:
-Ik speelde het op een 386, commandor PC.
-Begin/midden jaren '90
-2D

Ik kan me ook nog wat Characters herinneren. Zo was er een mannetje genaamd Mike. Zakenman in grijs pak en stoere zonnebril.
Een boeddah monnik in oranje tenue...die kon een grote draakvuurbal afvuren.
Een dikke worstelaar in blauw worstel (bad )pak.
Elk character had ook zn eigen arena, ik weet die van Mike, de worstelaar en die monnik nog. Wel erg standaard hoor, Mike op een kantoor bij de lift. Die andere natuurlijk een worstelarena en een oosterse tuin met tempels

Verder weet ik niet heel veel meer.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:14:46 #217
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_50803497
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef BlackFrancis het volgende:
Ik zoek een spel dat ik vroeger altijd speelde..

Het is een 2d fightgame, ik noemde het altijd BB. Ik kan me niet meer helemaal herinneren hoe 't echt heette. Ik vermoedde BadBoys, maar kan er echt niks over vinden.
Body Blows
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_50812095
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef BdR het volgende:

[..]

Body Blows
Woooowww te gek!!!! Dank je man!
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:18:31 #219
183709 BeatUpYourMomma
Here is my real head
pi_50889807
)
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:02 schreef BdR het volgende:

[..]

Cadillacs And Dinosaurs
Is Em!!!

Heel erg hartelijk bedankt!

(hey , found the "quote"-button )
Tetten! :P
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:44:20 #220
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_50894985
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:02 schreef aerodynamic het volgende:
Ik zoek zo'n spel dat ik nog voor het jaar 2000 bij mijn neefjes had gezien.

Het was met een jongen en een hondje als ik me niet vergis, en hij moest door levels heen lopen waar van die schaduwmannetje of zwart slijm mannetjes je aanvielen, met heel veel tegelijkertijd. De achtergrond had iets weg van een bos/rotswand, als ik me niet vergis.
Ook moest je een stuk onderwater en daar waren van die oesters, als je die aanraakte, aten die je op en spuugden vervolgens je schoen en kleren ofzoiets uit.
Een 2d platform spel? op welke console, NES, megadrive, playstation..?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_50940552
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:02 schreef aerodynamic het volgende:
Ik zoek zo'n spel dat ik nog voor het jaar 2000 bij mijn neefjes had gezien.

Het was met een jongen en een hondje als ik me niet vergis, en hij moest door levels heen lopen waar van die schaduwmannetje of zwart slijm mannetjes je aanvielen, met heel veel tegelijkertijd. De achtergrond had iets weg van een bos/rotswand, als ik me niet vergis.
Ook moest je een stuk onderwater en daar waren van die oesters, als je die aanraakte, aten die je op en spuugden vervolgens je schoen en kleren ofzoiets uit.
Heart of Darkness.

Erg leuk maar ook erg lastig
pi_50997382
ik zoek 2 spelllen, ik denk van begin 90. Beiden dos games

1, heette in mijn gedachten Bifi oid, was een soort mariokart achtige gameplay waarbij je met 2 spelers in een aparte auto elkaar moest uitschakelen met items.

2, een lotus racegame [lotus esprit volgensmij] de auto's bewogen niet, alleen de weg ging onder je door.

weet iemand de titels van 1 of beiden?
Immer.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:39:57 #223
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_50998940
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:49 schreef Firenzo het volgende:
ik zoek 2 spelllen, ik denk van begin 90. Beiden dos games

1, heette in mijn gedachten Bifi oid, was een soort mariokart achtige gameplay waarbij je met 2 spelers in een aparte auto elkaar moest uitschakelen met items.
misschien BC Racers, maar die was single player dacht ik..

anders misschien Wacky Wheels of Skunny Kart
quote:
2, een lotus racegame [lotus esprit volgensmij] de auto's bewogen niet, alleen de weg ging onder je door.

weet iemand de titels van 1 of beiden?
voor msdos was alleen deel 3 van die serie uitgebracht, Lotus III
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_51001871
lotus 3 die klopt, perfect

die andere is het allebei niet. Miscchien misleidend gezegd met dat mariokart in t verhaal;
het was een soort plein waar je opstond,. wapens kon pakken en de auto van de ander moest kapotmaken
Immer.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:50:37 #225
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_51002338
quote:
Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Allemaal niet
Jammer... Wat ik ook nog meen te herinneren dat de graphics vrij goed waren, en er ergens ineens een vaag monster te voorschijn kwam. Tevens waren de (multiplayer) maps vrij groot.
Redline misschien?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_51068269
Weet iemand een spel waarbij je de baas bent over een politiekorps?

Staat me iets bij dat zo'n spel bestaat.
pi_51109269
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef VDL018 het volgende:
Weet iemand een spel waarbij je de baas bent over een politiekorps?

Staat me iets bij dat zo'n spel bestaat.
Anyone?
pi_51118101
Ik zoek een oude volgens mij SNES game (misschien ook GBA) waarbij je als jongetje wakker wordt in je huis omdat er een ruimteschip is neergestort, en dan ga je daarna de berg op om te kijken wat er aan de hand is! zegt iemand dit wat?
Huh?
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:09:15 #229
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51119129
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:30 schreef Fnx2 het volgende:
Ik zoek een oude volgens mij SNES game (misschien ook GBA) waarbij je als jongetje wakker wordt in je huis omdat er een ruimteschip is neergestort, en dan ga je daarna de berg op om te kijken wat er aan de hand is! zegt iemand dit wat?
Earthbound denk ik.
pi_51142989
Volgens mij is dat m ja! Thanks!
Huh?
pi_51366359
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:55 schreef Desdinova het volgende:
Ik zoek een spelletje van de msx.. ik weet er heel weinig van. Je had een bepaalde tijd om iets (voor mij onduidelijk wat ) te doen, en op het moment dat de tijd op was ging je dood. als je dood ging kreeg je een halo boven je hoofd en vloog je helemaal omhoog, door de wolken ook enzo. en dan was het game over denk ik.

echt ernstig lang geleden, ik weet er heel weinig van. was iig 2d, mario-like. voor mn gevoel was het een vrij emotioneel spel, en ik kwam nooit ver..
misschien iets van Dota..?
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:23:36 #232
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51366572
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef VDL018 het volgende:

[..]

Anyone?
iets meer info graag ....
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51366940
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef VDL018 het volgende:

[..]

Anyone?
SWAT?
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  zondag 15 juli 2007 @ 15:46:18 #234
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_51491007
ik zoek de naam van een spel wat bij mijn weten nog niet uit is. Laatst wel ergens screens gezien, maar kan ze niet meer vinden. Het is een adventure in de oude 'lucasarts stijl' (zie monkey-island, sam&max, dott, etc.)

Iemand een idee wat ik gezien heb?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  zondag 15 juli 2007 @ 17:11:56 #235
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_51494094
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef ToMaSZ het volgende:
ik zoek de naam van een spel wat bij mijn weten nog niet uit is. Laatst wel ergens screens gezien, maar kan ze niet meer vinden. Het is een adventure in de oude 'lucasarts stijl' (zie monkey-island, sam&max, dott, etc.)

Iemand een idee wat ik gezien heb?
Dat kunnen er een hoop zijn. Alvast een paar suggesties:
Maffe adventure Cassius Pearl aangekondigd
Piraten, kannibalen en bloemetjes
Screens A Vampyre Story
Demo adventure Project Joe beschikbaar
Adventure The Abbey aangekondigd

Als 'ie hier niet bij zit heb ik nog wel wat mogelijke titels voor je.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 15 juli 2007 @ 18:45:22 #236
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_51497050
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:11 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Dat kunnen er een hoop zijn. Alvast een paar suggesties:
Maffe adventure Cassius Pearl aangekondigd
Piraten, kannibalen en bloemetjes
Screens A Vampyre Story
Demo adventure Project Joe beschikbaar
Adventure The Abbey aangekondigd

Als 'ie hier niet bij zit heb ik nog wel wat mogelijke titels voor je.
A Vampyre Story! Die was t. Thnx!
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  maandag 23 juli 2007 @ 17:10:54 #237
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51753312
Goed, het is misschien een vage beschrijving, maar ik ben al heel lang op zoek naar een spel...
Je kunt kiezen of je een "good" of een "evil" campaign wilt spelen aan het begin
dan is het de bedoeling dat je alle huisjes in een dorpje (of tentjes in een woestijn) gaat bekeren tot het goede of het kwade.
Als je ze goed krijgt, komen er bloemetjes enzo rond het huisje, als je ze aan de slechte kant krijgt, gaan de plantjes dood en verdroogt de grond
Ik kan me nog herinneren dat er een soort van muziekdorp was, waar elvis-mannetjes rondliepen en dat je op een gegeven moment ook een ark moest bouwen.

Ik herinner me ook dat je mensen kon overtuigen door te preken... bij de goede kant ging dit door engelenkoren, bij de slechte kant met metal.
Ook kon je wonderen verrichten (regenbogen enzo) en plagen veroorzaken (sprinkhanen volgens mij)

Het was echt ontzettend grappig en ik heb me er uren mee vermaakt, maar ik heb geen idee meer hoe het heet

Oh ja, het is niet Black&White, en ook geen Populous....

[ Bericht 3% gewijzigd door Muck op 23-07-2007 22:22:08 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:04:47 #238
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_51789675
mja weet niet zeker of k et hier kan posten maar k zoek een nieuw spel (voor mij dan)
ik houd oa van lekker sneaky sneaky spellen, maar dan niet met teams oid, zoals bv Thief
ff kijke andere paar spellen wat k ook heel leuk vond settlers, starcraft, vampire bloodlines, Fable,
Monkey Island serie,LBA, DOTT, C&C...
maar iig niet te nieuwe spellen want m'n bak kan dat niet aan
mja dus eigenlijk iets met of een goed verhaal, humor, stealth of gewoon een goeie shooter

klinkt trouwens als een cool spel Muck, gelijk tvp
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:20:48 #239
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51790234
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef Demon-X het volgende:
mja weet niet zeker of k et hier kan posten maar k zoek een nieuw spel (voor mij dan)
ik houd oa van lekker sneaky sneaky spellen, maar dan niet met teams oid, zoals bv Thief
ff kijke andere paar spellen wat k ook heel leuk vond settlers, starcraft, vampire bloodlines, Fable,
Monkey Island serie,LBA, DOTT, C&C...
maar iig niet te nieuwe spellen want m'n bak kan dat niet aan
mja dus eigenlijk iets met of een goed verhaal, humor, stealth of gewoon een goeie shooter

klinkt trouwens als een cool spel Muck, gelijk tvp
alles al van C&C gespeeld? zo niet .. doen!
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:02:29 #240
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_51791616
haha ja al gespeeld, die fps was ook lol

btw alleen pc spellen...
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:52:25 #241
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_51793396
Voor verhaal/humor zou je eens naar adventures moeten kijken. The Moment Of Silence, Runaway A Road Adventure, The Longest Journey, Syberia, Scratches... beetje zoeken kom je ze wel in de budgetbakken tegen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:57:18 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51793569
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Muck het volgende:
Goed, het is misschien een vage beschrijving, maar ik ben al heel lang op zoek naar een spel...
Je kunt kiezen of je een "good" of een "evil" campaign wilt spelen aan het begin
dan is het de bedoeling dat je alle huisjes in een dorpje (of tentjes in een woestijn) gaat bekeren tot het goede of het kwade.
Als je ze goed krijgt, komen er bloemetjes enzo rond het huisje, als je ze aan de slechte kant krijgt, gaan de plantjes dood en verdroogt de grond
Ik kan me nog herinneren dat er een soort van muziekdorp was, waar elvis-mannetjes rondliepen en dat je op een gegeven moment ook een ark moest bouwen.

Ik herinner me ook dat je mensen kon overtuigen door te preken... bij de goede kant ging dit door engelenkoren, bij de slechte kant met metal.
Ook kon je wonderen verrichten (regenbogen enzo) en plagen veroorzaken (sprinkhanen volgens mij)

Het was echt ontzettend grappig en ik heb me er uren mee vermaakt, maar ik heb geen idee meer hoe het heet

Oh ja, het is niet Black&White, en ook geen Populous....
Heaven & Hell toevallig ?
pi_51796035
Kent iemand nog vette racegames, maar niet preciese racen?
pi_51796351
Ik zoek Coloniziation, de voorloper van Civilization. erg oud dos spel. Iemand een idee waar ik dat soort spellen kan vinden?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:08:05 #245
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51796377
Outrun 2006 of een deel uit de Burnout serie of Flatout
Trackmania Sunrise(PC)

?
pi_51799230
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Outrun 2006 of een deel uit de Burnout serie of Flatout
Trackmania Sunrise(PC)

?
Het moet allemaal PC zijn. Of iets wat op carmageddon lijkt..
pi_51799435
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef Demon-X het volgende:
mja weet niet zeker of k et hier kan posten maar k zoek een nieuw spel (voor mij dan)
ik houd oa van lekker sneaky sneaky spellen, maar dan niet met teams oid, zoals bv Thief
ff kijke andere paar spellen wat k ook heel leuk vond settlers, starcraft, vampire bloodlines, Fable,
Monkey Island serie,LBA, DOTT, C&C...
maar iig niet te nieuwe spellen want m'n bak kan dat niet aan
mja dus eigenlijk iets met of een goed verhaal, humor, stealth of gewoon een goeie shooter

klinkt trouwens als een cool spel Muck, gelijk tvp
Wat dacht je van Broken Sword 1 t/m 3? Er is ook een deel 4, maar ik weet niet of dat een aanrader is omdat ik net als jij een oude pc heb en het spel daar niet op draait.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:19:06 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51799459
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:14 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Het moet allemaal PC zijn. Of iets wat op carmageddon lijkt..
Dan zou ik iig trackmania sunrise proberen, die is ook nog eens gratis , ok het is niet ala carmageddon, maar zeker wel tof
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:33:29 #249
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51800144
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Heaven & Hell toevallig ?
jaaaaaaaaa
na even googlen op afbeeldingen herkende ik het
je bent mijn held

dank je wel

eens kijken waar ik dat kan kopen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:47:51 #250
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_51800859
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik zoek Coloniziation, de voorloper van Civilization. erg oud dos spel. Iemand een idee waar ik dat soort spellen kan vinden?
Sid Meier`s Colonization 1994

das toch abandonware dan of niet? mag k dan Wel een link posten?
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 22:52:32 #251
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51801063
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef Demon-X het volgende:

[..]

Sid Meier`s Colonization 1994

das toch abandonware dan of niet? mag k dan Wel een link posten?
abandonware is geen term die software legaal maakt, dus nee.
pi_51801896
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef VDL018 het volgende:
Weet iemand een spel waarbij je de baas bent over een politiekorps?

Staat me iets bij dat zo'n spel bestaat.
Emergency?
pi_51804608
Vroeger bij een vriendje een cowboy fps gespeeld. Zelfde soort graphics als Star Wars eerste Jedi Knight series. Objective is om de andere cowboys gewoon neer te knallen totdat het hele level cowboyvrij was en iets met de interface had iets met schoppen kaarten te maken, dacht munitie aanduiding.

eerste level is een soort boederij klein stadje waar je bij de poort begint.
tweede level is een grotere stad/dorp, ramen konden kapot er stonden badguys achter de bar in het cafe
derde level was op een trein ( kon ook 2e level en haal ik ze door elkaar) op het end versla je iemand die zo'n blauw amerikaans noordelijk legeruniform aan heeft.
vierde level was in een canyon.

verder zijn we nooit gekomen.

good times

Herkent iemand het spel?
  woensdag 25 juli 2007 @ 06:53:13 #254
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_51807413
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_51810840
woot dat is em ^^ dankjewel
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:42:23 #256
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_52185700
Minstens 10 jaar geleden speelde ik wel eens een spelletje, een sidescroller over een soldaat of een rekruut in het leger die door een stormbaan moest rennen, die je volgens mij ook zelf kon ontwerpen.. Het openingsscherm bestond uit iets van 12 vierkantjes met afbeeldingen erop. Ik herinner mij daar een granaat op het scherm...

Ik dacht altijd dat het iets met een c was.. Combat, of Commando, of iets in die trant.

Maar da´s dan ook alles wat ik weet.:P
Nee jij bent lekker. =X
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:41:16 #257
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_52188621
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:42 schreef PrinceLu het volgende:
Minstens 10 jaar geleden speelde ik wel eens een spelletje, een sidescroller over een soldaat of een rekruut in het leger die door een stormbaan moest rennen, die je volgens mij ook zelf kon ontwerpen.. Het openingsscherm bestond uit iets van 12 vierkantjes met afbeeldingen erop. Ik herinner mij daar een granaat op het scherm...

Ik dacht altijd dat het iets met een c was.. Combat, of Commando, of iets in die trant.

Maar da´s dan ook alles wat ik weet.:P
Op de pc? ik ken alleen Boot Camp maar die is nogal oud..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_52189986
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:42 schreef PrinceLu het volgende:
Minstens 10 jaar geleden speelde ik wel eens een spelletje, een sidescroller over een soldaat of een rekruut in het leger die door een stormbaan moest rennen, die je volgens mij ook zelf kon ontwerpen.. Het openingsscherm bestond uit iets van 12 vierkantjes met afbeeldingen erop. Ik herinner mij daar een granaat op het scherm...

Ik dacht altijd dat het iets met een c was.. Combat, of Commando, of iets in die trant.

Maar da´s dan ook alles wat ik weet.:P
Commandos misschien?
http://images.google.com/images?q=Commandos
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:59:40 #259
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52190132
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:07 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik zoek Coloniziation, de voorloper van Civilization. erg oud dos spel. Iemand een idee waar ik dat soort spellen kan vinden?
Je PM doet het niet.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:55:11 #260
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_52212862
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef BdR het volgende:

[..]

Op de pc? ik ken alleen Boot Camp maar die is nogal oud..
Zeker vergelijkbaar, maar het is 'm niet... Deze had EGA graphics, en zal niet heel veel later gemaakt zijn dan Boot Camp..
Nee jij bent lekker. =X
  zondag 30 september 2007 @ 13:46:37 #261
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_53587951
ik zoek geen specifiek spel, maar gewoon open voor suggesties .
Ik heb laatst 'Safari Photo Africa - Wild Earth' gekocht.

Je moet daarbij foto's maken van dieren, en leert er ondertussen erg veel van!
Dat vind ik echt een tof spel.

Zijn er meer spellen waarbij foto's maken centraal staat?
pi_53592559
Ik zoek een PC snowboardergame. Supreme Snowboarder ken ik al.

Weet iemand eentje?

Vroegah had ik een spel, cabela 4x4 ofroad adventure. Weet iemand een spel als dat?
pi_53981918
Ik zoek een Dragonball Z spel dat je op de pc met een emulator kon spelen. Het was een fighting game, dus geen roleplaying. Met dit spel kon je uit best veel characters kiezen, waaronder Brolly. En bovendien kon je (althans met gohan) transformeren en dan zag je stenen omhoog zweven enz.
Ik heb al veel spellen geprobeerd, waaronder spellen van de SNES en NES, maar ik kan hem tot nu toe niet vinden.
Ik dacht dat het iets met de naam "Ultimate Z Fighters" was, maar ik kan daarop niks vinden.

Heeft iemand enig idee over welk spel ik het heb?
pi_53994680
Ik ben op zoek naar een mulitplayer spelletje voor op de PC wat ik zo'n 3-4 jaar geleden een keer gespeeld heb. Je kon het ergens gratis downloaden. Het was een 2d spelletje, van bovenaf gezien en kon dan met een klein ruimteschipje tegen anderen vliegen in verschillende, zelf te kiezen 'levels' en je had ook de keuze uit enkele ruimteschepen (als ik me niet vergis). Als je was afgeschoten door iemand werd je op één bepaalde plek gerespawnd in dat level. Weet iemand de naam van dit spelletje?

Gevonden! Heet tegenwoordig Continuum.

[ Bericht 5% gewijzigd door davey579 op 17-10-2007 20:08:22 ]
  Redactie Games zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:30:11 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54053550
Ik zoek een spel voor de SNES, was een cowboy spel, side scrolling, kon je ook co-op spelen, en je zat soms op een paard en soms liep je.

Was een soort van metal slug, maar dan wat realistischer, iemand een idee?
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:34:34 #266
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54053609
Al gevonden

Sunset Riders dus.
.....Kennedy
pi_54073645
Ik zoek een spel in het genre shoot 'em up (shoot 'em up als axelay).
Het stond op mijn pc uit de kindertijd rond 1998 weet alleen helemaal niet meer hoe het heet.

Het begint als een ruimteschipje met 1 simpele kanon en zodra je een powerup pakt dan krijg je een powerup aan je schip (een zijwaarts kanon, een plasma kanon, laser etc etc ook was er een powerup dat je kleine ruimtescheepjes aan je zijde krijgt).
Ook was een opvallend punt dat je dit spel met zijn 2 op 1 scherm (tegelijk) kon spelen + kon je je elkaar aan elkaar verbinden dat je een iets groter ruimteschip hebt.

Iemand een idee?
pi_54073669
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef Wessiej het volgende:
Al gevonden

Sunset Riders dus.
Dat is echt een vet spel
Ik heb dat al 100-en keren uitgespeeld
pi_54117820
Ik zoek een spel, het is denk ik een jaar of 8 oud.

Het was een strategy spel, dat je van bovenaf bekeek. Het vond plaats in de middeleeuwen en het staat me heel vaag bij dat het iets met 'dracula' ofzo te maken had maar dat kan ook goed helemaal niet waar zijn. Het zag er best simpel uit.

Je had verschillende poppetjes. Riddertjes, boogschutters, ruiters en stormrammen voor zover ik weet, zag er allemaal heel standaard uit. Jij was de rode, de vijand weet ik niet. Je kon kastelen overnemen van de vijand. je kon ook boogschutters in de torens van je kasteel zetten enzo.

Sja... verder weet ik het eigenlijk ook niet... Best wel een algemene beschrijving...

Iemand?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:41:53 #270
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_54118101
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:30 schreef jaapgvk het volgende:
Ik zoek een spel, het is denk ik een jaar of 8 oud.

Het was een strategy spel, dat je van bovenaf bekeek. Het vond plaats in de middeleeuwen en het staat me heel vaag bij dat het iets met 'dracula' ofzo te maken had maar dat kan ook goed helemaal niet waar zijn. Het zag er best simpel uit.

Je had verschillende poppetjes. Riddertjes, boogschutters, ruiters en stormrammen voor zover ik weet, zag er allemaal heel standaard uit. Jij was de rode, de vijand weet ik niet. Je kon kastelen overnemen van de vijand. je kon ook boogschutters in de torens van je kasteel zetten enzo.

Sja... verder weet ik het eigenlijk ook niet... Best wel een algemene beschrijving...

Iemand?

Lords of the Realm?
pi_54118650
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef ikMark het volgende:

[..]

Emergency?
Nee, dat spel heb ik al. Maar er schijnt heb ik van horen zeggen, een spel te bestaan waarbij je de baas bent over je eigen politiekorps ofzoiets dergelijks.
pi_54118662
Misschien een online spel ofzo?
pi_54118866
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:41 schreef Frollo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lords of the Realm?
Bedankt voor je snelle reactie.

Screenshot lijkt echt als 2 druppels water op het spel dat ik bedoel. Maar helaas hij is het niet. Ik heb naar de rest van de lords of the realm serie gekeken maar deel III is het ook zeker niet.

Toch zijn de graphics van het spel dat ik bedoel wel iets beter. Sja...

Edit:
Ik begin toch te twijfelen, het is natuurlijk al jaren geleden dat ik het spel heb gespeeld... gelukkig schijnt het abandoneware te zijn. Ik zal m eens downloaden...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_54118904
Weet iemand hoe het volgende spel heet:

Het was een motor race spel, volgens mij voor de SEGA, je kon andere ook slaan met een ketting en zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54120080
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:10 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

Ik zal m eens downloaden...
Nee, hij is het toch niet... Het spel wat ik bedoel had idd betere graphics en er zat volgens mij veel minder verhaal in. Gewoon wat meer 'verdedig je kasteel' idee.
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:29:13 #276
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_54137497
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:48 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

Nee, hij is het toch niet... Het spel wat ik bedoel had idd betere graphics en er zat volgens mij veel minder verhaal in. Gewoon wat meer 'verdedig je kasteel' idee.
Misschien Stronghold dan, maar die heb ik zelf nooit gedaan.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:37:30 #277
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_54137670
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand hoe het volgende spel heet:

Het was een motor race spel, volgens mij voor de SEGA, je kon andere ook slaan met een ketting en zo
dat is Road Rash , denk ik wel zeker
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:47:55 #278
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_54137864
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef beelz het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een game waar ik paar jaar geleden de demo van heb gespeeld
In het spel bestuur je een grote robot en je loopt door een grote stad heen. De robot heeft veel wapens en je kan auto's oppakken en naar je tegenstanders gooien. Ik geloof dat je ook kon vliegen maar dat weet ik niet zeker.
Het is een pc-game trouwens.
Vanmiddag liep ik dus in de kringloopwinkel, zie ik hem daar staan. Voor een euro. Mooi meegenomen dus.
Het spel wat ik zocht is Slave Zero. Daar kwam ik vanmiddag pas achter dus
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_54152461
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dat is Road Rash , denk ik wel zeker
Ja!!

Bedankt hé!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54416894
Ik zoek een game voor de SNES. Het is een platformer, het hele spel of tenminste één level/wereld speelt zich af in een haven/aan zee. Ook was er iets met kreeften en andere zeedieren. vaten/tonnen en scheepstouwen. Het is kinderlijk vormgegeven.

Iemand een idee welke game ik bedoel?
pi_54417181
Je omschrijfst zon beetje de helft van de SNES games volgens mij.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_54434515
Ik zoek een gratis spel wat je kan downloaden. Ik verveel me de tering.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 7 november 2007 @ 18:25:17 #283
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54435136
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef Ordinair het volgende:
Ik zoek een gratis spel wat je kan downloaden. Ik verveel me de tering.
www.ijji.com

--> Gunz, leer K-style
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 7 november 2007 @ 18:34:56 #284
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_54435364
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Lexie het volgende:
Ik zoek een game voor de SNES. Het is een platformer, het hele spel of tenminste één level/wereld speelt zich af in een haven/aan zee. Ook was er iets met kreeften en andere zeedieren. vaten/tonnen en scheepstouwen. Het is kinderlijk vormgegeven.

Iemand een idee welke game ik bedoel?
Deze mischien?

Coolspot
pi_54703187
Een tijdje geleden was er een internetspel in het nieuws omdat een speler daarmee 300.000 euro had gewonnen. In deze web-based game moest je doormiddel van het verkrijgen van hints en tips (via minigames) de plaats vinden van een doos die ergens op de aarde verstopt ligt. Als je die vind, win je het spel. Het lijkt me wel leuk om dit een keer te spelen, maar weet niet meer hoe het heet, en meneer Google brengt me ook niet echt verder. Kan iemand me helpen?
pi_54764006
En ik zoek nog steeds een manier waarop ik Scarab of Rah op de PC kan spelen. Was verslaafd aan dat spel op de apple macintosh. Of misschien is er een verglijkbaar spel op de markt voor pc?
  donderdag 22 november 2007 @ 22:46:05 #287
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_54791212
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 18:03 schreef sk888er het volgende:
Ik zoek een spel in het genre shoot 'em up (shoot 'em up als axelay).
Het stond op mijn pc uit de kindertijd rond 1998 weet alleen helemaal niet meer hoe het heet.

Het begint als een ruimteschipje met 1 simpele kanon en zodra je een powerup pakt dan krijg je een powerup aan je schip (een zijwaarts kanon, een plasma kanon, laser etc etc ook was er een powerup dat je kleine ruimtescheepjes aan je zijde krijgt).
Ook was een opvallend punt dat je dit spel met zijn 2 op 1 scherm (tegelijk) kon spelen + kon je je elkaar aan elkaar verbinden dat je een iets groter ruimteschip hebt.

Iemand een idee?
Bedoel je misschien Xenon 2: Megablast?
Master of my domain
pi_54798653
Ik zoek 2 simpele games:

1 moet je bruggen bouwen met een physics engine en een beperkt aantal onderdelen

1 moet je een basketbal in een ronde circel krijgen, ook met een physics engine en onderdelen.

Vast wel een werktuigbouwkunde die mij hier aan kan helpen
pi_54800394

Brigde Builder
pi_54800875
Tnx die andere is armadillo run btw !
pi_54802121
Ik zoek een spel, stond gloof ik op zo'n Twilight CD,
je was een een ventje met een blauw pak, op een donker regenachtig eiland, en daar moest je vanaf komen.

er was een plein waar een of andere malloot rondjes over rende, en je moest je verstoppen en dan met hem praten...

meer weet ik er niet meer van..
help
  maandag 26 november 2007 @ 21:31:30 #292
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_54855808
Ik denk dat je Little Big Adventure 1 of 2 bedoelt.
pi_54861402
Ik zoek een vechtspel dat ik vroeger speelde op een dosmachine (was nog jong dus geen idee wat voor een systeem). Ik zal een jaar of 5/6 zijn geweest dus ergens in 1994/1995. Het gaat om een vechtspel dat je kunt vergelijken met bijvoorbeeld mortal kombat. Ik weet nog maar een paar dingen,

Je kon vechten met een ninja in een blauw pak en die kon zichzelf teleporteren/onzichtbaar maken.
Je kon vecht met een grote potige kerel met rood haar in een blauw pak.
Eén van de levels speelde zich af voor een duikboot.
De graphics waren nog al cartoony van aard.

Beetje weinig dit natuurlijk, maar hoop dat iemand me verder kan helpen.
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:41:14 #294
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_54861477
Welk systeem professor_paljas?
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:50:27 #295
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_54861640
als het PC is gok ik Bodyblows iig

http://www.youtube.com/watch?v=qiKb80x5cHM
pi_54861645
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Welk systeem professor_paljas?
Ik bedoelde wat voor soort computer, mocht dat van belang zijn...

Maar goed, ik was zo lui om het eerst hier te vragen en toen toch even te zoeken op mobygames waar ik er in 2 minuten al achter was

Het is Body Blows:
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:55:26 #297
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_54861740
dan had ik het toch goed.
pi_54862031
Toch bedankt voor de moeite
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  dinsdag 25 december 2007 @ 16:47:24 #299
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')